Kan dit korter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:43:46
Quote Anchor link
ik heb het boek van php, en het boek van xhtml, css en javascript

PHP hulp

PHP hulp

22/06/2025 02:06:41

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:48:36
Quote Anchor link
Aar en de rest helpen jou zoveel maar mijn idee is dat er totaal niks blijft hangen.
Tevens lees ik diverse malen dat anderen een idee aandragen en Jerry gooit dit weer over boort door zijn eigen intipetatie.

wat jij wil hebben AUB

<!DOCname html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-name" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>

<style type="text/css">

#maand
{
position: absolute;
margin-left: -113px;
}

#dag
{
margin-left: -63px;
}

#fieldset
{
top: 150px;
}

#sgegevens
{
top: 180px;
margin-left: 50px;
}

#bgegevens
{
margin-left: 50px;
}

#verplicht
{
top: 196px;
margin-left: -2px;
}

#submit
{
top: 185px;
margin-left: 115px;
}

#reset
{
top: 185px;
margin-left: 205px;
}

a:link, a:visited
{
color: #000;
}

a:visited
{
color: #000;
}

div.formulier
{
margin-left: 500px;
}

</style>

</head>

<body>

<div class="formulier">

<form method="post" action="bevestigd.php">

<fieldset id="bgegevens" style="width: 300px;">

<legend><font color="#FF0000">*Belangrijke gegevens</font></legend>
<table>
<tr><td><label for="vname">Voornaam</label></td>
<td><input type="text" name="voornaam" id="vname"/></td></tr>

<tr><td><label for="aname">Achternaam</label></td>
<td><input type="text" name="achternaam" id="aname"/></td></tr>

<tr><td>
Geboortedatum
</td>

<td>
<select name="dag">

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($d=1;$d<=31;$d++)
        {

echo "<option value=$d>" .$d. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td>

<td id="maand">
<select name="maand">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($m=1;$m<=12;$m++)
        {

echo "<option value=$m>" .$m. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td>

<td id="dag">
<select name="jaar">
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($j=1950;$j<=2011;$j++)
        {

echo "<option value=$j>" .$j. "</option>";    
        }

?>

</select>
</td></tr>

<tr><td>Voetbal je?</td>
<td>
<select name = "voetbal">
<option value="ja">Ja</option>
<option value="nee">Nee</option>
</select>
</td></tr>
</table>

</fieldset>

<fieldset id="sgegevens" style="width: 300px;">

<legend><font color="#FF0000">*Spel gegevens</font></legend>

<table>

<tr><td><label for="nname">Gebruikersnaam</label></td>
<td><input type="text" name="username" id="nname" /></td></tr>

<tr><td><label for="pass">Wachtwoord</label></td>
<td><input type="text" name="password" id="pass" /></td></tr>

<tr><td>&nbsp; </td></tr>

<tr><td>Jouw club</td>
<td>
<select name="club">

<option value="kies">Kies hier je club</option>
<option value="club 1">club1</option>
<option value="club 2">club2</option>
<option value="club 3">club3</option>
<option value="club 4">club4</option>
<option value="club 5">club5</option>
<option value="club 6">club6</option>
<option value="club 7">club7</option>
<option value="club 8">club8</option>
<option value="club 9">club9</option>
<option value="club 10">club10</option>

</select>
</td></tr>

<tr><td><a href="voorwaarden.php">Voorwaarden</a></td> <td><input type="checkbox" name="voorwaarden"/></td></tr>

<tr><td id="verplicht" colspan="2"><font size="-2" color="#FF0000">*Deze velden zijn verplicht!</font></td></tr>

<tr><td id="submit"><input type="submit" value="Aanmelden" name="submit" /></td>
<td id="reset"><input type="Reset" value="Alles wissen" name="reset" /></td></tr>

</table>

</fieldset>

</form>

</div>

</body>
</html>

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:50:50
Quote Anchor link
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:51:27
Quote Anchor link
Als je het helemaal goed wilt doen, dan schrap je die HTML <font> entables, en ga je het helemaal afmaken in CSS....

