PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 volgende »

Jelmer -

Jelmer -

17/03/2011 11:26:30
Anchor link
Was bij mij op middelbare school ook een keer gebeurt, iemand had de loper van de kluisjes gekopieerd. Heel leuk en grappig, tot dat er spullen van andere leerlingen uit hun kluisjes werden gestolen. Toen wou je niet een van de "gelukkigen" zijn die zo'n kopie had, het was in ieder geval niet stoer of grappig meer en je maakte er geen vrienden meer mee.
 
PHP hulp

PHP hulp

30/05/2024 03:47:27
 
Bram Boos

Bram Boos

17/03/2011 16:11:50
Anchor link


Toevoeging op 17/03/2011 16:15:42:

Jelmer rrrr op 17/03/2011 11:26:30:
Was bij mij op middelbare school ook een keer gebeurt, iemand had de loper van de kluisjes gekopieerd. Heel leuk en grappig, tot dat er spullen van andere leerlingen uit hun kluisjes werden gestolen. Toen wou je niet een van de "gelukkigen" zijn die zo'n kopie had, het was in ieder geval niet stoer of grappig meer en je maakte er geen vrienden meer mee.


Bij ons kun je de kluisjes al met een speld en schroevendraaier open maken dus je moet er gewoon niks waardevols in leggen.

Vandaag is de eerste persoon al betrapt op het hebben van de sleutel. Hij had een medeleerling die hij niet mocht opgesloten in de vergaderruimte. Was best wel grappig!

Ben benieuwd wanneer ze die 200 sloten over 3 locaties gaan vervangen voor nieuwe.. :P
 

17/03/2011 16:31:58
Anchor link
Nee. Het is volgens mij gewoon diefstal.
 
Jasper DS

Jasper DS

17/03/2011 16:35:56
Anchor link
wij hebben geen kluisjes in de school en voor zover ik weet word er niet veel gestolen.
 
Chris -

Chris -

17/03/2011 16:45:01
Anchor link
Wij hadden kluisjes met pasjes; zoiets als de OV-chipkaart. Best grappig, jammer dat ik nu niet meer op school zit ;-) Anders had ik 'm wel ietwat aangepast zodat alle kluisjes opengingen in 1 keer lol..
 
Jasper DS

Jasper DS

17/03/2011 16:55:45
Anchor link
haha :)
 
Bram Boos

Bram Boos

17/03/2011 17:08:16
Anchor link
Chris Horeweg op 17/03/2011 16:45:01:
Wij hadden kluisjes met pasjes; zoiets als de OV-chipkaart. Best grappig, jammer dat ik nu niet meer op school zit ;-) Anders had ik 'm wel ietwat aangepast zodat alle kluisjes opengingen in 1 keer lol..


Doet me denken aan een hotel waar ik een keer verbleef. De deuren van de kamers gingen open met een RFID kaart (OV chip) nu was het zo dat het kapje van de lezer met 2 schroeven eruit konden, even het relais manueel schakelen en voila, deur open. Ook leuk was om de batterijen om te wisselen met lege.
Gewijzigd op 17/03/2011 17:08:39 door Bram Boos
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/03/2011 18:50:12
Anchor link
@Bram zou grappig als je dat relais zou omkeren , zonder pasje deur open . Met pasje deur opslot xD

Maar voor een hotel is dit best wel slecht
 
Bram Boos

Bram Boos

17/03/2011 19:17:26
Anchor link
Jordi kroon op 17/03/2011 18:50:12:
@Bram zou grappig als je dat relais zou omkeren , zonder pasje deur open . Met pasje deur opslot xD

Maar voor een hotel is dit best wel slecht


Nou opzich is het niet slecht want welke gek gaat er deuren openschroeven?? :P
 

17/03/2011 19:33:50
Anchor link
Bram Boos op 17/03/2011 19:17:26:
Jordi kroon op 17/03/2011 18:50:12:
@Bram zou grappig als je dat relais zou omkeren , zonder pasje deur open . Met pasje deur opslot xD

Maar voor een hotel is dit best wel slecht


Nou opzich is het niet slecht want welke gek gaat er deuren openschroeven?? :P


Je vind tegenwoordig heel vaak van die rfid dingen in hotels (maar werken soms niet echt goed). Meestal is die unit wel wat beter beveiligd, je kunt ze niet zomaar open schroeven. Maar misschien moet dit wel vanuit brandtechnisch oogpunt, dat weet ik niet, ik kan het mij voorstellen.
Die deuren gaan automatisch al op 'slot' als je de deur dicht trekt, de klink wordt gewoon door de elektronica vergrendeld. Er zit niet echt een slot op.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/03/2011 19:36:26
Anchor link
Bijna klaar met layout van forum (overzicht) wat ik dus zoo SAAI vind.
Gewijzigd op 17/03/2011 19:36:41 door Jordi Kroon
 
Jasper DS

Jasper DS

17/03/2011 19:37:12
Anchor link
stuur straks even een linkje ;)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/03/2011 19:38:13
Anchor link
Ik zal kijken :)

Toevoeging op 17/03/2011 19:57:15:

http://www.sficlan.com/?module=test

Ik moet nog de kleine dingetjes doen en de text nog een mooie opmaak geven maar dit is een klein stukje :)
 
Bram Boos

Bram Boos

17/03/2011 22:00:59
Anchor link
Ik ben lekker bijna klaar met het OOP'en van dit script met extra modules zoals PM, blog enz.
 

18/03/2011 17:41:54
Anchor link
Weet je wat ik mij nu eigenlijk afvraag, wat voor talen mensen nog meer proggen? Geen css of html.
En in welke taal je het liefst progt, en het beste in bent... Daar ben ik best wel benieuwd naar.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/03/2011 17:46:03
Anchor link
Ik prog alleen php ( en omliggende talen natuurlijk ) Wat mij wel leuk lijkt om te programeren is action-script
 
Bram Boos

Bram Boos

18/03/2011 17:48:46
Anchor link
Ik ben ooit begonnen in Pascal, overgestapt naar HTML, toen CSS en PHP. Ondertussen heb ik mij verdiept in Visual Basic 2008/2010 en sinds kort is Python mijn grote liefde...

Het echte programmeren doe ik toch echt in PHP en af en toe maak ik wat apps in Visual Basic.

EDIT; Mij is een keer verteld dat als je 1 taal beheerst dan kun je alles scripten.. Kan iemand dit bevestigen?
Gewijzigd op 18/03/2011 17:51:04 door Bram Boos
 
- SanThe -

- SanThe -

18/03/2011 17:55:27
Anchor link
(Vroeger) Basic, Assembler, Pascal en een beetje Perl.
 
Niels K

Niels K

18/03/2011 18:34:56
Anchor link
C#, Java, Ruby, Python, PHP, Perl, nulltjes / eentjes .. Eigenlijk alles wel.. Je moet toch alles eens een keer hebben uitgeprobeerd toch ?:)

Offtopic:

Ik mis de ctrl + enter ? (opslaan / verzenden van het bericht)
Gewijzigd op 18/03/2011 18:35:42 door Niels K
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

18/03/2011 19:02:42
Anchor link
Vroeger Pascal en Basic, nu vooral PHP.
Ik krijg van mijn baas een cursus Visual, omdat ons robotsysteem er ook mee geprogrammeerd is.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 48 49 50 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.