Phphulp forum bug

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

01/12/2009 14:30:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 01.12.2009 14:23:
Bas Kreleger schreef op 01.12.2009 13:41:
Misbruik maar lekker ;-) Duurt niet lang meer voor de nieuwe PHPhulp!

Dat is een slim advies.

Deze site is al zo vaak zo traag als dikke .......
En nu daag je iedereen uit om de site plat te leggen door een overload aan requests. Slim.

Dat is mijn punt dus ook.
Ik zie nu ook wel dat er alweer een reactie staat, maar daar kom ik dus nu niet bij.
Voor de gene die mij geloven, en die mij niet geloven:
Er draait bij mij hier, of ergens anders, geen server die requests naar phphulp doet.
Hier thuis staat mijn server geblokkeerd in de firewall om dit soort dingen te voorkomen (als je een foutje maakt en dan oneindig requests gaat maken o.i.d.).
Andere server gebruiken om phphulp te bestoken vind ik zonde van de bandbreedte én verkeerd server gebruik.
Verder vind ik het ook niet nodig om op deze manier Opera onder de aandacht te brengen. Iedereen weet vast wel dat ik Opera de beste browser vind. Op deze manier Opera aandacht geven vind ik niet goed / ga ik zelf niet doen.
Veel plezier met firefox 'laten winnen', het is geen wedstrijd. Het was nooit een wedstrijd. Die poll is en was zo onbetrouwbaar als wat.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 12:07:56
 

01/12/2009 14:30:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 01.12.2009 14:20:
Chris Kortaan schreef op 01.12.2009 14:14:
Mwah, die 1000 requests per minuut die hij nu extra krijgt handelt de server volgens mij gewoon goed af.

@Karl; klopt, maar jij was ook al eerder begonnen ;-) Hij heeft nu zo'n 12K bij gekregen, en nog maar 20K te gaan...

Ik weet niets over eerder begonnen....
Volgens mij was jij er ook vrij snel bij..
De server doet hier momenteel wel wat moeilijk...


Neuh, pas net begonnen. Hier geen last van traagheid hoor, draai hem vanaf m'n server (en dus niet localhost). Server reageert hier gewoon goed.

@SanThe; zie het iig niet als uitdaging om de site plat te krijgen, mochten er dan ook écht problemen voordoen zal ik mijn scripts laten stoppen :-)
 

01/12/2009 14:33:00
Quote Anchor link
Stop dan.
Mensen hebben er last van.
Hier reageert phphulp.nl dus totaal niet.

Edit: Ik vind het wel jammer van Bas dat die niet direct gewoon die functionaliteit heeft uitgeschakeld...

Edit2: Als je zo nodig phphulp moet onderspammen. Doe het dan 's nachts, als mensen slapen. Dan hebben ze er geen last van.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Mar cel

Mar cel

01/12/2009 16:50:00
Quote Anchor link
-
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 
Mar cel

Mar cel

01/12/2009 16:51:00
Quote Anchor link
Whoeps gaat beetje mis hier, pagereload van bijna 5min. Stop is joh spammers.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 

01/12/2009 16:56:00
Quote Anchor link
Nogmaals, ondervind zelf al de hele dag geen enkele problemen.. @Marcel; er spamt niemand? Althans, niet via de poll... Zelf wat aan het downloaden?
 
Tamara

Tamara

01/12/2009 17:04:00
Quote Anchor link
@Chris
ik heb er zelf ook geen last van als ik phphulp.nl bezoek...

@Marcel, ik denk eerder dat het aan je internet verbinding ligt dan aan de php server...
 
Erik Rijk

Erik Rijk

01/12/2009 17:07:00
Quote Anchor link
Ik weet niet wat jullie probleem is... phphulp heb ik sneller voor mn neus dan dat ik met mijn ogen kan knipperen :o
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

01/12/2009 17:16:00
Quote Anchor link
er is ongeveer uurtje geleden een enorme lag geweest,, duurde bij mij ook ruim 5 min,, maar jullie komen nu pas aan kakken,, beetje laat hea :P
 
Mar cel

Mar cel

01/12/2009 17:33:00
Quote Anchor link
Mmm zat net op m'n werk, daar was hij echt sloom, andere sites niet. Hier thuis gaat het weer goed.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/12/2009 23:42:00
Quote Anchor link
Die balken kloppen voor geen meter zo, nu ze begrensd zijn op aantal pixels.
Nu lijkt het alsof FF, IE en Opera, hetzelfde aandeel hebben, volgens de mensen die gestemd hebben, maar in de stemmen zit toch een groot verschil.
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

02/12/2009 05:13:00
Quote Anchor link
Kleurschool hier ofzo?

Sjeetje...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2009 09:31:00
Quote Anchor link
Kleurschool? Je, kleuren vond ik vroeger altijd tof, jeweets ;-)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/12/2009 10:30:00
Quote Anchor link
[ontopic]
*zucht*

Offtopic:

*zucht*
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

02/12/2009 11:00:00
Quote Anchor link
*diepere zucht*
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.