Spaghetti

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Wouter J

Wouter J

08/01/2012 18:07:23
Quote Anchor link
Dan hopen we dat Bas het linkje aanklikt en gaat lezen, ben zelf geen mod dus wist dit niet, bedankt.
Gewijzigd op 08/01/2012 18:10:10 door Wouter J
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:16:58
 
Jens erd

Jens erd

08/01/2012 18:17:19
Quote Anchor link
Dan zou niet beginner/gevorderd/expert moeten gebruiken maar bijvoorbeeld indelen in kwaliteiten: de een kan goed overweg met html/css de ander met OOP. Bij > x aantal post kan een moderator een rang toekennen en zodoende kun je aardig onderscheidt maken.

Aan die rangen kun je weer functies knopen zoals het modereren van bepaalde groepen (of het toestemming geven voor het plaatsen van een topic bijvoorbeeld) en zo met zijn alle het forum uit de slob helpen.

Ik kan zo wel even doorgaan, maar dan moet Bas uiteraard wel meewerken. Misschien toch maar voor een open-source versie gaan dan? ;-)
 
Jeroen VD

Jeroen VD

08/01/2012 18:24:11
Quote Anchor link
kun je dan niet beter als het ware aparte fora maken? bijvoorbeeld eentje voor php, eentje voor html enz, en voor ieder onderwerp 1 moderator? deze beslist dan aan de hand van wat hij ziet wie er extra rangen krijgt. en dan krijg je als het ware op je profiel te zien waar je goed in bent.
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 18:48:49
Quote Anchor link
@Jens: Het systeem achter PHPhulp wordt niet open source vrijgegeven, sommige moderators hebben de source en zo blijft het. Veder vind ik het wel een aardig idee ja.
 
Milo S

Milo S

08/01/2012 19:02:11
Quote Anchor link
Ik hoor hier vele goede ideeën. Zelf ben ik ook voor een rangen-systeem. Een rangen systeem zou dan zeker opgedeeld moeten worden in verschillende aspecten / talen.

Verder vindt ik dat elk script waar bij staat "gevaarlijk script, je kunt beter zus en zo gebruiken." gewoonweg verwijderd moet worden.

@ Eddy; naar mijn idee is dat niet aan u om te beslissen. Als ik Bas was zou ik het namelijk toch nog eens overwegen. Komt hij tot de conclusie dat het niet gedaan wordt is dat aan hem om te vertellen. Dat het zo blijft is dus niet zeker.
Gewijzigd op 08/01/2012 19:02:30 door Milo S
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 19:05:45
Quote Anchor link
@Milo: Dat is wel zeker, wij als moderators communiceren de hele dag door, en natuurlijk komen dat soort dingen ook ter sprake. Als ik er niks over weet, zeg ik er ook niks over.
Gewijzigd op 08/01/2012 19:18:17 door Eddy B
 
Bram Boos

Bram Boos

08/01/2012 19:16:44
Quote Anchor link
Er is hier achter de schermen vaak gesproken over een karma-systeem. Dus ook met rangen, alleen tot nu toe is het nog maar bij een idee gebleven. Ik zie hier ook weer leuke dingen voorbij komen die zeker besproken gaan worden.
 
Milo S

Milo S

08/01/2012 19:49:32
Quote Anchor link
@ Eddy, nog steeds vind ik dat die beslissingen en uitspraken beter door Bas zelf gedaan kunnen worden.

Verder vraag ik mijzelf af wat er nu eigenlijk met al die ideeën gedaan wordt... Wordt er alleen over gesproken en gediscussieerd of gaat er ook serieus wat mee gebeuren? Deze vraag is eigenlijk meer aan Bas gesteld..
 
Wouter J

Wouter J

08/01/2012 19:49:59
Quote Anchor link
Eddy Bisschops:
sommige moderators hebben de source en zo blijft het.

