Kan dit korter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:43:46
Quote Anchor link
ik heb het boek van php, en het boek van xhtml, css en javascript
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 17:25:44
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:48:36
Quote Anchor link
Aar en de rest helpen jou zoveel maar mijn idee is dat er totaal niks blijft hangen.
Tevens lees ik diverse malen dat anderen een idee aandragen en Jerry gooit dit weer over boort door zijn eigen intipetatie.

wat jij wil hebben AUB

<!DOCname html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-name" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>

<style type="text/css">


#maand
{
position: absolute;
margin-left: -113px;
}

#dag
{
position: absolute;
margin-left: -63px;
}

#fieldset
{
position: absolute;
top: 150px;
}

#sgegevens
{
position: absolute;
top: 180px;
margin-left: 50px;
}

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

#verplicht
{
position: absolute;
top: 196px;
margin-left: -2px;
}

#submit
{
position: absolute;
top: 185px;
margin-left: 115px;
}

#reset
{
position: absolute;
top: 185px;
margin-left: 205px;
}

a:link, a:visited
{
color: #000;
}

a:visited
{
color: #000;
}

div.formulier
{
position: absolute;
margin-left: 500px;
}

</style>

</head>

<body>

<div class="formulier">

<form method="post" action="bevestigd.php">

<fieldset id="bgegevens" style="width: 300px;">



<legend><font color="#FF0000">*Belangrijke gegevens</font></legend>
<table>
<tr><td><label for="vname">Voornaam</label></td>
<td><input type="text" name="voornaam" id="vname"/></td></tr>

<tr><td><label for="aname">Achternaam</label></td>
<td><input type="text" name="achternaam" id="aname"/></td></tr>


<tr><td>
Geboortedatum
</td>

<td>
<select name="dag">

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($d=1;$d<=31;$d++)
        {

            echo "<option value=$d>" .$d. "</option>";    
        }

    ?>

</select>
</td>

<td id="maand">
<select name="maand">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($m=1;$m<=12;$m++)
        {

            echo "<option value=$m>" .$m. "</option>";    
        }

    ?>

</select>
</td>

<td id="dag">
<select name="jaar">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
        for($j=1950;$j<=2011;$j++)
        {

            echo "<option value=$j>" .$j. "</option>";    
        }

    ?>

</select>
</td></tr>

<tr><td>Voetbal je?</td>
<td>
<select name = "voetbal">
<option value="ja">Ja</option>
<option value="nee">Nee</option>
</select>
</td></tr>
</table>

</fieldset>

<fieldset id="sgegevens" style="width: 300px;">

<legend><font color="#FF0000">*Spel gegevens</font></legend>

<table>

<tr><td><label for="nname">Gebruikersnaam</label></td>
<td><input type="text" name="username" id="nname" /></td></tr>

<tr><td><label for="pass">Wachtwoord</label></td>
<td><input type="text" name="password" id="pass" /></td></tr>

<tr><td>&nbsp; </td></tr>

<tr><td>Jouw club</td>
<td>
<select name="club">

<option value="kies">Kies hier je club</option>
<option value="club 1">club1</option>
<option value="club 2">club2</option>
<option value="club 3">club3</option>
<option value="club 4">club4</option>
<option value="club 5">club5</option>
<option value="club 6">club6</option>
<option value="club 7">club7</option>
<option value="club 8">club8</option>
<option value="club 9">club9</option>
<option value="club 10">club10</option>

</select>
</td></tr>

<tr><td><a href="voorwaarden.php">Voorwaarden</a></td> <td><input type="checkbox" name="voorwaarden"/></td></tr>

<tr><td id="verplicht" colspan="2"><font size="-2" color="#FF0000">*Deze velden zijn verplicht!</font></td></tr>

<tr><td id="submit"><input type="submit" value="Aanmelden" name="submit" /></td>
<td id="reset"><input type="Reset" value="Alles wissen" name="reset" /></td></tr>

</table>

</fieldset>

</form>

</div>

</body>
</html>
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:50:50
Quote Anchor link
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:51:27
Quote Anchor link
Als je het helemaal goed wilt doen, dan schrap je die HTML <font> entables, en ga je het helemaal afmaken in CSS....
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:52:27
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 22:43:06:
Koop anders eens een boek ofzo, en werk deze op je gemak bladzijde voor bladzijde door.

