MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:32:38
Anchor link
Hallo progammeurs,

Mijn community/sociaal netwerk is bijna af.
Je kan je al registreren en etc.
Maar ik krijg graag reactie's van jullie wat jullie van het design vinden.
De website is: www.mybuddies.nl
Alvast bedankt.
Gewijzigd op 02/02/2012 22:48:27 door Chris -

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 15:05:24

Aad B

Aad B

02/01/2012 22:34:01
Anchor link
Link geeft: Webprijsjes.nl is in onderhoud ??
Gewijzigd op 02/01/2012 22:35:07 door Aad B

Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:38:18
Anchor link
Sorry heb een verkeerde link ingetypt

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 22:40:00
Anchor link
- Wit op geel is moeilijk te lezen
- Waarom gebruik je tabellen voor in layout? Vivjes, juist gebruik van HTML-elementen en CSS is hét helemaal.
- Als ik een herhaling zie van   voorspelt dit niet veel goeds.
Gewijzigd op 02/01/2012 22:41:19 door - Ariën -

- SanThe -

- SanThe -

02/01/2012 22:43:48
Anchor link
HTML niet valid.
Bij foute inlog of aanmelding staat de melding op een zeer vreemde plaats. Op de admin pagina staat het onderste blok helemaal naar rechts.

Toevoeging op 02/01/2012 22:49:24:

Als je een beetje rond klikt dan zie ja al snel dat er zeer weinig goed gaat. Teksten en menu is zo goed als niet te lezen.

Kwam ik tegen:
Deze pagina is niet voor jou beschikbaar!
Uitlogggen
Ik ben niet ingelogd en toch: Admin is als je vriend toegevoegd!
Gewijzigd op 02/01/2012 22:49:57 door - SanThe -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 23:13:12
Anchor link
En je site is niet echt veilig. Zie je PM...

- Verder ben ik op je site hier daar ingelogd, maar soms ook niet.
- Ik kan oneindig lang iemand proberen blijven toe te voegen als vriend
- De profielpagina is raar uitgelijnd.
Gewijzigd op 02/01/2012 23:23:59 door - Ariën -

Wouter J

Wouter J

02/01/2012 23:25:22
Anchor link
Design ziet er niet echt goed uit. Leuk hoor, als het een van je eerste site's is, maar nee om professioneel te gaan is er nog heel wat meer nodig. Je ziet duidelijk dat deze site door iemand is gemaakt die nog niet veel verstand heeft van webdesign.
Dit maakt helemaal niks uit, maar probeer dan niet zo'n project meteen te beginnen. Leren kost tijd, je kan niet in 1 dag rekenen en dus ook niet in 1 dag designen.

Kijk eens rond op free webtemplates, of zelfs betaalde en kijk hoe dat design eruit ziet. Ga naar facebook, linkedIn, twitter, hyves, enz. en kijk wat je daar het beste van vind. Schrijf dit soort dingen op, teken het na en zo krijg je een boek met wat jij mooi vind in een website. Ga vervolgens deze dingen verwerken in je nieuwe design.

Met designen is ook kleur een belangrijk. En dat mis je ook zo te zien. Licht blauw en licht geel als achtergrond is niet echt geschikt. Voor achtergrond wat donkere kleuren of hele lichte (bijna tegen wit aan), maar vooral geen felle kleuren.

Achtergrond leid ook te veel af, maak deze een effen kleur of met een vaag klein patroontje erin. Maar niet van die photoshop blokjes naast elkaar.

En de code ...slik... duidelijk is dat je nog heel wat maandjes je moet verdiepen in HTML en CSS:
- Interne CSS, plaats dit in een stylesheet
- Forms maak je niet op met tabellen, en ook niet met divs zoals dan snel wordt gedacht
- Navigatie is een lijst, gebruik dus lists in HTML (<ul><li>list item</li></ul>)
- Als je meer dan 1 <br /> of &nbsp; achter elkaar gebruikt moet je dit weghalen en oplossen met CSS.
- Gebruik geen inline CSS (width="", style="", cellspacing="", enz.)
- Een label zonder tekst erin kun je gewoon weg laten, is alleen maar misleidend

Samenvattend: Doe eerst eens wat aan je Design en Script vaardigheden en kom in april weer terug op dit project en maak er iets moois van, iets echt moois!

