[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Hey,.
Na mijn vorige review heb ik heel wat comment gehad.
Ik ben hierna druk aan de slag gegaan en heb iets nieuw getimmerd.
Ik hoop dat jullie hem goed vinden en positief gaan beroordelen. ;)

voor de klikkers natuurlijk ook een link.
klik
nu voor degene die het vorige niet hebben gezien ook een klik
Klik voor de oude


Ik hoop op veel succes
Tyvm.
Wouter
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 22:21:42
 
W W

W W

02/02/2008 21:28:00
Quote Anchor link
Euh? Iframes? "Met Vriendelijke Groeten Het DesignWouter team <> Halo, Ik ben Wouter. Ik ben 14 jaar jong"

Kijk svp je Nederlands een beetje na.
Pimp je CSS zoals:

img
{
border: 0px;
}

En een beetje margin/padding hier en daar kan geen kwaad :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:32:00
Quote Anchor link
@Pepijn. De oude site is met iframe, Ik heb die ook niet gemaakt. :s ...

Ja, ik heb een team. Maar omdat ik de grootste leiding heb vernoem ik nu NOG enkel mezelf tot de rest van het team meewerkt..

Ja ik zal nog even die border eruit halen.
Margin , Padding ? waar bevind zich het probleem volgens jou ,?
 
W W

W W

02/02/2008 21:33:00
Quote Anchor link
padding margin? Check je footer, je contact pagina. en je portfolio pagina.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:35:00
Quote Anchor link
footer is zoals hij moet.
tenzij je in IE zit te kijken daar is het wat korter op mekaar gedrukt.
 
W W

W W

02/02/2008 21:36:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:35:
footer is zoals hij moet.
tenzij je in IE zit te kijken daar is het wat korter op mekaar gedrukt.


IE7. Doe er wat aan zou ik zeggen :)
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Ik heb het nog wat aangepast. Ie+7 Is slecht. Nogtans gebruik ik een Hack. Maar die werkt blijkbaar niet :(
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:39:00
Quote Anchor link
Saai...

Tekst in de header is te klein voor de afbeelding. Lettertype dat je gebruikt zou ik wijzigen naar bijvoorbeeld verdana oid. Verder is je site erg smal en zou ik ook nog eens naar je kleurgebruik kijken.

Die grijze achtergrond is nu veel te overheersend waardoor je site 1 saai geheel wordt...

ps. Het is al gezegd, maar nog eens herhalen kan geen kwaad denk ik: padding!! Zorg dat de tekst los komt van de randen, dit ziet er niet echt netjes uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
W W

W W

02/02/2008 21:40:00
Quote Anchor link
meh, ik kan niet echt begrijpen dat een beetje css (padding/margin) problemen kan veroorzaken met verschillende browsers. gooi er anders een divje of span overheen.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:41:00
Quote Anchor link
@ Blanche : Suggestie's voor de kleuren ?.
Grijs + Half wit + blauw.
Het lettertype is textbruchet of hoe het ook noemt.

@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:44:00
Quote Anchor link
Ga eens op internet op zoek naar wat kleurenschema's. Loop er gewoon een zooi af tot je een mooi schema tegenkomt en gebruik vervolgens die kleuren in je website.

Verder weet ik niet welke browser je gebruikt om te testen, maar zowel in firefox als safari zit alles ontzettend op elkaar gedrukt.

Om nog even verder te gaan over je header: wat heeft die te maken met het onderwerp van je website? Gaat je website over wolken, het weer, of wat? Volgens mij niet...
 
W W

W W

02/02/2008 21:44:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:41:
@Pepijn : ja in IE maakt dat super veel !.


Maar het is aan jouw omdat dus op te lossen!

En, ik ben ook heel slecht met kleuren gebruik. Ik ben sowieso slecht in designen. Misschien kan dit tooltje je wat meer op weghelpen.

