Dubbele nicknames

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

20/05/2009 20:44:00
Quote Anchor link
Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:17:31
 
Mar cel

Mar cel

20/05/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Ja had ik inderdaad tijdje geleden ook. Wat ook zo rot is dat wanneer ik inlog hier in de browser Google Chrome, en als ik dan afsluit en weer terug kom, dan staat er dat m'n cookies niet kloppen en moet ik weer opnieuw inloggen:(
 
W W

W W

20/05/2009 20:56:00
Quote Anchor link
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet
 
Aaa Trump

aaa Trump

20/05/2009 20:58:00
Quote Anchor link
Weer een puntje voor de *kuch* volgende phphulp.
 
Ivo K

Ivo K

20/05/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 20.05.2009 20:56:
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet

Het zorgt voor verwarring als een ander Pepijn nou precies de tegenovergestelde dingen gaat posten dan jij doet of niet ? zeker als je geen avatar hebt
 
W W

W W

20/05/2009 22:17:00
Quote Anchor link
Verander dan lekker je naam?
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

20/05/2009 22:26:00
Quote Anchor link
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...
 
W W

W W

20/05/2009 22:45:00
Quote Anchor link
ToySoldier schreef op 20.05.2009 22:26:
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...


De mensen hier die klagen, ergeren zich eraan. Doe mij en ik denk andere dan een plezier en verander je nickname zodat jij er niet meer aan ergert. Waardoor wij geen gezeur hebben.
 
Jelmer -

Jelmer -

20/05/2009 23:01:00
Quote Anchor link
Er zijn toch manieren genoeg om jezelf te onderscheiden, en om iemand te identificeren? Postcount, onderschrift, profielpagina, plaatje, desnoods wat in de link staat als je er echt niet meer uitkomt.

Ik vind het eigenlijk nogal een voordeel ten opzichte van andere fora. Nu kan ik zelf mijn favoriete naam gebruiken, ook al is er iemand een jaar voor mij geregistreerd met die naam maar komt hij nooit meer op de site. Bij mij heeft het al die tijd nog geen verwarring opgeleverd, maar ik vind het wel leuk dat je hierdoor gewoon je eigen naam kan gebruiken, en vooral dat mensen daardoor hun eigen naam gaan gebruiken.
 

21/05/2009 08:29:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 20.05.2009 23:01:
Er zijn toch manieren genoeg om jezelf te onderscheiden, en om iemand te identificeren? Postcount, onderschrift, profielpagina, plaatje, desnoods wat in de link staat als je er echt niet meer uitkomt.

Dat klopt inderdaad, maar doet iedereen dat? Straks gaat Mathijs nr. 2 allerlei rare dingen posten en wordt ik met de nek aangekeken :|

@Niborx: jij hebt die hoop nog? Die heb ik al maar laten varen.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 10:56:00
Quote Anchor link
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?
In de "echte" wereld zijn er ook duizenden mensen met de naam jan.
Wil je toch een unieke naam hebben, verander hem dan maar bij de gemeente.
Ik zie echt jou probleem niet, of ben ik nou gewoon zo stom, dat er eigenlijk helemaal geen mensen zijn met dezelfde naam?
 
Winston Smith

Winston Smith

21/05/2009 11:42:00
Quote Anchor link
Hmm dat doet me denken aan een geintje wat een flinke tijd geleden al is uitgehaald door een aantal leden hier. Die hadden hun naam en avatar veranderd naar die van een bepaald lid van phphulp (ik noem geen namen) en toen was het toch wel verwarrend. :)

Ik zie het probleem ook niet echt, onderschrift en avatar (en soms postcount) bepaalt meer dan alleen de naam.

@nico: in de "echte" wereld heb je ook een gezicht, wat je onderscheid van de rest.
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/05/2009 12:01:00
Quote Anchor link
@Mathijs

Ooit crashed dit hele gedoe, zonder backups. Dan moeten ze wel over! :P
 
Steff   an

Steff an

21/05/2009 13:14:00
Quote Anchor link
@Kasper, waarom geen namen noemen?

Een flinke tijd is trouwens 2 jaar geleden .. de pm die ik daarover heb is van 23.06.2007.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

21/05/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Als je denkt dat hij je gaat proberen te nekken, neem zelf dan een andere nickname? Zie het probleem niet.
 
Aaa Trump

aaa Trump

21/05/2009 14:57:00
Quote Anchor link
Lekker boeiend welke nickname je hebt, als je ergens anders registreert en Bas,Piet en Klaas zijn al geregisteerd ga je toch ook geen mails rondsturen?
 

21/05/2009 17:02:00
Quote Anchor link
Heren (en dames?) het was niet mijn bedoeling om er zo'n enorm punt van te maken. Het viel mij alleen op en ik vond (en vindt) het raar. Verder hoeft men hier dan ook niet gelijk zo heftig te reageren (ik noem geen namen, nico ;) )
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 17:08:00
Quote Anchor link
SOCL,
Ik vind het alleen vreemd, dat bijna iedereen, inclusief vele mensen in de ICT wereld, het nogsteeds vreemd vinden dat de virtuele wereld steeds meer gaat lijken op de echte wereld.
Overigens heb je in het echte leven ook niet altijd een gezicht, zoiets noem je telefoon =þ.
Voor de rest was het waarschijnlijk niet zo bedoeld als dat jij het hebt gelezen.
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.
 

21/05/2009 17:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?

Kwam op mij aardig agressief over. Als je het niet zo bedoeld hebt als dat ik het opvatte, mijn excuses.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

21/05/2009 17:32:00
Quote Anchor link
Sarcasme =þ
 
Mar cel

Mar cel

21/05/2009 19:38:00
Quote Anchor link
nico schreef op 21.05.2009 17:08:
SOCL,
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.


Daarvoor zijn de emoticons uitgevonden!:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.