goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 02:22:02
Quote Anchor link
Hey guys,

Ik zit met een probleem. Ik host een VPS bij STRATO. Dat bevalt goed. Ik bestel daar ook mijn domeinnamen, maar je kunt daar (standaard) geen subdomein voor instellen. Dit houdt kortweg in dat de webmail (die via Plesk op een subdomein draait) niet bereikbaar is.

Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan zorgen dat de webmail in plaats van via "webmail.domein.nl" via "domein.nl/webmail" bereikbaar is. Dat gaat denk ik nog wel lukken. Maar Plesk zelf (het adminpanel waar klanten inloggen) gebruikt links naar het subdomein, dus dan gaat het alsnog mis. Nu kan ik dat ook wel weer gaan ombouwen, maar dat gaat me een hoop tijd kosten, en met wat pech worden mijn wijzigingen mogelijk overschreven tijdens een update van Plesk.

Nu denk ik dus dat misschien wel de beste oplossing is om al mijn domeinnamen gewoon ergens anders te gaan hosten waar ik wel subdomeinen kan aanmaken.

Nu is mijn vraag, welke hostingpartij is een goede? Mijn belangrijkste punten. Ik wil de domeinnamen zo goedkoop mogelijk registeren, ik moet subdomeinen kunnen maken en ik moet in ieder geval de mogelijkheid hebben om de "bekende" TLD's te registreren, dus denk aan de .nl .com .eu enzovoorts.

Iemand een tip?
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 10:57:50
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/07/2015 14:05:01
Quote Anchor link
Je kan eventueel, wat ik zelf ook doe, de domeinnamen bij partij 1 afnemen en daar de dns instellen naar partij 2.

Ik gebruik Versio voor de domeinnamen (goedkoop), echter hun hosting was ik een paar jaar geleden niet tevreden over en neem ik nu elders af.
Gewijzigd op 12/07/2015 14:05:20 door Bas IJzelendoorn
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 15:22:59
Quote Anchor link
Bas, dat is precies wat ik bedoelde ;) De VPS laat ik (vooralsnog) gewoon bij STRATO. En de domeinnamen wil ik dan ergens anders onderbrengen.

Hoe bevalt Versio? Werkt het goed/makkelijk? Gaat alles zoals gewenst? Heb je vervelende dingen meegemaakt?

Ik zag trouwens op hun website dit plaatje. Ziet het er ook echt zo uit?

Afbeelding
Wat me opviel was dat er 2x hetzelfde A-record instaat voor tandartsgids.nl en www.tandartsgids.nl. Enig idee waarom dat is?

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Versio (of eventueel een andere hoster voor domeinnamen)?
 
Randy vsf

Randy vsf

12/07/2015 16:34:54
Quote Anchor link
Ja zo ziet het er bij versio uit.
Daar heb je wel volledige controle.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 16:35:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 15:22:59:
Wat me opviel was dat er 2x hetzelfde A-record instaat voor tandartsgids.nl en www.tandartsgids.nl. Enig idee waarom dat is?


Kan van elk 1 weg.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 16:43:41
Quote Anchor link
Oké thanks. Wat is trouwens die "10" bij het MX-record?

Het valt me op dat al die subdomeinen naar hetzelfde ip-adres gaan. Waarom dan niet *.tandartsgids.nl? Of zitten daar nadelen aan?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 16:52:04
Quote Anchor link
Dat is een volgorde als je meerdere MX records hebt.

xxxxx MX xxxxx 5
xxxxx MX xxxxx 10

Gebruik altijd xxxxx 5.
Indien niet bereikbaar ga naar xxxxx 10
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 16:55:53
Quote Anchor link
Thanks SanThe, alleen snap ik het niet :)

Waar haal je die 5 vandaan? En waar staan die "5" en "10" dan voor?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:19:32
Quote Anchor link
- SanThe - op 12/07/2015 16:52:04:
xxxxx MX xxxxx 5
xxxxx MX xxxxx 10
xxxxx MX xxxxx 20


Stel je hebt 2 of meer MX servers dan heeft elk MX record een ander getal.
Het laagste getal geeft aan dat je daar moet aankloppen met mail.
Mocht die server niet bereikbaar zijn dan ga je naar de server met het volgende getal.
De getallen geven hierbij alleen maar de volgorde aan.

