FCKeditor vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »
Martijn

martijn

02/03/2009 02:47:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben na tinyMCE nu fckeditor aan het proberen om een aantal functies die toch wel handig zijn. Alleen bij tinyMCe kan je hem toevoegen aan alle textfields op de pagina. Bij FCKeditor werkt dat anders. ik moet als het goed is deze code gebuiken om FCKeditor op een pagina te krijgen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
      <script type="text/javascript">
<!--
// Automatically calculates the editor base path based on the _samples directory.
// This is usefull only for these samples. A real application should use something like this:
// oFCKeditor.BasePath = '/fckeditor/' ;   // '/fckeditor/' is the default value.
var sBasePath = document.location.href.substring(0,document.location.href.lastIndexOf('_samples')) ;

var oFCKeditor = new FCKeditor( 'FCKeditor1' ) ;
oFCKeditor.BasePath   = '/fckeditor/' ;
oFCKeditor.Height   = 300 ;
oFCKeditor.Value   = '<p>This is some <strong>sample text<\/strong>. You are using <a href="http://www.fckeditor.net/">FCKeditor<\/a>.<\/p>' ;
oFCKeditor.Create() ;
//-->
      </script>


Alleen dan maakt hij dus direct een textfield aan, en ik heb geen idee hoe ik aan dat textfield een ID en naam kan toekennen. Dit is nodig omdat ik content moet inladen in dat textfield.

Weet iemand hoe ik dit werkend krijg?

groeten,

Martijn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 02:55:06
 
Loran DP

Loran DP

02/03/2009 06:03:00
Quote Anchor link
Doe ff om die code code tags &
Nu valt je bericht uit de layout.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/03/2009 07:49:00
Quote Anchor link
De naam van het textveld is FCKeditor1 in jou code. (het deel wat in new FCKeditor('dit_deel') staat)

Een id meegeven weet ik niet.
 
Storeman storeman

storeman storeman

02/03/2009 12:51:00
Quote Anchor link
Ik heb daar ooit ook een work-around voor ingebouwd, ik had ook het id nodig. De reden die jij nu aangeeft is niet nodig.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
  Method 2

The TEXTAREA replacement method:

    * In <HEAD> add the "onload" method:

<script type="text/javascript">
window.onload = function()
{
var oFCKeditor = new FCKeditor( 'MyTextarea' ) ;
oFCKeditor.BasePath = "/fckeditor/" ;
oFCKeditor.ReplaceTextarea() ;
}
</script>

    * In <BODY> add the below code to replace an existing TEXTAREA in the page:

<textarea id="MyTextarea" name="MyTextarea">This is <b>the</b> initial value.</textarea>


Zie: http://docs.fckeditor.net/FCKeditor_2.x/Developers_Guide/Integration/JavaScript#Method_2

Deze methode is voor een gespecificeerde textarea, echter kun je ook dit doen:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
FCKeditor.ReplaceAllTextareas();


Deze is beschikbaar in de laatste versies (geen idee vanaf welke precies), de functie is te vinden in de fckeditor.js.
 
Martijn

martijn

02/03/2009 16:57:00
Quote Anchor link
Replacealltextarea's klinkt precies als wat ik nodig heb. Alleen waar moet ik die regel dan neerzetten? En welke andere code moet daarbij? Ik heb nu in mijn head staan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
    <script type="text/javascript" src="fckeditor/fckeditor.js"></script>
                    <script type="text/javascript">
<!--
FCKeditor.ReplaceAllTextareas();
//-->
</script>


Maar er gebeurd vrij weinig.
 
Martijn

martijn

02/03/2009 21:47:00
Quote Anchor link
zoek net ff in de docs van fckeditor, maar er staat helemaal niks in over replacealltextarea's... bestaat die functie wel?

http://docs.fckeditor.net/Special:Search?search=ReplaceAllTextareas&go=Go
 

02/03/2009 21:57:00
Quote Anchor link
martijn schreef op 02.03.2009 21:47:
zoek net ff in de docs van fckeditor, maar er staat helemaal niks in over replacealltextarea's... bestaat die functie wel?

http://docs.fckeditor.net/Special:Search?search=ReplaceAllTextareas&go=Go

Een wiki pagina d'r over bestond iig wel, als ik hier kijk.

Wil je in het vervolg, als je je post wilt aanpassen / iets toevoegen op het Afbeelding knopje drukken? Nu bump je namelijk.
 
Martijn

martijn

02/03/2009 22:05:00
Quote Anchor link
oh sorry, bedankt voor je link, ik was gewend van een ander forum, daar worden posts automatisch samen gevoegd :p redelijk irritant, ik doe het wel vaker fout omdat ik er aan gewend ben geraakt.

edit: echt ik kan er niet achterkomen wat ik fout doe. Heb beide manieren geprobeerd, met class name en zonder class name, dit is mn head:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
    <head>
            <title>Content Management System</title>
            <link rel="stylesheet" href="stylesheet.css" type="text/css" media="screen,projection" />
    <script type="text/javascript" src="fckeditor/fckeditor.js"></script>
<script>FCKeditor.ReplaceAllTextareas( 'content' ) ;
</script>
    </head>


En dit is mn textarea:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
    <form method="POST" action="newssystem.php" enctype="multipart/form-data">
Newstitel:&nbsp; <input type="text" name="newstitle" id="newstitle" value="<?php echo $_POST['newstitle']; ?>"/><br/>
Afbeelding: <input type="file" name="image" id="image" />(80x80 pixel afbeelding)<br/>

<textarea name="content" class="content" id="content" rows="25" cols="85"/><?php echo $_POST['content']; ?></textarea><br/>
<input type="submit" name="submit" id="submit" value="Plaats Nieuws" /><br/>
</form>


Maar er gebeurd niks nakkes nada, ook als ik dit in mn head zet:
FCKeditor.ReplaceAllTextareas() ;

Iemand enig idee waarom het niet werkt? Ik heb FCK editor wel goed benaderd, want met die javascript code uit het voorbeeld krijg ik wel netjes een textfield met alle knoppen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door martijn
 
Storeman storeman

storeman storeman

03/03/2009 10:58:00
Quote Anchor link
Je moet die functie pas uitvoeren op het moment dat de dom klaar is met laden. Als je even naar mijn code had gekeken, dan zie je dat de methode pas wordt uitgevoerd als alle html elementen gerenderd zijn. Je kunt niets replacen wat er niet is.

Ietsie beter lezen dus ;)
 
Martijn

martijn

04/03/2009 00:08:00
Quote Anchor link
oh, hm ik heb hem inmiddels bovenaan staan, kwam erachter dat de source verkeerd stond, maar het werkt nu wel. Ook al word dat script als eerste geladen. Textarea's functioneren naar behoren verder. Toch bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.