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:52:27
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 22:43:06:
Koop anders eens een boek ofzo, en werk deze op je gemak bladzijde voor bladzijde door.

CSS ==! PHP oftewel, CSS is niet gelijk aan PHP. Die php-tags zijn niet nodig...
Is waarschijnlijk een gewenning van Frank?

Op welk forum zit je nog meer als ik vragen mag?

Ja die
Code (php)
1
<?php ?>
gedoe ik voor mij gewenning.Omdat ik op phpfreaks hem altijd wel gewoon gebruik. Vaak stel ik zelf persoonlijk ook wel eens vragen waar ik niet uit kom. En dan auto die php tags gebruik. Ik zit ook dus op phpfreaks of wel pfz.nl.

Denk dat Jerry daar al uit gescheten is. Want er zijn zeker al meer dan 7 topic gesloten en verwijdert van hem. Omdat Jerry niet luisterd na wat men zegt. En telkens bij dingen begint waar hij nog geen kennis genoeg voor heeft.

Dit is trouwens niet afvallen tegen over Jerry. Ma meer iets om hem eens wakker te maken dat werken met php niet zoma ff iets is.

Ik doe al 2 jaar met php en zelf ik loop tegen bepaalde dingen aan waar ik niet uit kom.
Als voorbeeld een foreach maken in een query die foreign key gebruikt.
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:20 door Frank WD

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:52:42
Quote Anchor link
Maar scheelt dat ook met die positie? want hij verschuift gewoon in een keer terwijl ik dat niet wil

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:53:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen!

Niet rottig bedoeld, maar Santhe (of ik) had al eerder uitgelegd afgelopen maandag of dinsdag dat je je HTML in je input moest beveiligen. En vandaag vraag je het alweer?
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:44 door - Ariën -

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:55:34
Quote Anchor link
Jerry,

Pak anders keer deze TUT.
Zelf ik gebruik na 2 jaar deze tut nog wel eens voor basis kennis als ik ergens niet uit kom. http://www.groenewoud.nl/subsites/informatica/php/index.php?id=1

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:56:30
Quote Anchor link
Oke dankje, daar kan ik wat mee!

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:58:11
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php

Waarom zal die niet kloppen dan?
Als jij je css en html goed opbouwt heb je daar geen last van.

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:00:21
Quote Anchor link
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:00:21:
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?

Neej is niet geod opgebouwt.
kijk het verschik.
http://mob.perfectfm.nl/albums/jerry.php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com

PHP Scripter

PHP Scripter

13/10/2011 23:02:53
Quote Anchor link
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op. Misschien een idee om weer on-topic te gaan?

Wat wil er niet lukken qua PHP-code?

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:05:15
Quote Anchor link
@aar ik snap het niet, wat is dat?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:05:58
Quote Anchor link
Dat is een HTML-validator..

Die kan je HTML-code controleren, en zeggen wat er eventueel fout aan is.

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:06:00
Quote Anchor link
Qua php code lukt alles, maar qua css niet, zoals ik zei, als ik alleen die formulier div toevoeg verandert hij de top, wat ik niet eens invoer..

Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:06:16
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 23:02:20:
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com

Ook dat. Maar bouw je pagina eens goed en op zoals het hoort.
Deze code is totaal onoverzichtelijk als je ma hebben kan.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php

Tip:
<
table>
  <
tr>
    <
td>
      Inhoud
    </td>
  <
/tr>
<
/table>

OF

<table>
<
tr><td>
Inhoud
</td></tr>
<
/table>

?>

PHP tags ff zodat mijn tabs blijven staan.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:08:15 door Frank WD

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:09:25
Quote Anchor link
Dat is netheid, daar kan geen fout in zitten? Maar inderdaad ik moet het netter doen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:09:58
Quote Anchor link
beter gebruikt hij geen tabellen, maar netjes CSS....

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.