Duidelijker?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:26:41
Quote Anchor link
Ja, duidelijker ... maar waarom dan 5, 10 en 20 en niet 1, 2 en 3?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:29:08
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 17:26:41:
Ja, duidelijker ... maar waarom dan 5, 10 en 20 en niet 1, 2 en 3?


Mag ook.
Maar dat zie eigenlijk nooit.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:30:44
Quote Anchor link
Hmmm, oké ... maar als ik dat plaatje zie, dan zie ik alleen maar "10" staan en geen andere getallen. In dit geval slaat het dus eigenlijk nergens op? :-s
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:41:13
Quote Anchor link
In bovenstaand is er maar 1 MX server en dan heeft dat getal inderdaad weinig nut.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:45:00
Quote Anchor link
Allright, thanks SanThe!

Toevoeging op 12/07/2015 17:45:40:

Oh ja, als iemand nog een goedkope domeinnaamaanbieder weet, hoor ik dat graag! Anders wordt het denk ik Versio.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2015 17:45:41
Quote Anchor link
1 MX-server is wel riskant. Menig hostingpartij levert een fallback.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:47:42
Quote Anchor link
Aar, ik heb geen idee hoe zoiets werkt met een fallback. Kun je er meer over vertellen? (Toevallig een idee hoe ik dat bij STRATO moet instellen?)
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:50:07
Quote Anchor link
- Aar - op 12/07/2015 17:45:41:
1 MX-server is wel riskant. Menig hostingpartij levert een fallback.


Valt wel mee.
Als de MX server niet bereikbaar is houden de andere mailservers de mail een tijdje (vaak zelfs 5 dagen) vast. Als je zelf een mailserver hebt ingericht en daar goede antispam in hebt geregeld kan een fallback er voor zorgen dat de spam alsnog wordt doorgegeven. Ikzelf ben geen voorstander van een fallback.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2015 17:53:25
Quote Anchor link
Stel dat je VPS onverhoopt platligt. Dan wil je wel dat de mails bewaard worden. Dat een verzendende partij het een paar dagen blijft proberen weet je nooit zeker.

@Ozzie: En hoe dat instelt is de besproken volgorde in je DNS. Of Strato het ondersteunt weet ik niet. Maar je kan het hen vragen.
Gewijzigd op 12/07/2015 17:54:24 door - Ariën -
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

12/07/2015 17:58:38
Quote Anchor link
@Ozzie: Ik zit er over na te denken om ook zoiets te doen: Bij zo'n STRATO VPS moet je daar zelf een webserver op installeren ? Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?
Gewijzigd op 12/07/2015 18:10:16 door Paco de Wulp
 
Randy vsf

Randy vsf

12/07/2015 18:34:51
Quote Anchor link
Paco de Wulp op 12/07/2015 17:58:38:
@Ozzie: Ik zit er over na te denken om ook zoiets te doen: Bij zo'n STRATO VPS moet je daar zelf een webserver op installeren ? Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?


google eens op strato vps ervaringen. Kan erover meepraten. ben zelf pas verhuisd naar een andere hoster
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 19:35:31
Quote Anchor link
@Paco

>> Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?

In principe niks. Je kunt kiezen uit een pre-installed installatie. Dan heb je bijv. direct Centos 7 met Plesk 12 erop staan. Ze geven alleen geen ondersteuning op Plesk, dus je zult veel dingen zelf moeten uitzoeken. En je domeinnamen zou ik dus wel ergens anders registreren zoals ik eerder al heb uitgelegd.
Gewijzigd op 12/07/2015 19:35:50 door Ozzie PHP
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.