goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5

Ivo P

Ivo P

14/07/2015 13:07:44
Quote Anchor link
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:17:50
 
Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 13:22:23
Quote Anchor link
Ivo P op 14/07/2015 13:07:44:
ik zie (voor nl) een actietarief van 84 ct.?

Wat is er dan 36?


Was eerst 36ct...
 
Ivo P

Ivo P

14/07/2015 14:05:05
Quote Anchor link
http://www.strato-faq.nl/article/539/Kan-ik-bij-STRATO-ook-zelf-mijn-DNS-instellingen-wijzigen.html

klopt die uitleg dus niet?
In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"
Ontbreekt dat bij jou?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 14:47:08
Quote Anchor link
>> In de laatste afbeelding bij de blauwe balkjes staat "subdomein toevoegen"

Dat klopt, dat staat er ook. Maar als je daar op klikt, dan krijg je de optie om een hostingpakket aan je domeinnaam te koppelen. En dan kun je schijnbaar wel subdomeinen toevoegen. Hetzelfde principe als wanneer ik mijn domeinen koppel aan mijn vps. Dan kan ik wel ineens subdomeinen toevoegen. Het probleem is dan alleen dat zo'n domein "vastzit" aan het hostingpakket. Als ik de vps vervolgens wil opzeggen, dan ben ik de domeinnamen kwijt. Tenzij ik ze eerst allemaal over-verhuis naar een ander hostingpakket, maar daar betaal ik dan wel weer voor. Kortom, het schiet niet op.
 
E vH

E vH

14/07/2015 14:53:38
Quote Anchor link
Dus klopt de uitleg niet.. en zou ik gaan klagen bij strato.


Dat is hetzelfde als; je koopt een auto voor 9995,- euro... en dan wil je afrekenen en dan komt vervolgens de BTW er nog eens boven op omdat dit nergens vermeld stond.

Of je koopt een artikel online en vervolgens krijg je zodra je wilt betalen nog eens orderkosten of verzendkosten om je oren, terwijl het nergens gecommuniceerd staat.
Gewijzigd op 14/07/2015 14:53:51 door E vH
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:14:56
Quote Anchor link
Het is inderdaad niet zoals het hoort. Je kunt wel iets instellen, maar niet alles, tenzij je gaat upgraden. En dat is waar ze natuurlijk op hopen. En op het moment dat je bijv. 20 domeinen op een server hebt staan en je wilt overstappen naar een grotere server, dan zul je dus die 20 domeinen moeten verhuizen, en dat kost je dus weer 20 x 4 euro nog wat. Kassa!
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 15:29:10
Quote Anchor link
@Ozzie: of andere STRATO VPS fans.
Ik heb net Plex geinstalleerd op STRATO VPS (waar ben ik mee begonnen).
Web-server draait, PHP draait, MYSQL ingericht en draait ook volgens mij

Ik weet alleen nog niet het juiste database adres om een connectie te maken

$con = mysqli_connect ('h1234.stratoserver.net','test','test123','POLPKADUS');

Heb jij ook zoiets als 'h1234.stratoserver.net' of moet het iets anders zijn. Waar vind ik dat juiste adres eigenlijk ?
Of is het de gekoppelde domeinnaam ?
Gewijzigd op 14/07/2015 15:30:50 door Paco de Wulp
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 15:33:12
Quote Anchor link
>> Ik heb net Plex geinstalleerd

Je bedoelt Plesk :) Dat heb je neem ik aan via een herinstallatie gedaan? Zelf ben ik nog niet aan het programmeren dus ik weet nog niet hoe dat werkt, maar kun je niet "localhost" gebruiken?
 
- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 15:45:34
Quote Anchor link
Ik zou Strato gewoon even contacten;

Van hun site:
Quote:
Features van STRATO domeinnamen

Een domeinregistratie bij STRATO is meer dan een kale domeinnaam. Je kunt bijvoorbeeld je domein omleiden naar een andere website, e-mail ontvangen of doorsturen. Natuurlijk kan je ook je DNS-records beheren. Allemaal zonder extra kosten!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/07/2015 15:49:08
Quote Anchor link
Modbreak:
Beste PHphulp'ers, zullen we dit topic uitsluitend beperken tot het bespreken van de domein- en DNS-instellingen. Ik zie dat het nu ook over MySQL-conneties gaat....

Verdere vragen over Strato kunnen prima in een ander topic. Zo blijft dit topic schoon van twee of meerdere gesprekken.

Alvast bedankt!
Gewijzigd op 14/07/2015 15:51:02 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:00:04
Quote Anchor link
@SanThe

Ik had ze al gecontact, vandaar dat ik ook weet dat je geen subdomein kunt aanmaken, tenzij je je domein aan een hostingpakket of vps koppelt. Tja, je wordt een beetje voor de gek gehouden en STRATO speelt op het randje wat dat betreft. Maar ergens in de voorwaarden zal dat wel allemaal zijn dichtgetimmerd. Hoe dan ook. Ik verhuis m'n domeinen naar Versio en dan zou alles gewoon goed moeten gaan.
 
Ivo P

Ivo P

14/07/2015 16:02:27
Quote Anchor link
en kun je vrij de dns servers kiezen?

Bij Transip en Versio kun je ook kiezen voor andere nameservers. Ik heb bij verschillende domeinen gekozen voor een verwijzing naar mijn eigen servers.

Ik heb op die servers https://github.com/funzoneq/freshdns geplaatst.
Je hebt dan wel de mogelijkheid om alle settings te doen die je wenst.

Ik heb het eerlijk gezegd wel opgezet omdat ik een stapel .IN domeinen moest hebben voor een klant en die waren of heel duur, of minder dan 5 euro, maar dan wel zonder dns beheer.

Maar ik heb er ook veel andere domeinen in geplaatst.
Vooral gemakkelijk als je domeinen wilt verhuizen van bijvoorbeeld Transip naar Versio (prijs).
Je zit dan niet met het overzetten van alle dns records. Er volstaat het opgeven van de nameservers.

Maar dat staat of valt natuurlijk ook met de vraag of Strato je die mogelijkheid geeft.
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

14/07/2015 16:03:44
Quote Anchor link
Databaseserver = rdbms.strato.de

Ooeps...Woeff
Gewijzigd op 14/07/2015 16:04:44 door Paco de Wulp
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 16:04:50
Quote Anchor link
Nee, met die losse domeinnamen kan dat in ieder geval niet. Dan kun je eigenlijk alleen een A-record voor het hoofddomein instellen en een MX-record. Maar dan heb je het wel gehad. Waars. heb je wel alle opties als je het domein aan een hosting/vps pakket koppelt, maar de nadelen daarvan heb ik al genoemd. Als je los een domein registreert, heb je dus vrijwel geen opties.

Toevoeging op 14/07/2015 16:07:44:

Offtopic:

Paco, ik heb je een PM gestuurd.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.