Doorsturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

07/08/2010 17:40:19
Quote Anchor link
Ik wil graag dat als je naar mijn site gaat dat je eerst een plaatje krijgt van bijv. reclame ofzo en dat je dan na 5 sec doorgaat naar de gewone site. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 08:35:41
 
Niels K

Niels K

07/08/2010 17:44:51
Quote Anchor link
meta refresh.. maar ik raad dit niet aan. Veel gebruikers klikken als het te lang duurt weg.
Gewijzigd op 07/08/2010 17:45:12 door Niels K
 
Jaron T

Jaron T

07/08/2010 17:52:07
Quote Anchor link
Inderdaad meta refresh of een php header, ik zou er wel een 'Skip' knopje oid bijmaken.. of een duidelijke teller die aangeeft dat het 5..4... seconden duurt.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/08/2010 18:15:31
Quote Anchor link
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.
 
Niek s

niek s

07/08/2010 18:38:31
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


+1
 
Niels K

Niels K

07/08/2010 19:03:21
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


Inderdaad.. Op een één of andere manier heb ik dan altijd het gevoel dat het om een on-professionele website gaat..
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/08/2010 20:34:08
Quote Anchor link
Ben gelijk vertrokken; kom op een site omdat ik iets wil weten, niet om naar reclame te kijken.
 
- Raoul -

- Raoul -

07/08/2010 20:58:27
Quote Anchor link
Een bannertje boven/naast de pagina moet wel lukken, zonder die loader.
De gemiddelde internetter is namelijk vrij ongeduldig.
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

07/08/2010 22:18:44
Quote Anchor link
Omdat ik zo aardig ben xD

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

header('Refresh: 3; url=#link');

// 3 sec delay

?>
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

08/08/2010 16:44:42
Quote Anchor link
maar hoe zorg ik dat ie eerst naar de pagina met de reclame gaat?
ik kan hem niet index noemen want ik heb een joomla site en daar draait alles op die index
 

08/08/2010 22:53:02
Quote Anchor link
Ik zou het niet op een website van een voetbalvereniging doen...
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

09/08/2010 10:49:15
Quote Anchor link
Het was ook niet mijn idee maar ik werd gevraagd of ik even wou kijken of het kan..
 
Johan Dam

Johan Dam

09/08/2010 11:16:09
Quote Anchor link
Als je niet eerst naar de reclame wilt verwijzen, kan je javascript gebruiken om een enorme div met de reclame bovenop alles te zetten (position absolute, hoge z-index, etc) dmv een setTimeout kan je die weer weghalen.

Controlleer met php de sessie, is het een nieuwe, dan echo je de benodigde code, is het een 'ouwe' sessie, dan niet. Zo ziet een gebruiker de reclame alleen als hij net op de website komt.

Toch, tenzij je echt een unieke super geweldige service bied waar mensen echt niet zonder kunnen, zal je 99% van de gebruikers verliezen.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

09/08/2010 11:49:47
Quote Anchor link
Ik heb liever een aparte pagina met reclame zoals vi.nl heeft dan zo'n vreselijke div die bovenop de pagina komt zoals "Wil je meedoen met onze enquete"???

@TS, gebruik javascript:

setTimeout('window.location="http://www.mijnsite.nl/index.php"', 5000);//ga naar de homepage na een timeout van 5000 milliseconden (=5 seconden)
 
Johan Dam

Johan Dam

09/08/2010 13:04:58
Quote Anchor link
@Jordy, mee eens over die aparte pagina, maar gebruik geen JS, wat als iemand die uit heeft staan, site kapot!
 
Chris -

Chris -

09/08/2010 13:15:02
Quote Anchor link
De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...
 

09/08/2010 13:21:34
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 09/08/2010 13:15:02:
De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...


De oplossing is het niet te doen.

Een fietsenmaker vraagt ook aan je waarom je een
Afbeelding
zou willen. Als je dan zegt dat je
Afbeelding
wilt, dan adviseert hij je ook een
Afbeelding
ipv een
Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

09/08/2010 14:04:51
Quote Anchor link
@Karl: Super antwoord. ;-)
Toekomstdroom: Striptekenaarfotograaf?
 
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

09/08/2010 20:10:19
Quote Anchor link
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!
 
Niek s

niek s

09/08/2010 22:23:16
Quote Anchor link
JanWillem DieHard op 09/08/2010 20:10:19:
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!


Hmm, je tot nu toe beste idee in dit topic :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/08/2010 23:20:16
Quote Anchor link
Niek s op 07/08/2010 18:38:31:
SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31:
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.


+1

+2
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.