goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

13/07/2015 13:46:00
Quote Anchor link
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:10:33
 
Randy vsf

Randy vsf

13/07/2015 13:47:11
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 13/07/2015 13:46:00:
FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ...
voor iets duurder.. ;)



Versio bied dezelfde opties, maar dan goedkoper ;)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 13:50:31
Quote Anchor link
@SanThe

>> Als de data die tussen de server en de client heen en weer gaat prive/geheim is gebruik je https.

Maar een gebruikersnaam en wachtwoord is toch ook privé zou je denken?

Toevoeging op 13/07/2015 13:51:21:

@Rickert

>> FF serieus, waarom niet gewoon via Transip dan kan je alles instellen ... voor iets duurder.. ;)

Ik wil dus overstappen met m'n domeinen naar Versio ;)

Toevoeging op 13/07/2015 14:28:58:

Nog een andere vraag:

Als ik een SSL certificaat neem op het hoofddomein, dan is alles binnen dat hoofddomein toch beveiligd en kan ik alles via https aanroepen? Dus als ik een certificaat neem op www.mijndomein.nl dan kan ik dus gewoon https://www.mijndomein.nl/foo https://www.mijndomein.nl/bar https://www.mijndomein.nl/foo/bar enzovoorts aanroepen toch?
Gewijzigd op 13/07/2015 14:29:24 door Ozzie PHP
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:31:04
Quote Anchor link
Volgens mij wel.
Je http moet je dan wel doorsturen naar https.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:42:30
Quote Anchor link
Oké ... want ik zat te denken ... Plesk heeft z'n webmail dus standaard op webmail.domein.nl staan. Je kunt dit via een template schijnbaar ombouwen zodat ie reageert op domein.nl/webmail. Echter, Plesk zelf maakt dan in het adminpanel nog steeds gebruik van de webmail.domein.nl link.

Dus nu dacht ik ... als ik nou de template aanpas naar domein.nl/webmail dan zou ik dus met 1 ssl certificaat ook de webmail kunnen beveiligen. Correct?

En als ik dan straks die subdomeinen werkend heb, dan zou ik nog steeds een a-record kunnen maken naar webmail.domein.nl. In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.

Goed idee?
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 14:52:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 13/07/2015 14:42:30:
In de code (via php) kijk ik dan of het subdomein "webmail" is, en als dat zo is, dan roep ik domein.nl/webmail aan.


Dat doe je in vhosts van Apache.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 14:59:47
Quote Anchor link
Ja nu je het zegt. Wellicht kan ik zelfs nog wel gewoon een subdomein aanmaken in Plesk die ik dan laat forwarden naar die andere URL! :-)
 
E vH

E vH

13/07/2015 15:50:08
Quote Anchor link
"Ik zit met een probleem. Ik host een VPS bij STRATO. Dat bevalt goed. Ik bestel daar ook mijn domeinnamen, maar je kunt daar (standaard) geen subdomein voor instellen."

volgens deze link zou je bij Strato gewoon A records moeten kunnen aanmaken.

Dus ik zie het probleem niet zozeer?
Fysiek maak je de subdomein op je server... die A record link je naar het ip van je website en je bent klaar.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:32:46
Quote Anchor link
Elmar, ik kan alleen voor het hoofddomein een A-record instellen. Niet voor een subdomein. Daarom komt webmail.mijndomein.nl dus niet aan bij mijn server.
 
- SanThe -

- SanThe -

13/07/2015 23:38:28
Quote Anchor link
Een subdomein krijgt ook een A record.
Denk aan www.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

13/07/2015 23:45:03
Quote Anchor link
Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/07/2015 23:52:39
Quote Anchor link
>> Een subdomein krijgt ook een A record.

Maar SanThe, ik kan geen subdomein instellen.

>> Versio is van harte aan te raden, zoals je in een voorgaand bericht al aangaf.

Ja, ik hoop echt dat het een goede keus is.
 
- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:07:42
Quote Anchor link
Maar wel een A record.
Dan heb je toch een subdomein.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:11:39
Quote Anchor link
Maar ik zeg al de hele tijd dat ik alleen een A-record voor het hoofddomein kan invullen. Niet voor een subdomein :-/
 
- SanThe -

- SanThe -

14/07/2015 00:17:58
Quote Anchor link
Maar dat IS een subdomein.

Domein: santhe.nl
A-record: webmail
Subdomein is dus webmail.santhe.nl
Gewijzigd op 14/07/2015 00:19:41 door - SanThe -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:27:01
Quote Anchor link
Maar bij mij staat er dus bij de A-record standaard ingevuld:

mijndomein.nl

[ ].[ ].[ ].[ ]

En tussen die haakjes kan ik dan een IP-adres invullen.

Echter, "mijndomein.nl" kan ik niet wijzigen. Zodoende kan ik dus geen subdomein aanmaken. Snap je?
 
Ivo P

Ivo P

14/07/2015 00:31:10
Quote Anchor link
staat er niet ergens 'subdomein toevoegen'?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2015 00:36:46
Quote Anchor link
Nee. Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt. Het niet kunnen aanmaken van een subdomein was nou net de reden van dit topic ;)
 
E vH

E vH

14/07/2015 10:30:08
Quote Anchor link
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)


Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)
Gewijzigd op 14/07/2015 10:36:17 door E vH
 
Randy vsf

Randy vsf

14/07/2015 11:07:53
Quote Anchor link
Elmar vH op 14/07/2015 10:30:08:
Aangezien we niet weten om welke domeinnaam het gaat.... anders hadden we kunnen meekijken....

Maar goed:
als je A record een * heeft dan zie ik geen probleem.
Als je een CNAME record kunt aanmaken, dan ben je er ook.

Kun je beide niet... direct weg verhuizen... ben zelf zeer content over TransIP :-)


Edit:
"Je kunt alleen een subdomein toevoegen als je de domeinnaam aan het vps-pakket koppelt."

Kan ik bij STRATO ook zelf mijn DNS-instellingen wijzigen?
Ja, bij STRATO heeft u in alle domeinregistratiepakketten de mogelijkheid vanuit de klanten-login DNS-instellingen te beheren.

Kwestie van hoe je het leest, even contact opnemen met strato lijkt mij als je het niet wilt weg verhuizen ;-)




Ik zou zeggen registreer zelf snel een domein daar voor 36 cent. probeer het dan zelf.
En deel je bevindingen hier met ons :)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.