MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:32:38
Anchor link
Hallo progammeurs,

Mijn community/sociaal netwerk is bijna af.
Je kan je al registreren en etc.
Maar ik krijg graag reactie's van jullie wat jullie van het design vinden.
De website is: www.mybuddies.nl
Alvast bedankt.
Gewijzigd op 02/02/2012 22:48:27 door Chris -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 12:48:35
 
Aad B

Aad B

02/01/2012 22:34:01
Anchor link
Link geeft: Webprijsjes.nl is in onderhoud ??
Gewijzigd op 02/01/2012 22:35:07 door Aad B
 
Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:38:18
Anchor link
Sorry heb een verkeerde link ingetypt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 22:40:00
Anchor link
- Wit op geel is moeilijk te lezen
- Waarom gebruik je tabellen voor in layout? Vivjes, juist gebruik van HTML-elementen en CSS is hét helemaal.
- Als ik een herhaling zie van   voorspelt dit niet veel goeds.
Gewijzigd op 02/01/2012 22:41:19 door - Ariën -
 
- SanThe -

- SanThe -

02/01/2012 22:43:48
Anchor link
HTML niet valid.
Bij foute inlog of aanmelding staat de melding op een zeer vreemde plaats. Op de admin pagina staat het onderste blok helemaal naar rechts.

Toevoeging op 02/01/2012 22:49:24:

Als je een beetje rond klikt dan zie ja al snel dat er zeer weinig goed gaat. Teksten en menu is zo goed als niet te lezen.

Kwam ik tegen:
Deze pagina is niet voor jou beschikbaar!
Uitlogggen
Ik ben niet ingelogd en toch: Admin is als je vriend toegevoegd!
Gewijzigd op 02/01/2012 22:49:57 door - SanThe -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 23:13:12
Anchor link
En je site is niet echt veilig. Zie je PM...

- Verder ben ik op je site hier daar ingelogd, maar soms ook niet.
- Ik kan oneindig lang iemand proberen blijven toe te voegen als vriend
- De profielpagina is raar uitgelijnd.
Gewijzigd op 02/01/2012 23:23:59 door - Ariën -
 
Wouter J

Wouter J

02/01/2012 23:25:22
Anchor link
Design ziet er niet echt goed uit. Leuk hoor, als het een van je eerste site's is, maar nee om professioneel te gaan is er nog heel wat meer nodig. Je ziet duidelijk dat deze site door iemand is gemaakt die nog niet veel verstand heeft van webdesign.
Dit maakt helemaal niks uit, maar probeer dan niet zo'n project meteen te beginnen. Leren kost tijd, je kan niet in 1 dag rekenen en dus ook niet in 1 dag designen.

Kijk eens rond op free webtemplates, of zelfs betaalde en kijk hoe dat design eruit ziet. Ga naar facebook, linkedIn, twitter, hyves, enz. en kijk wat je daar het beste van vind. Schrijf dit soort dingen op, teken het na en zo krijg je een boek met wat jij mooi vind in een website. Ga vervolgens deze dingen verwerken in je nieuwe design.

Met designen is ook kleur een belangrijk. En dat mis je ook zo te zien. Licht blauw en licht geel als achtergrond is niet echt geschikt. Voor achtergrond wat donkere kleuren of hele lichte (bijna tegen wit aan), maar vooral geen felle kleuren.

Achtergrond leid ook te veel af, maak deze een effen kleur of met een vaag klein patroontje erin. Maar niet van die photoshop blokjes naast elkaar.

En de code ...slik... duidelijk is dat je nog heel wat maandjes je moet verdiepen in HTML en CSS:
- Interne CSS, plaats dit in een stylesheet
- Forms maak je niet op met tabellen, en ook niet met divs zoals dan snel wordt gedacht
- Navigatie is een lijst, gebruik dus lists in HTML (<ul><li>list item</li></ul>)
- Als je meer dan 1 <br /> of &nbsp; achter elkaar gebruikt moet je dit weghalen en oplossen met CSS.
- Gebruik geen inline CSS (width="", style="", cellspacing="", enz.)
- Een label zonder tekst erin kun je gewoon weg laten, is alleen maar misleidend

