Gratis webhosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Eris -

Eris -

03/01/2005 11:47:00
Quote Anchor link
Dat iedereen webhosting zo goed koop mogelijk is is te raden.
Maar ongeveer 10 topics per week host voor mij echt niet over het onder werp.

Aangezien hier gewoon immidels standaard een paar personen reclame maken lijkt mij het beter om gewoon even goed overzicht te maken op:
http://www.phphulp.nl/php/links/

Heb je een host PM me maar. Ik zal ze zo spoedig mogelijk toevoegen. En alle posts die mensen openen verwijs me maar naar daar naar toe!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 00:32:57
 
Ruben

Ruben

07/01/2005 23:21:00
Quote Anchor link
Deluxe Host
300Gig Bandwitch
1MySql
150MB Webspace

Domein: http://www.dhost.info/*jouw naam*
 

08/01/2005 09:44:00
Quote Anchor link
http://fun-4u.nl

Super host, ik gebruik het ook!
 
Jorik

Jorik

08/01/2005 10:39:00
Quote Anchor link
Je moet em pm'en..
 
Eris -

Eris -

08/01/2005 10:45:00
Quote Anchor link
gerben:
http://fun-4u.nl

Super host, ik gebruik het ook!


Geen wonder dat het zo goedkoop kunnen ^^ ze doen het thuis. Dus betrouwbaar lijkt me het niet.

7 17 ms 17 ms 17 ms fia-400.kpn.hccnet.nl [62.251.0.177]
8 21 ms 21 ms 21 ms 195.190.249.43
 
Piet

Piet

09/01/2005 16:42:00
Quote Anchor link
Super host hoor, hun website werkt niet eens..
 
John John

John John

09/01/2005 19:27:00
Quote Anchor link
Ik vind het anders gewoon heel normaal, is toch logisch dat dat niet super kan werken?
maarja sommige begrijpen dat niet en liggen daarom ook nog te klagen ook, teneerste vind ik dat ze al blij mogen zijn dat er van die gekken bestaan die hun eigen servertje thuis voor publiek draaien! niet dan?
 
PHP erik

PHP erik

09/01/2005 21:09:00
Quote Anchor link
dat is inderdaad 'te gek', namelijk te gek voor woorden.

waarom zijn mensen zo zielig dat ze niet eens een host kunnen betalen? 1,50 per maand is al genoeg (ik zal geen links geven)...

volgens mij zijn de gratis hosts voor 2 groepen bedoeld:
- hackers/scammers/etc
- kindertjes
 
Jorik

Jorik

09/01/2005 21:13:00
Quote Anchor link
En mensen die het meer als een hobbytje hebben, of die gewoon niet zoveel geld er voor (over) hebben..

Ikzelf heb een gratis host omdat ik er niet zoveel geld voor over heb, en de gratis host bevalt me goed genoeg :)
 
PHP erik

PHP erik

09/01/2005 21:15:00
Quote Anchor link
mensen die het als hobby hebben zouden toch juist geld er in "moeten" steken? welke hobby is nou gratis? en je wilt toch dat je je hobby een beetje goed kan uitoefenen. en waar praten we hier nou over, 16 euro per jaar? w00t..
 
Alfred -

Alfred -

09/01/2005 21:24:00
Quote Anchor link
PHPerik: Ik praat over een 50-60 euro op jaarbasis... Das 5 euro op een maand, dat is nog niets.... :)
M'n andere site trekt dan weer wat meer kosten, omdat die 'drukker' bezocht is... Maar ik vind dat je idd wel wat over mag hebben voor een hobby ^^
 
Bo az

Bo az

09/01/2005 22:10:00
Quote Anchor link
idd, ik geef 2.5e per maand uit aan me hobby ;)
iemand die een goedkopere hobby heeft? :P
Gewijzigd op 09/01/2005 22:11:00 door Bo az
 

26/01/2005 18:16:00
Quote Anchor link
Nee, wel duurder:) 75 euro per maand, maar dat is dan ook een eigen dedicated server..:D
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

26/01/2005 19:50:00
Quote Anchor link
Mwah... als ik over eigen servers praat.. :) Over de 1000 euro per kwartaal, maar dan is het ook iets meer dan een hobby.. ;)

Elwin
 
Jorik

Jorik

26/01/2005 19:51:00
Quote Anchor link
Niet iedere student/scholier oid heeft er 15 euro per jaar voor over, die willen gewoon wat met php aan het kloten zijn, gewoon een prive-site hebben om het uit te proberen.

Waaronder ik dus val :P..
 

26/01/2005 20:47:00
Quote Anchor link
ja en ik heb gewoon een hele aardige pappie die voor mij betaald, hij gebruikt ook wat voor zich zelf maar dat scheelt mij weer 1.50 per maand :-)
 
Jorik

Jorik

26/01/2005 21:02:00
Quote Anchor link
da heb ik dus nei :P
 
Philip van Leeuwen

Philip van Leeuwen

02/02/2005 14:14:00
Quote Anchor link
er zijn zat hobby's die vaak gratis zijn, fietsen,lopen,slapen,slapen in combinatie met iemand van het andere geslacht enz.

ik ben als noob tevreden met mn gratis host, nog geen problemen mee gehad en zo goed als geen banners/pop ups..

maarja ff on topic, ik gebruik www.freeprohost.com en ik doe geen PM, zo hebben andere er misschien ook nog wat aan
 
Johan

Johan

02/02/2005 14:54:00
Quote Anchor link
hebbe ze tog ook?? als die bij de links komt, heeft iedereen die de links bekijkt er wat aan... :)
 

02/02/2005 14:57:00
Quote Anchor link
ok:) Sorry ik kom hier nooit zo vaak, dat kun je wel zien aan het aantal posts;)
 
Han eev

Han eev

04/02/2005 13:33:00
Quote Anchor link
Philip:
ok:) Sorry ik kom hier nooit zo vaak, dat kun je wel zien aan het aantal posts;)

0 :P
(je bent geen user) denk ik
 

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.