CSS ==! PHP oftewel, CSS is niet gelijk aan PHP. Die php-tags zijn niet nodig...
Is waarschijnlijk een gewenning van Frank?

Op welk forum zit je nog meer als ik vragen mag?


Ja die
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ?>
gedoe ik voor mij gewenning.Omdat ik op phpfreaks hem altijd wel gewoon gebruik. Vaak stel ik zelf persoonlijk ook wel eens vragen waar ik niet uit kom. En dan auto die php tags gebruik. Ik zit ook dus op phpfreaks of wel pfz.nl.

Denk dat Jerry daar al uit gescheten is. Want er zijn zeker al meer dan 7 topic gesloten en verwijdert van hem. Omdat Jerry niet luisterd na wat men zegt. En telkens bij dingen begint waar hij nog geen kennis genoeg voor heeft.

Dit is trouwens niet afvallen tegen over Jerry. Ma meer iets om hem eens wakker te maken dat werken met php niet zoma ff iets is.

Ik doe al 2 jaar met php en zelf ik loop tegen bepaalde dingen aan waar ik niet uit kom.
Als voorbeeld een foreach maken in een query die foreign key gebruikt.
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:20 door Frank WD
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:52:42
Quote Anchor link
Maar scheelt dat ook met die positie? want hij verschuift gewoon in een keer terwijl ik dat niet wil
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 22:53:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen!

Niet rottig bedoeld, maar Santhe (of ik) had al eerder uitgelegd afgelopen maandag of dinsdag dat je je HTML in je input moest beveiligen. En vandaag vraag je het alweer?
Gewijzigd op 13/10/2011 22:53:44 door - Ariën -
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:55:34
Quote Anchor link
Jerry,

Pak anders keer deze TUT.
Zelf ik gebruik na 2 jaar deze tut nog wel eens voor basis kennis als ik ergens niet uit kom. http://www.groenewoud.nl/subsites/informatica/php/index.php?id=1
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 22:56:30
Quote Anchor link
Oke dankje, daar kan ik wat mee!
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 22:58:11
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 22:50:50:
Sorry hoor, maar er blijft echt wel wat hangen! ik ben juist blij dat ze me allemaal helpen! maar je code is niet echt juist, kijk maar: www.dj-jeremy.nl/index.php



Waarom zal die niet kloppen dan?
Als jij je css en html goed opbouwt heb je daar geen last van.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:00:21
Quote Anchor link
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:00:21:
Mijn css en html is gewoon goed opgebouwt hoor, omdat ik ineens gewoon een margin-left invoer, en hij ook een keer van top verandert?


Neej is niet geod opgebouwt.
kijk het verschik.
http://mob.perfectfm.nl/albums/jerry.php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:02:20
Quote Anchor link
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com
 
PHP Scripter

PHP Scripter

13/10/2011 23:02:53
Quote Anchor link
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op. Misschien een idee om weer on-topic te gaan?

Wat wil er niet lukken qua PHP-code?
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:05:15
Quote Anchor link
@aar ik snap het niet, wat is dat?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:05:58
Quote Anchor link
Dat is een HTML-validator..

Die kan je HTML-code controleren, en zeggen wat er eventueel fout aan is.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:06:00
Quote Anchor link
Qua php code lukt alles, maar qua css niet, zoals ik zei, als ik alleen die formulier div toevoeg verandert hij de top, wat ik niet eens invoer..
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:06:16
Quote Anchor link
- Aar - op 13/10/2011 23:02:20:
Valideer hem eerst maar eens op http://validator.w3schools.com


Ook dat. Maar bouw je pagina eens goed en op zoals het hoort.
Deze code is totaal onoverzichtelijk als je ma hebben kan.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php


Tip:
<
table>
  <
tr>
    <
td>
      Inhoud
    </td>
  <
/tr>
<
/table>

OF

<table>
<
tr><td>
Inhoud
</td></tr>
<
/table>

?>


PHP tags ff zodat mijn tabs blijven staan.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:08:15 door Frank WD
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:09:25
Quote Anchor link
Dat is netheid, daar kan geen fout in zitten? Maar inderdaad ik moet het netter doen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:09:58
Quote Anchor link
beter gebruikt hij geen tabellen, maar netjes CSS....
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.