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 08:26:47
Anchor link
Bedankt voor jullie kritiek.
Ik zal er aan werken.
Mijn design ervaring is zeer goed.
Ik maak zelfs designs voor websites.
Maar bij de layout van MyBuddies had ik geen inspiratie.
Er is niks mis met me design zeggen de andere.
Scripten ben ik nog niet echt een topper in.
Daar geef ik je gelijk in.
Ik ben nog in de leer ;)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:13:39
Anchor link
Zorg dat wel het lek dicht...

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:42:18
Anchor link
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:54:26
Anchor link
Is er geen "Password vergeten optie?"

Nog wat opmerkingen:
- Als ik inlog met een foute username/password, dan staat er in de header: "Vul een gebruikersnaam in en een wachtwoord.". Waarom staat dit niet op een parate pagina. Op deze manier zien mensen gauw deze melding over het hoofd.
Gewijzigd op 03/01/2012 09:56:34 door - Ariën -

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:56:04
Anchor link
Ben ik mee bezig.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:46:19
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 09:42:18:
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?

Bij de profielfoto/avatar (beiden een groot verschil) is het nog steeds mogelijk.

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 10:48:49
Anchor link
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?

Chris -

Chris -

03/01/2012 10:56:19
Anchor link
Qua beveiliging mist er inderdaad nog het een en ander..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:57:14
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 10:48:49:
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?

je moet met end() naar het laatste element kijken van de array. Dat is je extentie.

Over je layout:
Neem een nieuwe layout, en gooi dit weg.

Zelf maken of een design kopen/downlaoden maakt niet uit. Maar kijk zeker eens naar andere grote sites zoals Hyves, Facebook, Tweakers, Fok etc...

Zorg er voor dat er gewoon goede gebruikersvriendelijkheid in zit. Ik zie dat dit op veel plekken mist.

Wat voorbeelden:
- Bijna bij elk formulier staat geen opzichtige melding dat het gelukt is, waarna het formulier opnieuw wordt getoond. Ik zou er gewoon een zichtbare melding van maken die je max. 5 sec. laat zien, met een doorklik-link, waarna je e.v.t het formulier weer ziet.

- Het inloggen kent geen mail-controle dus dut trekt echt uiteindelijk een hoop spammers aan

- Waarom kan ik een vriend tig keer achterelkaar toevoegen? De knop zou moeten veranderen in 'Verwijder Vriend'

- Regelmatig krijg ik (validatie?) foutmeldingen waarbij er een foutmelding op de site staat, zonder dat de layout betrokken wordt.

- Op je forum.php en je view_topic.php is je menu opeens heel anders?

Ik heb echt hierdoor een idee dat de scripting aan alle kanten rammelt.

Mijn advies: Sluit de website, ga eens kijken naar andere designs kijk eens hoe deze eruit zien. Laat uiteindelijk de als een dummy site (zonder werkendheden) reviewen.

Pas de wijzigingen toe, en en ga beginnen met scripten, en stel beperkt een testpubliek op voor een beta-test.
Gewijzigd op 03/01/2012 11:03:24 door - Ariën -

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:07:57
Anchor link
Wie was er zou grappig geweest om de site te hacken??

Chris -

Chris -

03/01/2012 11:10:06
Anchor link
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 11:11:11
Anchor link
Ik in ieder geval niet....

het zou eigenlijk wel een wijze les kunnen zijn door lering te trekken dat je altijd uploadsysteem door een veiligheidscontrole laat gaan tijdens je test-periode en niet openbaar open zet.

Toevoeging op 03/01/2012 11:12:09:

Chris Horeweg op 03/01/2012 11:10:06:
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/

Of remco heeft zelf de .htaccess aangepast, zodat hij alleen de site kan bekijken?

Chris -

Chris -

03/01/2012 11:12:51
Anchor link
Ah, dat kan inderdaad ook nog ja.

Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:16:14
Anchor link
Nope.
Iemand heeft mijn site gehackt en ik kon niks meer...
Dus heb ik hem offline gegooid....
Echt niet grappig mensen, niet grappig...

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.