Mod af?
Ik wilde dit topic even verplaatsen maar dat gaat niet want blijkbaar ben ik spontaan geen moderator meer. Iemand een verklaring?
SanThe.
Nu nog niets gehoord, zou het dat iemand weer een lek heeft gevonden en uitgebuit? :S
De tutorials zijn ook terug naar april 2007, dus alles van daarna ontbreekt.
Dus nu is de boel officieel kut.
dus geen idee wat bas of iemand aars gedaan heb,, maar die heeft het goed verkloot.
En bas is ook geen Admin meer haaha
Ik heb Bas gesproken... geef het wat tijd :)
Pff.. wat een zielige mensjes bestaan er ook he..
Tjah, je hebt altijd van die leuke mensen die het stoer vinden zoiets te doen. Lekker de boel slopen en thrashen, niet omdat het nodig is of omdat het mag, maar gewoon om morgen op school (of het werk) op te kunnen scheppen van "zie eens wat ik heb gedaan"....
Robert_Deiman schreef op 23.12.2009 14:24:
Tjah, je hebt altijd van die leuke mensen die het stoer vinden zoiets te doen. Lekker de boel slopen en thrashen, niet omdat het nodig is of omdat het mag, maar gewoon om morgen op school (of het werk) op te kunnen scheppen van "zie eens wat ik heb gedaan"....
Dus dat betekend dat de dader na verloop van tijd wel bekend wordt? :-O
Dat is wel interessant.
(Het is overigs nu wel schoolvakantie ;-) )
http://halma.nl/contact.html
Arjen Halma misschien wel :)
Eh,, mocht je bas niet kunne bereiken: Arjen Halma misschien wel :)
Wat een gedoe allemaal, Volgens mij is er iemand de zich echt heeft gekeerd tegen phphulp ofzo :F
wow.
Ik ben altied wel te bereiken.. Denk dat ik het niet meer terug draai daar de nieuwe versie in volle aantocht is
Ben je daar zo zeker van deze keer?
Bas, Ik reken op u! ^_^
Heb ook een NL ip adres weten te bemachtigen via een server uit Duitsland waar vandaan dat werd gedaan. Heb aangifte gedaan bij den politschi en een brief gestuurd naar die provider.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B a s
Kan het zijn dat ze ook gegevens van de accounts hebben? (wachtwoorden enzo?)
@ Bas, ik kan nu ook mijn IP adres bij het bericht wijzigen xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Heel mooi maar ik heb logs van GET requests.
@Loran; dat ging al, alleen wordt het niet opgeslagen. xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roel -
Bas Kreleger schreef op 23.12.2009 18:16:
De tutorials die verwijderd waren staan er weer op!
Heb ook een NL ip adres weten te bemachtigen via een server uit Duitsland waar vandaan dat werd gedaan. Heb aangifte gedaan bij den politschi en een brief gestuurd naar die provider.
Volgens mij missen er nog een paar tutorials...
Is het IP-adres ook al bij je bekend? Als dat zo is heb je diegene ook een pm of een e-mail gestuurd om die bijvoorbeeld extra bang te maken?
Zou ik wel doen.
Edit: Ik ben er vrij zeker van dat ik gisteravond nog eentje met