[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Hey,.
Na mijn vorige review heb ik heel wat comment gehad.
Ik ben hierna druk aan de slag gegaan en heb iets nieuw getimmerd.
Ik hoop dat jullie hem goed vinden en positief gaan beroordelen. ;)

voor de klikkers natuurlijk ook een link.
klik
nu voor degene die het vorige niet hebben gezien ook een klik
Klik voor de oude


Ik hoop op veel succes
Tyvm.
Wouter
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 15:59:21
 
W W

W W

02/02/2008 21:28:00
Quote Anchor link
Euh? Iframes? "Met Vriendelijke Groeten Het DesignWouter team <> Halo, Ik ben Wouter. Ik ben 14 jaar jong"

Kijk svp je Nederlands een beetje na.
Pimp je CSS zoals:

img
{
border: 0px;
}

En een beetje margin/padding hier en daar kan geen kwaad :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:32:00
Quote Anchor link
@Pepijn. De oude site is met iframe, Ik heb die ook niet gemaakt. :s ...

Ja, ik heb een team. Maar omdat ik de grootste leiding heb vernoem ik nu NOG enkel mezelf tot de rest van het team meewerkt..

Ja ik zal nog even die border eruit halen.
Margin , Padding ? waar bevind zich het probleem volgens jou ,?
 
W W

W W

02/02/2008 21:33:00
Quote Anchor link
padding margin? Check je footer, je contact pagina. en je portfolio pagina.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:35:00
Quote Anchor link
footer is zoals hij moet.
tenzij je in IE zit te kijken daar is het wat korter op mekaar gedrukt.
 
W W

W W

02/02/2008 21:36:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:35:
footer is zoals hij moet.
tenzij je in IE zit te kijken daar is het wat korter op mekaar gedrukt.


IE7. Doe er wat aan zou ik zeggen :)
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Ik heb het nog wat aangepast. Ie+7 Is slecht. Nogtans gebruik ik een Hack. Maar die werkt blijkbaar niet :(
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:39:00
Quote Anchor link
Saai...

Tekst in de header is te klein voor de afbeelding. Lettertype dat je gebruikt zou ik wijzigen naar bijvoorbeeld verdana oid. Verder is je site erg smal en zou ik ook nog eens naar je kleurgebruik kijken.

Die grijze achtergrond is nu veel te overheersend waardoor je site 1 saai geheel wordt...

ps. Het is al gezegd, maar nog eens herhalen kan geen kwaad denk ik: padding!! Zorg dat de tekst los komt van de randen, dit ziet er niet echt netjes uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
W W

W W

02/02/2008 21:40:00
Quote Anchor link
meh, ik kan niet echt begrijpen dat een beetje css (padding/margin) problemen kan veroorzaken met verschillende browsers. gooi er anders een divje of span overheen.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:41:00
Quote Anchor link
@ Blanche : Suggestie's voor de kleuren ?.
Grijs + Half wit + blauw.
Het lettertype is textbruchet of hoe het ook noemt.

@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:44:00
Quote Anchor link
Ga eens op internet op zoek naar wat kleurenschema's. Loop er gewoon een zooi af tot je een mooi schema tegenkomt en gebruik vervolgens die kleuren in je website.

Verder weet ik niet welke browser je gebruikt om te testen, maar zowel in firefox als safari zit alles ontzettend op elkaar gedrukt.

Om nog even verder te gaan over je header: wat heeft die te maken met het onderwerp van je website? Gaat je website over wolken, het weer, of wat? Volgens mij niet...
 
W W

W W

02/02/2008 21:44:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:41:
@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.


Maar het is aan jouw omdat dus op te lossen!

En, ik ben ook heel slecht met kleuren gebruik. Ik ben sowieso slecht in designen. Misschien kan dit tooltje je wat meer op weghelpen.

En wat Blanche ook al zegt, je header. Die gaat natuurlijk nergens over toch?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:47:00
Quote Anchor link
Ja , pepijn lees eens wat ik schrijf. Ik maakte al een hack maar die neemt hij blijkbaar niet :s.. Aan jou dus uit te leggen aan wat het scheelt niet ?.


Ik test en werk altijd in FF2.00.8(of kort gezegt altijd de nieuwste versie).
Ja die wolken, dat blijven wolken niet ?. Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?

Ik kom zo niet direct op een afb(naam) Die me aanspreekt.
Ik zal nog eens zoeken.

Verder nog comment ?
 
W W

W W

02/02/2008 21:50:00
Quote Anchor link
zijn rustgevend en vrolijk geen tegenpolen? Anyway, ik vind wolken niet echt vrolijk. En in 1 browser kijken of het werkt is het halve werk.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Quote:
Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?
Zeer toepasselijk voor een website als www.ikzoekrust.nl, maar niet voor een designer. Wie zegt verder dat je header een bestaande afbeelding moet zijn, een beetje designer ontwerpt zijn eigen header lijkt me?

Verder moet je proberen het gebruik van CSS hacks zoveel mogelijk uit te stellen. In de layout die je nu gebruikt is het zeer onwaarschijnlijk dat je CSS hacks nodig hebt. Dit kun je gewoon helemaal crossbrowser krijgen zonder een enkele hack toe te passen.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Ik heb Ie 7 bekeken, Maar lees nu eens echt wat er staat voor jou speciaal in caps alleen voor jou.

MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Help dan ipv 5x dezelfde opmerking te maken. dank u.!


Edit:

Een edit na blanche post.
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Ik hoef niet direct iets speciaal, heb je soms tips ?.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
W W

W W

02/02/2008 22:01:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:52:
MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Help dan ipv 5x dezelfde opmerking te maken. dank u.!


Laat mij het dan ook niet reviewen als hij niet af is!! Maak eerst eens iets af voordat je mijn tijd verspilt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:06:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Laat die mensen dan iets goeds in elkaar zetten waar je geen CSS hacks voor nodig hebt, of ga zelf CSS leren en ontwerp je layout zelf...

Alvast 1 tip: sloopt die 'divtussen' (2x) eruit. Dat is iets dat je gewoon oplost door de andere divs een beetje margin te geven.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/02/2008 22:08:00
Quote Anchor link
Meen je dit serieus? Ik vind je site ultra lelijk, alleen al het lettertype. En als je serieus genomen wilt worden door (toekomstige) klanten, moet je toch echt een domeinnaam kopen, dit staat zo onprofessioneel met die reclame. En je portfolio stelt ook niet veel voor, echt alles is lelijk..
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:10:00
Quote Anchor link
Neej , je begrijpt het woord ontwerp niet. Dat is de persoon die uittekend en daarom niet maken.
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.

Note: pietjepek stuurde deze email op 02-02-2008 om 22:13. Het IP adres van pietjepek is: 88.5.170.75
Het hostadres van pietjepek is: 75.Red-88-5-170.staticIP.rima-tde.net

vind je nu echt de laaste allemaal lelijk de laatste 2 ?. en dat zonder photoshop.
Jouw portfolio trekt ook op niks. zo met plakband gedoe bah.!

er zijn een paar lelijke en dat geef ik eerlijk toe !.
maar er zijn ook wat beauty's bij !.

Grtz
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.