Samenvattend: Doe eerst eens wat aan je Design en Script vaardigheden en kom in april weer terug op dit project en maak er iets moois van, iets echt moois!
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 08:26:47
Anchor link
Bedankt voor jullie kritiek.
Ik zal er aan werken.
Mijn design ervaring is zeer goed.
Ik maak zelfs designs voor websites.
Maar bij de layout van MyBuddies had ik geen inspiratie.
Er is niks mis met me design zeggen de andere.
Scripten ben ik nog niet echt een topper in.
Daar geef ik je gelijk in.
Ik ben nog in de leer ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:13:39
Anchor link
Zorg dat wel het lek dicht...
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:42:18
Anchor link
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:54:26
Anchor link
Is er geen "Password vergeten optie?"


Nog wat opmerkingen:
- Als ik inlog met een foute username/password, dan staat er in de header: "Vul een gebruikersnaam in en een wachtwoord.". Waarom staat dit niet op een parate pagina. Op deze manier zien mensen gauw deze melding over het hoofd.
Gewijzigd op 03/01/2012 09:56:34 door - Ariën -
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:56:04
Anchor link
Ben ik mee bezig.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:46:19
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 09:42:18:
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?

Bij de profielfoto/avatar (beiden een groot verschil) is het nog steeds mogelijk.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 10:48:49
Anchor link
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 10:56:19
Anchor link
Qua beveiliging mist er inderdaad nog het een en ander..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:57:14
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 10:48:49:
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?

je moet met end() naar het laatste element kijken van de array. Dat is je extentie.

Over je layout:
Neem een nieuwe layout, en gooi dit weg.

Zelf maken of een design kopen/downlaoden maakt niet uit. Maar kijk zeker eens naar andere grote sites zoals Hyves, Facebook, Tweakers, Fok etc...

Zorg er voor dat er gewoon goede gebruikersvriendelijkheid in zit. Ik zie dat dit op veel plekken mist.

Wat voorbeelden:
- Bijna bij elk formulier staat geen opzichtige melding dat het gelukt is, waarna het formulier opnieuw wordt getoond. Ik zou er gewoon een zichtbare melding van maken die je max. 5 sec. laat zien, met een doorklik-link, waarna je e.v.t het formulier weer ziet.

- Het inloggen kent geen mail-controle dus dut trekt echt uiteindelijk een hoop spammers aan

- Waarom kan ik een vriend tig keer achterelkaar toevoegen? De knop zou moeten veranderen in 'Verwijder Vriend'

- Regelmatig krijg ik (validatie?) foutmeldingen waarbij er een foutmelding op de site staat, zonder dat de layout betrokken wordt.

- Op je forum.php en je view_topic.php is je menu opeens heel anders?

Ik heb echt hierdoor een idee dat de scripting aan alle kanten rammelt.

Mijn advies: Sluit de website, ga eens kijken naar andere designs kijk eens hoe deze eruit zien. Laat uiteindelijk de als een dummy site (zonder werkendheden) reviewen.

Pas de wijzigingen toe, en en ga beginnen met scripten, en stel beperkt een testpubliek op voor een beta-test.
Gewijzigd op 03/01/2012 11:03:24 door - Ariën -
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:07:57
Anchor link
Wie was er zou grappig geweest om de site te hacken??
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 11:10:06
Anchor link
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 11:11:11
Anchor link
Ik in ieder geval niet....

het zou eigenlijk wel een wijze les kunnen zijn door lering te trekken dat je altijd uploadsysteem door een veiligheidscontrole laat gaan tijdens je test-periode en niet openbaar open zet.

Toevoeging op 03/01/2012 11:12:09:

Chris Horeweg op 03/01/2012 11:10:06:
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/

Of remco heeft zelf de .htaccess aangepast, zodat hij alleen de site kan bekijken?
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 11:12:51
Anchor link
Ah, dat kan inderdaad ook nog ja.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:16:14
Anchor link
Nope.
Iemand heeft mijn site gehackt en ik kon niks meer...
Dus heb ik hem offline gegooid....
Echt niet grappig mensen, niet grappig...
 

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.