Inlogformulier controleert geen gegevens

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:20:37
Quote Anchor link
Oh zo, oke.

Maar dat wil ik graag straks doen. ik wil eerst dat het werkt, dus heb je suggesties?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 02:17:02
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:22:39
Quote Anchor link
Zie mijn vorige reactie van 10 minuten geleden ergens...
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:23:50
Quote Anchor link
Dat heb ik dus gedaan, maar toen kwam ik erachter dat hij name niet pakte. maar die heb ik toen verandert, maar hij pakt nu alles. dus daarom weet ik het niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:25:17
Quote Anchor link
echo die variabelen gewoon eens, dan weet je WAT er vergeleken wordt.
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:28:18
Quote Anchor link
Ik kom erachter dat als ik dus $los[0] echo, dan krijg ik alle usernames allemaal achter elkaar, maar ik wil er eigenlijk maar 1?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:29:28
Quote Anchor link
Omdat het een foreach is ja...

Maar echo de andere ook eens, en je weet waar de vergelijking niet goed loopt.
Gewijzigd op 05/10/2011 22:30:41 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:35:41
Quote Anchor link
Ik snap er niets van, hij geeft alles gewoon weer?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:37:19
Quote Anchor link
en de vergelijking? Kijk eens of die klopt?
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:38:36
Quote Anchor link
Ja toch?

ik vergelijk naam uit txt bestand met de naam die ingevuld is
en pass precies hetzelfde
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:40:53
Quote Anchor link
"Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen."

Dan komt een of meerdere variabelen uit de username en password vergelijking niet overeen.
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:41:56
Quote Anchor link
Dus je wilt zeggen dat hier iets fout zit:

if(($los[0] == $veldnaam) && ($los[1] == $veldpass))

maar wat?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:46:24
Quote Anchor link
ergens klopt die vergelijking niet? Maar dat had ik al verteld.
Anders zou je die foutmelding niet te zien krijgen.

Just debuggin' ...
Gewijzigd op 05/10/2011 22:46:39 door - Ariën -
 
Victor -

Victor -

05/10/2011 22:46:47
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$gegevens
= file('users.txt');
$users = array();
foreach($gegevens as $gegeven) {
 $user = explode(":",$gegeven);
 $users[$user[0]]= $user[1]; // $users[username] = wachtwoord;
}

if(in_array($_POST['username'], $users)) { // gebruikersnaam bestaat
    if($users[$_POST['username']] = $_POST['password']; { // wachtwoord klopt ook.
        echo 'ingelogd';
    }
}

?>


Even uit het andere topic..
Werkte dit niet gewoon?
Gewijzigd op 05/10/2011 22:48:05 door Victor -
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:47:39
Quote Anchor link
@aar
ik ga nog een keer kijken.

@victor
ik wil graag zelf maken, geen complete code ;)
 
Victor -

Victor -

05/10/2011 22:51:12
Quote Anchor link
als dit gewoon werkt, en je kijkt bij de functie uitleg op php.net:

http://php.net/foreach
http://php.net/file
http://php.net/in-array
http://php.net/array
http://php.net/explode

en je kijkt naar mijn comments?
dan heb je er toch genoeg van gesnapt?
alle manieren om zoiets te maken, zijn al bedacht en gemaakt.
Dus denk maar niet dat je nu opeens met iets nieuws kunt komen.
Of wel, maar vraag hier dan ook niet naar hulp, dan is het nog steeds niet van jou.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/10/2011 22:53:10
Quote Anchor link
Het is overigens geen 'complete' code...
Mij lijkt het wel de één van de juiste manier om te controleren. je moet immers toch je array met usernames doorlopen met in_array, lijkt me.
 
- SanThe -

- SanThe -

05/10/2011 22:54:15
Quote Anchor link
Jerry php op 05/10/2011 22:47:39:
@victor
ik wil graag zelf maken, geen complete code ;)


Niet echt een vriendelijke opmerking. Je kan zijn code toch bekijken en er misschien wat van leren.
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 22:56:42
Quote Anchor link
@aar, dus ik moet in_array gebruiken?
had je dat niet eerder kunnen zeggen?:P

Ik wil gewoon graag verder in mijn eigen code, daarom vraag ik gewoon wat ik nu moet doen om dat stukje werkend te krijgen.
Gewijzigd op 05/10/2011 22:58:40 door Jerry php
 
Victor -

Victor -

05/10/2011 22:58:59
Quote Anchor link
Deze code had ik gister ook gepost;)
 
Jerry php

Jerry php

05/10/2011 23:02:06
Quote Anchor link
@victor, weet jij dan niet een oplossing op mijn code?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.