Doorsturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

07/08/2010 17:40:19
Quote Anchor link
Ik wil graag dat als je naar mijn site gaat dat je eerst een plaatje krijgt van bijv. reclame ofzo en dat je dan na 5 sec doorgaat naar de gewone site. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 07:02:20
 
Niels K

Niels K

07/08/2010 17:44:51
Quote Anchor link
meta refresh.. maar ik raad dit niet aan. Veel gebruikers klikken als het te lang duurt weg.
Gewijzigd op 07/08/2010 17:45:12 door Niels K
 
Jaron T

Jaron T

07/08/2010 17:52:07
Quote Anchor link
Inderdaad meta refresh of een php header, ik zou er wel een 'Skip' knopje oid bijmaken.. of een duidelijke teller die aangeeft dat het 5..4... seconden duurt.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/08/2010 18:15:31
Quote Anchor link
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.
 
Niek s

niek s

07/08/2010 18:38:31
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


+1
 
Niels K

Niels K

07/08/2010 19:03:21
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


Inderdaad.. Op een één of andere manier heb ik dan altijd het gevoel dat het om een on-professionele website gaat..
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/08/2010 20:34:08
Quote Anchor link
Ben gelijk vertrokken; kom op een site omdat ik iets wil weten, niet om naar reclame te kijken.
 
- Raoul -

- Raoul -

07/08/2010 20:58:27
Quote Anchor link
Een bannertje boven/naast de pagina moet wel lukken, zonder die loader.
De gemiddelde internetter is namelijk vrij ongeduldig.
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

07/08/2010 22:18:44
Quote Anchor link
Omdat ik zo aardig ben xD

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

header('Refresh: 3; url=#link');

// 3 sec delay

?>
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

08/08/2010 16:44:42
Quote Anchor link
maar hoe zorg ik dat ie eerst naar de pagina met de reclame gaat?
ik kan hem niet index noemen want ik heb een joomla site en daar draait alles op die index
 

08/08/2010 22:53:02
Quote Anchor link
Ik zou het niet op een website van een voetbalvereniging doen...
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

09/08/2010 10:49:15
Quote Anchor link
Het was ook niet mijn idee maar ik werd gevraagd of ik even wou kijken of het kan..
 
Johan Dam

Johan Dam

09/08/2010 11:16:09
Quote Anchor link
Als je niet eerst naar de reclame wilt verwijzen, kan je javascript gebruiken om een enorme div met de reclame bovenop alles te zetten (position absolute, hoge z-index, etc) dmv een setTimeout kan je die weer weghalen.

Controlleer met php de sessie, is het een nieuwe, dan echo je de benodigde code, is het een 'ouwe' sessie, dan niet. Zo ziet een gebruiker de reclame alleen als hij net op de website komt.

Toch, tenzij je echt een unieke super geweldige service bied waar mensen echt niet zonder kunnen, zal je 99% van de gebruikers verliezen.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

09/08/2010 11:49:47
Quote Anchor link
Ik heb liever een aparte pagina met reclame zoals vi.nl heeft dan zo'n vreselijke div die bovenop de pagina komt zoals "Wil je meedoen met onze enquete"???

@TS, gebruik javascript:

setTimeout('window.location="http://www.mijnsite.nl/index.php"', 5000);//ga naar de homepage na een timeout van 5000 milliseconden (=5 seconden)
 
Johan Dam

Johan Dam

09/08/2010 13:04:58
Quote Anchor link
@Jordy, mee eens over die aparte pagina, maar gebruik geen JS, wat als iemand die uit heeft staan, site kapot!
 
Chris -

Chris -

09/08/2010 13:15:02
Quote Anchor link
De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...
 

09/08/2010 13:21:34
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 09/08/2010 13:15:02:
De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...


De oplossing is het niet te doen.

Een fietsenmaker vraagt ook aan je waarom je een
Afbeelding
zou willen. Als je dan zegt dat je
Afbeelding
wilt, dan adviseert hij je ook een
Afbeelding
ipv een
Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

09/08/2010 14:04:51
Quote Anchor link
@Karl: Super antwoord. ;-)
Toekomstdroom: Striptekenaarfotograaf?
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

09/08/2010 20:10:19
Quote Anchor link
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!
 
Niek s

niek s

09/08/2010 22:23:16
Quote Anchor link
JanWillem DieHard op 09/08/2010 20:10:19:
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!


Hmm, je tot nu toe beste idee in dit topic :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/08/2010 23:20:16
Quote Anchor link
Niek s op 07/08/2010 18:38:31:
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


+1

+2
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.