En wat Blanche ook al zegt, je header. Die gaat natuurlijk nergens over toch?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:47:00
Quote Anchor link
Ja , pepijn lees eens wat ik schrijf. Ik maakte al een hack maar die neemt hij blijkbaar niet :s.. Aan jou dus uit te leggen aan wat het scheelt niet ?.


Ik test en werk altijd in FF2.00.8(of kort gezegt altijd de nieuwste versie).
Ja die wolken, dat blijven wolken niet ?. Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?

Ik kom zo niet direct op een afb(naam) Die me aanspreekt.
Ik zal nog eens zoeken.

Verder nog comment ?
 
W W

W W

02/02/2008 21:50:00
Quote Anchor link
zijn rustgevend en vrolijk geen tegenpolen? Anyway, ik vind wolken niet echt vrolijk. En in 1 browser kijken of het werkt is het halve werk.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Quote:
Neen , maar wat is rustgevend, vrolijk, en mooi. Wat een bezoeker treft. ?
Zeer toepasselijk voor een website als www.ikzoekrust.nl, maar niet voor een designer. Wie zegt verder dat je header een bestaande afbeelding moet zijn, een beetje designer ontwerpt zijn eigen header lijkt me?

Verder moet je proberen het gebruik van CSS hacks zoveel mogelijk uit te stellen. In de layout die je nu gebruikt is het zeer onwaarschijnlijk dat je CSS hacks nodig hebt. Dit kun je gewoon helemaal crossbrowser krijgen zonder een enkele hack toe te passen.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Ik heb Ie 7 bekeken, Maar lees nu eens echt wat er staat voor jou speciaal in caps alleen voor jou.

MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Help dan ipv 5x dezelfde opmerking te maken. dank u.!


Edit:

Een edit na blanche post.
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Ik hoef niet direct iets speciaal, heb je soms tips ?.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
W W

W W

02/02/2008 22:01:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 21:52:
MIJN IE HACKS NEEMT DE BROWSER NIET ! KAN IK ER DAN AANDOEN ?.
Help dan ipv 5x dezelfde opmerking te maken. dank u.!


Laat mij het dan ook niet reviewen als hij niet af is!! Maak eerst eens iets af voordat je mijn tijd verspilt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:06:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik kan niet ontwerpen daarvoor heb ik mensen.
Laat die mensen dan iets goeds in elkaar zetten waar je geen CSS hacks voor nodig hebt, of ga zelf CSS leren en ontwerp je layout zelf...

Alvast 1 tip: sloopt die 'divtussen' (2x) eruit. Dat is iets dat je gewoon oplost door de andere divs een beetje margin te geven.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/02/2008 22:08:00
Quote Anchor link
Meen je dit serieus? Ik vind je site ultra lelijk, alleen al het lettertype. En als je serieus genomen wilt worden door (toekomstige) klanten, moet je toch echt een domeinnaam kopen, dit staat zo onprofessioneel met die reclame. En je portfolio stelt ook niet veel voor, echt alles is lelijk..
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 22:10:00
Quote Anchor link
Neej , je begrijpt het woord ontwerp niet. Dat is de persoon die uittekend en daarom niet maken.
Divtussen. Dus als ik die weghaal en dan mijn content een
Margin-top en margin-bottom meegeef is hij denk je cross ?.

Note: pietjepek stuurde deze email op 02-02-2008 om 22:13. Het IP adres van pietjepek is: 88.5.170.75
Het hostadres van pietjepek is: 75.Red-88-5-170.staticIP.rima-tde.net

vind je nu echt de laaste allemaal lelijk de laatste 2 ?. en dat zonder photoshop.
Jouw portfolio trekt ook op niks. zo met plakband gedoe bah.!

er zijn een paar lelijke en dat geef ik eerlijk toe !.
maar er zijn ook wat beauty's bij !.

Grtz
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Of het daarmee crossbrowser zal worden betwijfel ik. Ik zeg alleen maar dat die twee divs compleet nutteloos zijn...
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.