Gratis webhosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Eris -

Eris -

03/01/2005 11:47:00
Quote Anchor link
Dat iedereen webhosting zo goed koop mogelijk is is te raden.
Maar ongeveer 10 topics per week host voor mij echt niet over het onder werp.

Aangezien hier gewoon immidels standaard een paar personen reclame maken lijkt mij het beter om gewoon even goed overzicht te maken op:
http://www.phphulp.nl/php/links/

Heb je een host PM me maar. Ik zal ze zo spoedig mogelijk toevoegen. En alle posts die mensen openen verwijs me maar naar daar naar toe!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 19:42:02
 
Ruben

Ruben

07/01/2005 23:21:00
Quote Anchor link
Deluxe Host
300Gig Bandwitch
1MySql
150MB Webspace

Domein: http://www.dhost.info/*jouw naam*
 

08/01/2005 09:44:00
Quote Anchor link
http://fun-4u.nl

Super host, ik gebruik het ook!
 
Jorik

Jorik

08/01/2005 10:39:00
Quote Anchor link
Je moet em pm'en..
 
Eris -

Eris -

08/01/2005 10:45:00
Quote Anchor link
gerben:
http://fun-4u.nl

Super host, ik gebruik het ook!


Geen wonder dat het zo goedkoop kunnen ^^ ze doen het thuis. Dus betrouwbaar lijkt me het niet.

7 17 ms 17 ms 17 ms fia-400.kpn.hccnet.nl [62.251.0.177]
8 21 ms 21 ms 21 ms 195.190.249.43
 
Piet

Piet

09/01/2005 16:42:00
Quote Anchor link
Super host hoor, hun website werkt niet eens..
 
John John

John John

09/01/2005 19:27:00
Quote Anchor link
Ik vind het anders gewoon heel normaal, is toch logisch dat dat niet super kan werken?
maarja sommige begrijpen dat niet en liggen daarom ook nog te klagen ook, teneerste vind ik dat ze al blij mogen zijn dat er van die gekken bestaan die hun eigen servertje thuis voor publiek draaien! niet dan?
 
PHP erik

PHP erik

09/01/2005 21:09:00
Quote Anchor link
dat is inderdaad 'te gek', namelijk te gek voor woorden.

waarom zijn mensen zo zielig dat ze niet eens een host kunnen betalen? 1,50 per maand is al genoeg (ik zal geen links geven)...

volgens mij zijn de gratis hosts voor 2 groepen bedoeld:
- hackers/scammers/etc
- kindertjes
 
Jorik

Jorik

09/01/2005 21:13:00
Quote Anchor link
En mensen die het meer als een hobbytje hebben, of die gewoon niet zoveel geld er voor (over) hebben..

Ikzelf heb een gratis host omdat ik er niet zoveel geld voor over heb, en de gratis host bevalt me goed genoeg :)
 
PHP erik

PHP erik

09/01/2005 21:15:00
Quote Anchor link
mensen die het als hobby hebben zouden toch juist geld er in "moeten" steken? welke hobby is nou gratis? en je wilt toch dat je je hobby een beetje goed kan uitoefenen. en waar praten we hier nou over, 16 euro per jaar? w00t..
 
Alfred -

Alfred -

09/01/2005 21:24:00
Quote Anchor link
PHPerik: Ik praat over een 50-60 euro op jaarbasis... Das 5 euro op een maand, dat is nog niets.... :)
M'n andere site trekt dan weer wat meer kosten, omdat die 'drukker' bezocht is... Maar ik vind dat je idd wel wat over mag hebben voor een hobby ^^
 
Bo az

Bo az

09/01/2005 22:10:00
Quote Anchor link
idd, ik geef 2.5e per maand uit aan me hobby ;)
iemand die een goedkopere hobby heeft? :P
Gewijzigd op 09/01/2005 22:11:00 door Bo az
 

26/01/2005 18:16:00
Quote Anchor link
Nee, wel duurder:) 75 euro per maand, maar dat is dan ook een eigen dedicated server..:D
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/01/2005 19:50:00
Quote Anchor link
Mwah... als ik over eigen servers praat.. :) Over de 1000 euro per kwartaal, maar dan is het ook iets meer dan een hobby.. ;)

Elwin
 
Jorik

Jorik

26/01/2005 19:51:00
Quote Anchor link
Niet iedere student/scholier oid heeft er 15 euro per jaar voor over, die willen gewoon wat met php aan het kloten zijn, gewoon een prive-site hebben om het uit te proberen.

Waaronder ik dus val :P..
 

26/01/2005 20:47:00
Quote Anchor link
ja en ik heb gewoon een hele aardige pappie die voor mij betaald, hij gebruikt ook wat voor zich zelf maar dat scheelt mij weer 1.50 per maand :-)
 
Jorik

Jorik

26/01/2005 21:02:00
Quote Anchor link
da heb ik dus nei :P
 
Philip van Leeuwen

Philip van Leeuwen

02/02/2005 14:14:00
Quote Anchor link
er zijn zat hobby's die vaak gratis zijn, fietsen,lopen,slapen,slapen in combinatie met iemand van het andere geslacht enz.

ik ben als noob tevreden met mn gratis host, nog geen problemen mee gehad en zo goed als geen banners/pop ups..

maarja ff on topic, ik gebruik www.freeprohost.com en ik doe geen PM, zo hebben andere er misschien ook nog wat aan
 
Johan

Johan

02/02/2005 14:54:00
Quote Anchor link
hebbe ze tog ook?? als die bij de links komt, heeft iedereen die de links bekijkt er wat aan... :)
 

02/02/2005 14:57:00
Quote Anchor link
ok:) Sorry ik kom hier nooit zo vaak, dat kun je wel zien aan het aantal posts;)
 
Han eev

Han eev

04/02/2005 13:33:00
Quote Anchor link
Philip:
ok:) Sorry ik kom hier nooit zo vaak, dat kun je wel zien aan het aantal posts;)

0 :P
(je bent geen user) denk ik
 

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.