PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 50 51 52 53 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/03/2011 22:57:44
Anchor link
Bij mij alleen phphulp en andere forums kom ik toevallig als ik wat opzoek maar daar ben ik niet op geregistreerd


Toevoeging op 18/03/2011 22:58:44:

Even een algemene stelling :

Hoe zijn jullie bij php beland?
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 13:55:41
 
Jasper DS

Jasper DS

18/03/2011 23:04:23
Anchor link
ik wou een website maken denk ik?
 

18/03/2011 23:07:00
Anchor link
PHP Jasper op 18/03/2011 22:53:12:
alleen php hulp


Euhm. Als je de naam van het forum al verkeerd schrijft :-X
 
Jasper DS

Jasper DS

18/03/2011 23:09:04
Anchor link
spatietje teveel?! phphulp dan ;)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/03/2011 23:42:00
Anchor link
Achja xD ik ga maar is slape houdoe:)


Toevoeging op 19/03/2011 22:50:54:

Heeft iedereen een snipperdag ? T is zo rustig hier vandaag
 

19/03/2011 23:09:39
Anchor link
Nee, sommige mensen zijn hard aan het werk / hard aan het denken.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

19/03/2011 23:14:16
Anchor link
Kan ook ja maar rustig is het

Toevoeging op 20/03/2011 16:08:33:

Dit is een makkelijk speetje :P

Afbeelding
 
Bram Boos

Bram Boos

20/03/2011 18:27:47
Anchor link
Ge-wel-dig! Via het cijferportaal ben ik aan het kloten gegaan met verkeerde get parameters mee te geven. Toen ik * als een get parameter 'action' meegaf kwam er een foutmelding te staan met oa; de query, de locatie van de apps en veel regels script. Het ergste is nog dat ik via Samba (file share) de locatie van de bestanden kon bereiken en ook openen, alleen niet opslaan.

Wat nu te doen: in de scripts zoeken naar lekken in de code! :D

Geweldig zo'n school met systeembeheerders van 50 jaar en ouder die niet meer dan een avondcursus office hebben gedaan... De grootste taak gaat nog worden om het ze uit te leggen wat de fouten zijn :P
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 18:50:59
Anchor link
Haha xD wat voor school heb jij.
Wij hebben magister niet te kraken xD
Ik heb wel een keer het docenten wachtwoord geblokeerd op school.
Hahah :P tja wie verzint dit nou naam docent pass college xD
 
Bram Boos

Bram Boos

20/03/2011 19:18:10
Anchor link
Jordi kroon op 20/03/2011 18:50:59:
Haha xD wat voor school heb jij.
Wij hebben magister niet te kraken xD
Ik heb wel een keer het docenten wachtwoord geblokeerd op school.
Hahah :P tja wie verzint dit nou naam docent pass college xD


Heb je toevallig die Basta aflevering over wachtwoorden gezien? En het leuke is nog dat het echt werkt!

Of via SSPRM de geheime vragen beantwoorden en je bent ook binnen...

Trouwens, onze school heeft vele mogelijkheden om binnen te komen:
leerling.school.nl
ouders.school.nl
docenten.school.nl
beheer.school.nl
wachtwoord.school.nl
magister.school.nl
myatvo.school.nl
webmail.school.nl
en alle locaties hebben nog eens hun eigen subdomein...
Gewijzigd op 20/03/2011 19:21:43 door Bram Boos
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 19:48:41
Anchor link
Nee heb ik niet gezien . heb je een linkje?
 
Bram Boos

Bram Boos

20/03/2011 19:49:49
Anchor link
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 19:52:47
Anchor link
Deze vind ik persoonlijk heel goed xD






Toevoeging op 20/03/2011 19:58:11:

Haha :P
Het proberen achterhalen van een wachtwoord is strafbaar.
Probeer dit niet thuis of op het werk.
Mag niet.

Toevoeging op 20/03/2011 19:59:45:

(Mijn wachtwoord kraak je niet snel het is een hoofdletter cijfer combinatie van 10 cijfertjes dus bruteforce veilig :P )

Toevoeging op 20/03/2011 20:04:24:

@Bram vandaar dus dat ik geen hotmail heb,
Je beantwoord de geheime vraag . Een keer getest bij die persoon die woonde in noorwegen. Ik zeg zo van wat is je postcode die gene dus echt antwoord geven en toen de vraag. Ik zeg wat is je favoriete leraar :P zomaar spontaan diegene vond t raar maar antwoordde toch xD
 
Bram Boos

Bram Boos

20/03/2011 20:12:37
Anchor link
Quote:
Het proberen achterhalen van een wachtwoord is strafbaar.
Probeer dit niet thuis of op het werk.
Mag niet.

Dus op school mag het wel :D

Niet alleen hotmail heeft daar last van maar uiteindelijk kun je er niet omheen. Gewoon niet eerlijk antwoord geven (in dit geval mag je liegen) en de antwoorden op de achterkant van je behang opschrijven. (mijn verstopplek)
 
Jasper DS

Jasper DS

20/03/2011 20:20:05
Anchor link
krijgen jullie die programma's ook in NL? :)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 20:21:02
Anchor link
En wat is je adres? Hahaha xD
Of ze moeten iets hebben als een geheime code die je met registratie krijgt die je niet kwijt moet raken waarmee je dus je wachtwoord kunt resetten Dat zou beter zijn.
Of gewoon je pass niet vergeten dat is t beste xD
 
Bram Boos

Bram Boos

20/03/2011 20:23:07
Anchor link
PHP Jasper op 20/03/2011 20:20:05:
krijgen jullie die programma's ook in NL? :)


Nee, maar er bestaat tegenwoordig Twitter en Youtube en dan krijg je Belgische humor die je moet begrijpen anders is er niks leuks aan...
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 20:39:12
Anchor link
Wij hebben één en canvas :)
 

20/03/2011 20:54:03
Anchor link
Jordi kroon op 20/03/2011 18:50:59:
Haha xD wat voor school heb jij.
Wij hebben magister niet te kraken xD
Ik heb wel een keer het docenten wachtwoord geblokeerd op school.
Hahah :P tja wie verzint dit nou naam docent pass college xD


Magister is één bak ellende en is ook te kraken.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/03/2011 21:26:03
Anchor link
@karl alles is te kraken en ellende is het zeker

Ze gebruiken silverlight wat vreselijk traag werkt en ook nog eens niet op de ipod werkt
Ze hebben imaestro voor docenten maar leerlingen neehoor
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 50 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.