beveiliging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Jaap V

Jaap V

16/12/2009 12:38:00
Quote Anchor link
hmm,
ik snap er niets meer van...
hij hoort nu toch gewoon te werken!

ga wel eens helemaal overnieuw beginnen met een tutorial...

mischien heb ik dan meer succes...
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 23:50:52
 
Jaap V

Jaap V

16/12/2009 12:55:00
Quote Anchor link
hmm ik ben wat verder,

als ik gewoon Jan:Jan in het htpasswd bestand zet,
dan kan ik gewoon inloggen...

maar zodra ik het codeer staat er weer foute naam...
er gaat dus blijkbaar iets mis met het coderen...

excuus --dubbelpost--
ging mis door andere pagina,

nu nog een vraag,

als ik eenmaal die gegevens het ingevoerd,
dan blijft hij ingelogd,
ook start ik site opnieuw,
tot hoelang blijft dit geldig?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jaap V
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2009 13:08:00
Quote Anchor link
Ik geloof totdat je alle browservenster af hebt gesloten.
Misschien kan je de waardes uit $_SERVER['PHP_AUTH_USER'] en $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] unsetten met http://php.net/unset om zo uit te kunnen loggen.
 
Jaap V

Jaap V

16/12/2009 13:20:00
Quote Anchor link
heb eindelijk mijn wachtwoord gecodeerd gekregen,
hebh et gedaan via :


http://www.htaccesstools.com/htpasswd-generator/


en inderdaad als ik browser afsluit moet hij overnieuw inloggen,
dit vindt ik wel voldoende...

nu heb ik dus .htacces beveiliging (complete site) en het gewone oude inloggen... (cookie user+pass)

ook had ik de mysql_fetch_array veranderd naar mysql_fetch_assoc...
is er nog iets meer wat ik kan overwegen?

alvast erg bedankt hier :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Dat laatste punt is geen beveiligingspunt, maar performance.

Je hebt nu dus als ik goed begrijp twee inlogsystemen, eentje met .htaccess, en vervolgens je inlog PHP-script daarachter? Klinkt erg onpraktisch...
 
Jaap V

Jaap V

16/12/2009 13:56:00
Quote Anchor link
ja ik heb inderdaad 2 inlogschermen,

maar mij lijkt het niet zo onpraktisch,
omdat ik administrater recten enzo heb ingedeeld bij 2de login scherm...
in het php script dus...
en omdat je met die andere niet kan uitloggen :P

en als ze bij een klant zijn geweest,
en internet explorer niet kunnen afsluiten (tabladen etc...)
dan kunnen die personen zo weer op die site...
 
John Cena

John Cena

16/12/2009 13:59:00
Quote Anchor link
Mja, of je het nog strakker moet beveiligen weet ik niet.

Wat je ook kunt doen is hem gedwongen om het uur in te laten loggen ofzo.
 
Jaap V

Jaap V

16/12/2009 14:11:00
Quote Anchor link
met de .htacces bedoel je?

dit lijkt me opzich geen slecht idee...

hoe ga ik ditmaal te werk?
 
John Cena

John Cena

16/12/2009 14:16:00
Quote Anchor link
Nee, dat doe je nu met PHP: )
 
Jaap V

Jaap V

16/12/2009 14:23:00
Quote Anchor link
ja ik heb al dat ze automatsich uitgelogd worden met het php script,
dat ze overnieuw moeten inloggen op dat php inlog scherm,

dit zal zo voldoende beveiliging zijn dan?
 
John Cena

John Cena

16/12/2009 14:36:00
Quote Anchor link
Dat denk ik wel ja :)
 
Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:17:00
Quote Anchor link
site online gezet,
maar krijg nu niet meer het venster van .htaccess?

kan dit liggen dat het uitstaat op de server?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:18:00
Quote Anchor link
Kan, onthoud wel dat .htaccess niet werkt op Windows Servers.
Zie ook de output phpinfo().
 
Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:23:00
Quote Anchor link
System Windows NT WEBSERVER 6.0 build 6001


hmm jammer dan,
ik was al begonnen met jou script inbouwen...
maar ik krijg een error...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
Notice: Undefined index: id in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 60

Notice: Undefined index: hash in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 60

Notice: Undefined index: id in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 50

Notice: Undefined index: hash in Z:\Kopie_van_KLAAAAAR\UsbWebserver\Root\website\functions.php on line 50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:25:00
Quote Anchor link
Is geen error maar een notice, komt door verouderde code die ik spoedig ga fixxen in nieuwe release (+ betere code)
Leuk lapmiddel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
error_reporting(E_ALL ^E_NOTICE);

En ja, toen ik het 2 jaar terug scriptte hield ik nog niet echt veel rekening met error_reporting op maximaal.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
 
Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:30:00
Quote Anchor link
hmm moet ik die ergens weghalen of erin zetten?

mij lijkt weghalen, :p
maar zie hem zo vlug nergens staan...

is dit ook een veilig script?

http://www.sitemasters.be/scripts/1/4/85/PHP/loginscript_mbv_sessies_v1.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jaap V
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:36:00
Quote Anchor link
die code moet je in je config plaatsen. Verder is mijn inlogscript erg veilig (ligt er ook aan hoe je jouw cookies behandeld, en dat je zelf geen XXS toe staat). Hoewel in een volgende versie een inlogsessie aan je IP kan worden gekoppeld wat weer voordelen zal bieden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
 
Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:40:00
Quote Anchor link
hmm,
de error is weg...
maar als ik nu op login druk...
dan laad hij even,
maakt hij de velden leeg...
en gebeurt er niets...?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/12/2009 10:43:00
Quote Anchor link
Voorbeeld? Heb je het script verder aangepast?
 
Jaap V

Jaap V

17/12/2009 10:44:00
Quote Anchor link
nee ik ehb niets aangepast,
ik heb hem wel meteen geimporteerd...
en niet alles is er al in gezet...

ik ga hem even uploaden en laat het wel zien...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.