Zeik-community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 volgende »

Wouter K

Wouter K

05/01/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Noob mooi woordje zolang je maar weet dat jij ook ooit zo eens begonnen bent en dat jij voor anderen ook nog noob bent op gebied van kennis van allerlei zaken. Dus sst iedereen is noob.
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 16:09:49
 
ToySoldier ZegIkNiet

ToySoldier ZegIkNiet

05/01/2009 17:57:00
Quote Anchor link
Niet off-topic gaan of flauwe grapjes tegen moderators maken, ik wil wel dat het topic zijn nut blijft behouden. Ook na 12 goede pagina's ;) (Met hier en daar wat gezellige spam, wat de sfeer weer verbeterd). Ongelofelijk trouwens; 1 dag, 11 pagina's erbij ^^

@ Bas Kreleger: Tjah, ik wacht nog steeds op jouw reactie. Reageer ten minste iets, zodat ik en de rest van de posters in dit topic ons niet genegeerd voelen. (Ik voel me in ieder geval behoorlijk genegeerd)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

05/01/2009 18:10:00
Quote Anchor link
Tsja shit happens!
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

05/01/2009 18:46:00
Quote Anchor link
Ik vind het sowieso kenmerkend... Bijna alle moderators hebben zich al gemengd in deze discussie, volgens mij namen ze het allemaal op voor Bas, but the devil himself hadn't shown up yet... (als ik dat zo goed zeg :-P)

@Gast die iedereen noob noemt: iedereen probeert iets aan de sfeer te doen, en dan kom jij hier de boel een beetje opjutten door iedereen uit te gaan zitten maken voor noob. Wat heeft dat voor zin? Vind je dat leuk? Hou je daar van? Zouden we eens bij jou moeten doen, noob...
 
PHP Newbie

PHP Newbie

05/01/2009 18:58:00
Quote Anchor link
Noem ze dan newbie
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/01/2009 19:00:00
Quote Anchor link
Laten we wat duidelijker zijn, aangezien newbie zo algemeen kan zijn (ook in een spel enzo, terwijl ze misschien wel vet pro runelamers zijn)
dus om geen verwarring te krijgen, noemen we ze allemaal PHP Newbie
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/01/2009 19:04:00
Quote Anchor link
En zo begint het zoveelste topic een omslag te krijgen, dingen die leuk/ gezellig beginnen worden keer op keer weer verpest. En zegt er iemand wat van, dan moet dat weer op provocerende toon. Ik zei niet voor niets eerder in dit topic dat we er met elkaar wat van kunnen maken, maar dan moeten we dat ook echt met elkaar doen.

Veel moderators kunnen zich er (misschien ligt dat wel aan de leeftijd!?) wel iets bij voorstellen dat er andere dingen zijn die nu even belangrijker zijn voor Bas. Iedereen zit almaar te zeuren dat hij zus niet goed doet en dingen zo anders had moeten doen. Een deel van die dingen ben ik het wel mee eens, en als je het topic goed had gelezen had je ook e.e.a. gezien hoe het zat.

Als iedereen zo negatief over je doet, kan ik me best voorstellen dat je liever niet reageert, ik denk ook dat dat in dit topic zeker zou zorgen voor nog meer boze reacties. Nogmaals deels kan ik de frustraties voorstellen, maar probeer je ook eens in een ander te verplaatsen. Daarnaast: Was het hier nog altijd heel gezellig, dan is het ook gemakkelijker om je ergens voor te motiveren!
 
Jeffrey H

Jeffrey H

05/01/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Dus iedereen is ff volwassen: "oow de moderators komen", "ze nemen het op voor bas" en "ooh bas is online ... En nu weer offline Pffieuw" :S. Kleine kinderen hier? Hoe oud ben je? En al noemen mensen je noob, negeer die gewoon, om dan 75% van de tijd zij zelf een noob zijn. En als iemand zeurd over dat je veel spelfouten maakt, probeer het de volgende keer goed te doen, of wacht op de 'nieuwe versie', en hopen dat dat dan automatisch gaat.

