Zend website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 10:32:27
Quote Anchor link
Hallo, ik heb een paar jaar geleden een website laten maken die Zend protected was.
Ik was er tevreden van, toen deed ik een update naar een andere server en die werkte niet meer.
Ik vroeg aan de makers wat ik moest doen, ik wacht na een jaar zagen, mailen nog altijd op een antwoord.
Schijnt dat die firma niet meer bestaat en dat ik iemand moet zoeken die die de site weer kan doen werken.
De back office werkt nog, ik heb alles, database... De volledige site.. Maar de frontpage is blank.
http://www.dvcgraphics.com/site/

Het is een site waar mensen op een plaats een winkel kunnen openen
Een speciale winkel want ik druk Textiel en ze moeten enkel hun logo uploaden.
Ik kreeg dan de druk in PDF en moest enkel die pdf op een T-shirt drukken.
Iedereen kon dan zo'n winkeltje openen en ik drukte zo hun (verenigingen) gerief zonder dat ze hoeven te investeren.

Nu, ze zijn weg men mijn geld, (3500€ betaald) en ben er helemaal niets mee.
Wie kan mij helpen om dat beschermd stuk te analyseren en opnieuw te maken zodat het niet meer zend protected is?
Dan kan ik die weer laten draaien, ik kan er jammer genoeg niet teveel geld meer tegen smijten, misschien een leuk project.

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 07:25:21
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/02/2015 10:37:45
Quote Anchor link
U bedoelt waarschijnlijk dat de website gebouwd is met het Zend framework?

Ik ben zelf ervaren in Symfony maar ik kan u zeggen dat er zeker mensen op dit board zijn die goed thuis zijn in Zend en dat het nooit een vreselijk probleem kan zijn voor een ervaren zend developper.
 
- wes  -

- wes -

03/02/2015 10:53:03
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 03/02/2015 10:37:45:
U bedoelt waarschijnlijk dat de website gebouwd is met het Zend framework?

Ik ben zelf ervaren in Symfony maar ik kan u zeggen dat er zeker mensen op dit board zijn die goed thuis zijn in Zend en dat het nooit een vreselijk probleem kan zijn voor een ervaren zend developper.


Nee ik denk dat hij bedoelt wat hij zegt: Website is versleuteld met Zend Encode. Kan inderdaad lastig zijn om weer aan de gang te krijgen, sowieso kan je fluiten naar de broncode (niet 100% te reversen).
 
Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 10:54:51
Quote Anchor link
Ik ken er niets van....

Ik wil gewoon dat die site werkt en dat hij open is, dat ik er zelf mee kan spelen in PHP
Nu zijn het allemaal rare tekens en begrijp er niets van. ;-)

Het frustreert me dat ik zoveel betaalde voor iets dat niet werkt.
Nu het begon wat te lopen en iedereen die ik kende had een winkeltje.

Nu heeft niemand niets meer en sommigen nemen het me kwalijk. Jammergenoeg
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 10:56:22
Quote Anchor link
Nee, protected met Zend Guard, zal Didier bedoelen. Dan kan je de orginele sourcecode niet meer terughalen.

Verder geeft de link een 404 aan, de website is dus verwijderd, lijkt wel. Als je niet meer in contact kunt komen met het bedrijf, raad ik aan om hun contract eens door te lezen. Misschien staat er wel wat zinvols in.
Anders is het inderdaad zo dat de site opnieuw moet worden opgebouwd.
Gewijzigd op 03/02/2015 10:57:51 door - Ariën -
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/02/2015 10:56:27
Quote Anchor link
Oh :O dat zou minder zijn inderdaad. ai ai is er geen backup van voor de update?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 10:58:02
Quote Anchor link
Nu er gesproken wordt over rare tekens, heb ik eerder het idee dat op de hosting geen Zend Optimizer geinstalleerd is, dus er is waarschijnlijk nog geen man overboord. De webhosting moet alleen Zend Optimizer installeren.
Gewijzigd op 03/02/2015 10:58:31 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2015 10:58:10
Quote Anchor link
Ik neem aan dat het gaat om Zend Guard, klik.

Op de website staat:

Quote:
Preventing other people from changing your code (all files are rendered as un-editable and external changes will corrupt the code) protecting the files against external tampering.

De originele code zul je dus echt moeten terughalen bij de makers.

Toevoeging op 03/02/2015 10:59:35:

@Aar:

>> heb ik eerder het idee dat op de hosting geen Zend Encoder geinstalleerd

Dan nog zul je een of andere licentie-key moeten hebben, vrees ik.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:00:24
Quote Anchor link
Als je een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>
bestand maakt. Wat staat er dan precies in het derde en grijze tekstblokje over Zend?

Toevoeging op 03/02/2015 11:01:33:

Ozzie PHP op 03/02/2015 10:58:10:
Dan nog zul je een of andere licentie-key moeten hebben, vrees ik.

De loader voor Zend Safe Guard is gratis, voor zover ik weet. Die moet dus geinstalleerd worden. Met DirectAdmin op de server is het echt appeltje en een eitje.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2015 11:07:28
Quote Anchor link
Het zou kunnen Aar, hoewel ik in de screenshot op hun website wel een kopje "licensing" zie staan met een opmerking over een private key. Tja, ik weet het verder ook niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:09:27
Quote Anchor link
Het is een optie voor als het encoded wordt, dit staat los van de loader die op de server geinstalleerd moet zijn. Die loader is gewoon gratis.
Gewijzigd op 03/02/2015 11:09:53 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2015 11:13:18
Quote Anchor link
Ah oké. Dus encoden zodat het niet meer leesbaar is zonder key, maar het is nog wel altijd uitvoerbaar wil je zeggen?

