gratis editor?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/03/2011 18:19:45
Quote Anchor link
Gebruikt iemand hier een gratis PHP editor? Zo ja, welke.
Zijn er gratis PHP editors die net zo goed (of liever nog beter) zijn als bijvoorbeeld Zend Studio 5.5?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:53:15
 
Bram Boos

Bram Boos

14/03/2011 18:23:32
Quote Anchor link
Ik weet niet welke richting je op wilt maar op Windhoos gebruik ik Notepad++ en op mijn Linux bakkie gedit Text Editor...

Bevalt me prima allemaal!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

14/03/2011 18:26:01
Quote Anchor link
Eclipse for php is overigens ook goed.
 
Wouter J

Wouter J

14/03/2011 18:47:45
Quote Anchor link
Ik gebruik voor PHP dingen Aptana en voor HTML/CSS dingen inType. InType is vooral een snelle simpele editor, je kan er niet veel mee maar genoeg om snel en goed te kunnen scripten. Aptana is heel uitgebreid en is ook nog uit te bereiden. (Aptana2 heeft nog geen standaard PHP ondersteuning Aptana3 wel, voor Aptana2 moet je een extra addons installeren)
 
Bart V B

Bart V B

14/03/2011 18:54:07
Quote Anchor link
Uhm..
Netbeans? Codelobster?
Wat verwacht je van een php ide?
Ik bedoel wat verwacht je dat ze moeten kunnen?
 
Jaron T

Jaron T

14/03/2011 18:59:36
Quote Anchor link
netbeans.org
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

14/03/2011 19:02:28
Quote Anchor link
Gewoon alleen een 'syntax-highlighter' en ik ben blij! *Notepad++*
 
Niels K

Niels K

14/03/2011 19:04:12
Quote Anchor link
Eclipse gebruik ik zowel thuis als op het werk. Is gratis en werkt echt prima.
Gewijzigd op 14/03/2011 19:04:29 door Niels K
 
Barttje R

Barttje R

14/03/2011 19:06:06
Quote Anchor link
Notepad++, prima programmaatje... ;)
Gewijzigd op 14/03/2011 19:07:44 door Barttje R
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/03/2011 19:27:48
Quote Anchor link
Nou, ik zoek eigenlijk zoiets als Zend Studio, maar dan de oude versie (5.5). Die editor heeft ftp geintegreerd en dat werkt supergoed en supersnel. Ook heeft deze editor code completion. Werkt allemaal prima, maaaar... voor deze editor kun je geen licentie meer kopen, omdat er een nieuwe versie van Zend Studio uit is. Deze versie werkt echter zeer slecht. Vandaar dat ik dus een beetje aan het rondkijken ben voor een alternatief. Ik lees in bovenstaande reacties 2x Netbeans. Is dat wat?
 
Niels K

Niels K

14/03/2011 19:29:11
Quote Anchor link
Dan zou je kunnen gaan voor netbeans of voor eclipse. Ze lijken allemaal op elkaar. Je moet ze gewoon uit proberen en daarna je keuze maken.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/03/2011 19:29:23
 
Barttje R

Barttje R

14/03/2011 19:30:08
Quote Anchor link
Notepad++ is ook een plugintje voor dat je met ftp kan werken.
Je moet maar even kijken wat je zelf lekker vind.. ;)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/03/2011 19:31:24
Quote Anchor link
@Niels: Maar Eclipse... bedoel je daar mee Zend Studio (de nieuwe versie)? Of bedoel je wat anders? Als ik vanuit een class een functie in een andere class aanroep vult Eclipse die dan automatisch aan? Of kan ik de juiste functie selecteren uit een drop down list?
 
Roel -

Roel -

14/03/2011 20:11:50
Quote Anchor link
Notepad2

Bevalt me prima :-)
 

14/03/2011 20:23:14
Quote Anchor link
Iets waarin ik kan tikken. Don't care.
 
Kristof Goossens

Kristof Goossens

14/03/2011 20:54:23
Quote Anchor link
i vote netbeans for php
:-)
 
Bram Boos

Bram Boos

14/03/2011 21:01:46
Quote Anchor link
Karl Karl op 14/03/2011 20:23:14:
Iets waarin ik kan tikken. Don't care.

+1
 
Jasper DS

Jasper DS

14/03/2011 21:13:26
Quote Anchor link
notepad++
 
Wouter J

Wouter J

14/03/2011 21:17:31
Quote Anchor link
Het is vooral je eigen keuze. Ik heb ook eerst notepad++ gehad, dat vond ik niet handig. Zo moet je gewoon een beetje rond gaan kijken hier en daar een editor downloaden die je wat lijkt en dan rolt er vanzelf een goede editor voor jou binnen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/03/2011 22:27:12
Quote Anchor link
Oke, bedankt voor alle reacties. Weet iemand uit ervaring of Eclipse for PHP of Netbeans code aanvult? Wie gebruikt een van beide editors en kan er iets (positiefs) over zeggen?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.