Zo'n slechte community is dit nou ook weer niet, oké er zitten wat zeikers tussen, maar die kun je ook gewoon negeren toch? En als je dat of niet kan of niet wilt, dan ga je toch ergens anders heen?(Heel vaak gezegd, I know)

@ToySoldier:
Ik zou voorlopig niks verwachten, want eerst moet ie nog al die spam doorlezen, vervolgens tot de conclusie komen of hij dit otpic sluit of niet, en net daarvoor nog even een berichtje schrijven als reactie op jouw ergenissen(En die van velen met jouw...)
En je wordt(Waarschijnlijk) niet genegeerd, er is alleen geen tijd voor deze community omdat hij meer te doen heeft(denk ik), maar dat komt op hetzelfde neer...
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/01/2009 19:11:00
Quote Anchor link
Ik vind het nu ook inderdaad geen topic meer waar je je mening kan uiten.. Mensen gaan elkaar daar nu in tegen belachelijk zitten maken.. Ik vind een slotje daarom dan ook wel terecht als dit zo door gaat. En ben het nog altijd 100% eens met de TS hoor..
 
Midas

Midas

05/01/2009 19:23:00
Quote Anchor link
Het is jammer dat er wat ontbreekt aan de communicatie, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat Bas niet hoeft te reageren. Het gaat oa. over hem en een beetje verantwoording afleggen is nooit verkeerd, mits met mate.

We moeten geen uitleg eisen, maar vragen.
 
M Ypma

M Ypma

05/01/2009 20:54:00
Quote Anchor link
ja de discussie loopt teneinde, jammer, de discussie verliep naar mijn mening prima!
 
GaMer B

GaMer B

05/01/2009 21:19:00
Quote Anchor link
Case closed. Anyone in for a pizza?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/01/2009 21:22:00
Quote Anchor link
Misschien even tijd voor de TS voor een conclusie, zoals dat hoort bij een discussie :P
Misschien dat je dan ook nog een beetje de discussie weer krijgt, want k denk dat de helft niet weet wat er op pagina 3 t/m 9 staat

@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
 
GaMer B

GaMer B

05/01/2009 21:26:00
Quote Anchor link
nico schreef op 05.01.2009 21:22:
@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had


Moet je toch echt wel effe naar Limburg komen (Venlo) :). Kijk uit want het is spekglad hier zo + er ligt 15 centimeter sneeuw :D.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

06/01/2009 09:25:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 05.01.2009 18:58:
Noem ze dan newbie
Voel je je aangesproken? :P ;)
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

06/01/2009 09:30:00
Quote Anchor link
Dennis Mertens schreef op 06.01.2009 09:25:
PHP Newbie schreef op 05.01.2009 18:58:
Noem ze dan newbie
Voel je je aangesproken? :P ;)


En offtopic te gaan.. Zo verziek je ook het forum.. Een beetje is natuurlijk niet erg maar dit is al de zoveelste reatie die offtopic is.. Ga dan naar de koffiehoek en open daar een topic over deze zeik community..
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

06/01/2009 09:36:00
Quote Anchor link
Er wordt niet anders gedaan :s

En discussiëren is er al helemaal niet bij, helaas.

Maar ik ben het ook eens met de TS.

Gisteren was Bas er even, en nu weer zie ik, maar zie geen reactie.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dennis Mertens
 
Han eev

Han eev

06/01/2009 10:34:00
Quote Anchor link
Als bas daar geen zin in heeft doet hij dat niet, lijkt me duidelijk ;-)

En een persoonlijke aanval is ook niet goed voor de sfeer, zoals mebus al zei.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

06/01/2009 10:57:00
Quote Anchor link
Ja daar heb je op zich gelijk mee.

En ik denk dat Bas ook wel gelijk heeft dat hij niet reageert hier, want het is een behoorlijk chaotische topic.

Ook snap ik de reacties van de mensen die zeggen dat ze het dom vinden dat Bas niks van zich laat horen, aangezien de nieuwe site al een jaar te laat is...

Agja, hij zal vast wel wat beters te doen hebben, maar geef het stokje dan over, genoeg vrijwilligers hier.
 
- wes  -

- wes -

06/01/2009 11:55:00
Quote Anchor link
moet me inhouden om niet weer te gaan posten

But i cant stand the sight of crying toysoldiers...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 16 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.