Vind dit een beetje vreemde reactie. Staat PHPhulp niet open voor nieuwe ideeën of ingevingen? Als men altijd zegt 'en zo blijft het' dan krijgen we natuurlijk nooit het ultieme PHPhulp...

@Bram, mooi dat deze ideeën meegaan in gesprek!
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 19:52:20
Quote Anchor link
@Wouter, sorry voor de wat botte reactie maar het is de waarheid. Het team denkt na over alle ideeën en updates maar hoe het er nu uitziet blijft dit volledig intern en laten we buitenstaanders niet aan de source komen. 'en zo blijft het' geldt alleen voor de source verspreiding en niet voor de ideeën natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk.
 
Wouter J

Wouter J

08/01/2012 19:55:05
Quote Anchor link
Nee, maar open-source is een goed idee. Google is er groot mee geworden en wordt er nog steeds groter mee. En zo zijn er meerdere site's. Wiki's en dingen als Github zijn tegenwoordig de weg naar succes.
Het gesloten blijven en alles alleen maar voor 'de beheerders' houden wordt ondertussen ouderwets en achterhaalt.
Veel ideeën zoals dit kunnen door een paar zo in de broncode worden toegevoegd, vervolgens mogen de beheerders zelf weten of ze het ook zo online zetten of dat ze het niet goed vinden. Dus je houdt alsnog wat bescherming, maar toch worden ideeën sneller en beter toegevoegd.
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

08/01/2012 19:57:38
Quote Anchor link
Opensource is de toekomst. Kijk naar projecten als Linux en Android die blijven groeien waar Windows en iOs toch achterblijven. Toch: Dat werkt niet met alle systemen. Fora zijn niet gemaakt om opensource te zijn. Bij een systeem als Linux gaat het om het systeem zelf; bij een forum gaat het om de berichten die mensen er op zetten.

Daarnaast is een forum een veel te klein systeem om echt opensource gemaakt te moeten worden.
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 20:03:00
Quote Anchor link
Wouter,

Je eerste zin is wat, ehm.. vreemd? Maar ik snap wat je bedoeld en je hoort me ook niet zeggen dat ik er zelf tegen ben. Maar hoe het er nu voor staat gaat het niet gebeuren.

Verbeteringen en updates kunnen zo inderdaad sneller en gemakkelijker worden toegepast, maar ik denk dat vooral dat dan de veiligheid in het geding komt.

Ik denk dat Bas het zelf maar even moet uitleggen.
 
Kees Schepers

kees Schepers

08/01/2012 23:41:20
Quote Anchor link
Maar goed, hoe denken moderators en alle overige personen die hier enige invloed over hebben over de initiele reactie van Pim? Want wij kunnen inderdaad wel hele leuke ideeën spuien maar als daar vervolgens niets concreet mee gedaan wordt dan schiet het ook niet echt op.

Ik denk ook dat PHPhulp daarom mis mikt op de pro leden en zelfs sommige overstappen naar andere fora's, zoals al eerder genoemd. Ook merk ik dat echte pro's die hier rond hangen heel veel kijken i.p.v. reageren omdat er niets interessants voorbij komt.
Gewijzigd op 08/01/2012 23:41:45 door kees Schepers
 
Jelmer -

Jelmer -

08/01/2012 23:51:21
Quote Anchor link
Kees Schepers op 08/01/2012 23:41:20:
Ook merk ik dat echte pro's die hier rond hangen heel veel kijken i.p.v. reageren omdat er niets interessants voorbij komt.

Amen.

Soms wil ik nog wel eens reageren op een beginnersvraag, gewoon omdat ik het leuk vind om dingen uit te leggen. Maar vervolgens kan ik niet volgen wat er gebeurt met het antwoord. (ok, ik kan het topic 'favoriten' maar handig is anders.) (hint hint, we zijn er bijna!)

Een wiki om dingen uit te leggen lijkt mij ook heel prettig. Ik wil vaak genoeg een uitgebreid antwoord schrijven, maar een heel artikel van begin tot eind typen is me net iets teveel om 'even' te doen. Als ik dan naar de wiki zou kunnen verwijzen, en eventueel dat artikel wat daar dan al staat zou kunnen verbeteren als ik zie dat dat kan, lijkt mij prachtig.