Ofwel, de code kan nog wel gebruikt worden (mits niet verouderd), maar niet meer aangepast.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:16:19
Quote Anchor link
Ik weet niet hoe die key instellingen in Zend Safe Guard werken. Misschien wordt er wel juist geen key gebruikt, maar dan blijft de code wel encoded.

Maar ik denk zelf dat het probleem minder erg is dan gedacht, en dat de Zend loader op de server ontbreekt.
 
Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 11:20:59
Quote Anchor link
- Aar - op 03/02/2015 10:56:22:
Nee, protected met Zend Guard, zal Didier bedoelen. Dan kan je de orginele sourcecode niet meer terughalen.

Verder geeft de link een 404 aan, de website is dus verwijderd, lijkt wel. Als je niet meer in contact kunt komen met het bedrijf, raad ik aan om hun contract eens door te lezen. Misschien staat er wel wat zinvols in.
Anders is het inderdaad zo dat de site opnieuw moet worden opgebouwd.

Ik heb geen contract, ik heb hen op voorhand betaald.
Het is een bedrijf uit Oostenrijk, ik zag goede referenties, de site werkte goed.
Tot ik een forum zag met negatieve dingen over de firma, viel mijn euro.
Ze doen de site werken, en dan geen support meer om andere klanten geld af te troggelen.
Volgens mij is er maar een stukje die niet meer werkt. De Back office werkt wel.
De site is gebaseerd op een open source site.. Afbeelding



 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:27:00
Quote Anchor link
Nogmaals, wat zie je precies? Vreemde tekens? Daar hoorde ik wat over.
En kan je een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>
bestand aanmaken, en vertellen wat er in het 3e en grijze blokje staat vermeld, en welke versie je hebt?
 
Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 11:31:23
Quote Anchor link
- Aar - op 03/02/2015 11:00:24:
Als je een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>
bestand maakt. Wat staat er dan precies in het derde en grijze tekstblokje over Zend?

Toevoeging op 03/02/2015 11:01:33:

Ozzie PHP op 03/02/2015 10:58:10:
Dan nog zul je een of andere licentie-key moeten hebben, vrees ik.

De loader voor Zend Safe Guard is gratis, voor zover ik weet. Die moet dus geinstalleerd worden. Met DirectAdmin op de server is het echt appeltje en een eitje.


Ik wil gerust mijn directadmin geven in PB, ik weet echt niet hoe dat moet.
Of als iemand mij dat kan uitleggen in gewone taal? :-)
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

03/02/2015 11:32:36
Quote Anchor link
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 10:32:27:
Ik was er tevreden van, toen deed ik een update naar een andere server en die werkte niet meer.
Dan maakt het terugzetten van de back-up en het herstellen van de oorspronkelijke serverconfiguratie voorlopig de meeste kans van slagen.

Mogelijk is het ordinaire chantage, maar als het bedrijf niet meer bestaat, is het waarschijnlijker dat het bedrijf niet meer bestaat ;-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:32:43
Quote Anchor link
Didier Van Canneyt op 03/02/2015 11:31:23:
Ik wil gerust mijn directadmin geven in PB, ik weet echt niet hoe dat moet.
Of als iemand mij dat kan uitleggen in gewone taal? :-)

Installeren gaat op root-niveau dus je meot wel volledige controle over de server hebben. Maar kan je eerst vertellen wat een verse phpinfo(); nou precies zegt in je browser?
Gewijzigd op 03/02/2015 11:33:57 door - Ariën -
 
Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 11:34:12
Quote Anchor link
die code phpinfo.php staat er...
De site is nog volledig (via ftp te zien, zoals afbeelding)

Ik weet niet hoe het komt dat dit niet werkt.
Ik wil gerust mijn paswoord enz.. geven in PB als iemand mij kan helpen.

ook om zend te installeren weet ik niet hoe dat moet in directadmin.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/02/2015 11:35:39
Quote Anchor link
Kan je een bestand aanmaken op je webhosting die je info.php noemt. Daarin zet je vervolgens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo(); ?>


En ben je ook beheerder van de server? Of heb je alleen een hostingpakket die je bij een webhostingbedrijf afneemt? Dat maakt uit of de Zend loader makkelijk kan worden geinstalleerd of juist niet.
Gewijzigd op 03/02/2015 11:39:16 door - Ariën -
 
Didier Van Canneyt

Didier Van Canneyt

03/02/2015 11:38:44
Quote Anchor link
http://www.dvcgraphics.com/print/phpinfo.php is niets te zien.
Niettegenstaande staat die wel in de map /public_html/print/

ze sturen me naar http://www.dvcgraphics.com/phpinfo.php dia daar ook staat maar niets geeft...

pfff, word er moedeloos van.

Toevoeging op 03/02/2015 11:39:33:

Ja, ik ben behaarder van de server...
Het is een dedicated server...

Al is dat geen goede keuze als je er zelf niets van afweet :)
 

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.