Ik zag iemand voorstellen dat een wiki misschien te publiek is omdat iedereen dan dingen kan verwijderen. Misschien is het idee van github en pull-requests wel aardig om dan te proberen: iedereen kan een revisie van een artikel schrijven, maar alleen mods kunnen een revisie promoveren tot "het" artikel. Zolang je maar door kan werken aan een revisie (een revisie op de eerdere revisie) en kan verwijzen naar jou revisie om vragen op het forum beantwoorden. Je zou dan zelfs voor bepaalde vragen specifieke revisies kunnen schrijven zonder dat iemand er last van heeft!
 
Pim -

Pim -

09/01/2012 00:11:58
Quote Anchor link
Goed plan!

In het verleden bleek het maken van simpele functies alleen behoorlijk moeilijk.
Zoiets gaat nooit lukken...
 
Simon ploegh

simon ploegh

09/01/2012 04:07:00
Quote Anchor link
he jongens.
ik heb een aantal goede dingen gezen in deze topic.
ook al heb ik niet pagina 2 hellemaal gelezen. maar zeg wel dat het makkelijker zou zijn via een wiki een paalde dingen zou kunnen worden uitgelegt worden, en dan daar buiten missichien nog een een tut er om heen, waar altijd nog naar verwzen kan worden.

maar mijn ervaring is dat men zo snel mogelijk een oplossing wil vinden, waardoor vaak niet een helle wiki door te lezen, komen ze vaak nog nergeens.

mijn vraag is dus ook is het wel zo belangrijk om het nivo om hoog te halen hier??
ik heb heb onderande via een enkel website zoals : www.phptuts.nl en nog enkele buiten landse site, me nivo om hoog geschroeft.

maar vraag me ook af of er nog mensen die nog zelf nog een een cms en zo in elkaar zetten? eerlijk zegt denk het haast niet. ook al denken dat veel in de toekomst nog eens in elkaar te krijgen, maar onder tussen krijgen men meer opdrachten binnnen waar door men op een gegeven moment wel over stapt na een framework. waar men dan hellemaal in goot. en op die manier wel veder gaat met hun eigen kennis.

mijn vraag is dus is het echt zo belangrijk om het nivo om hooog te hallen??
zo ja doe het dan via een wiki. dan kan er via de systeem van phhulp(bast) wel een team worden vast gestelt die dit kunne wijzigen. de vaste kern weet ook wel wie hier mee bedoelt wordem;)
 
Fabian M

Fabian M

09/01/2012 08:27:13
Quote Anchor link
Een wiki is een goed idee. Het staat ons toe om tutorials (informatie) over PHP te creëren en als deze fout is door andere mensen te laten aanpassen.
 
Jelle -

Jelle -

09/01/2012 10:01:22
Quote Anchor link
Om nog maar even te reageren op de OP, beginners zoeken vaak eerder hulp dan iemand die wat meer gevorderd is. De soms wat meer uitdagende problemen zijn dan vaak door rond te zoeken op het internet vaak zelf ook op te lossen.

Ik denk dat er eerder discussies kunnen ontstaan over wat complexere dingen dan zozeer "hulp" topics.
 
Kees Schepers

kees Schepers

09/01/2012 10:11:03
Quote Anchor link
Ik wil niet teveel in herhaling vallen maar dan zou ik zeker op Stackoverflow eens kijken. Daar worden toch aardig zieke problemen gepost moet ik zeggen. Zelf heb ik daar ook een aantal threads lopen waar ik op sommige threads zeker tevreden antwoord heb gekregen. Maar goed dat daar zulke vragen gesteld worden is vooral te danken aan hun ranking / tag systeem.

Op die site zie je ook dat het echt kan; beginners en gevorderde integreren in een site.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.