Mod af?

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jelmer -

Jelmer -

24/12/2009 21:21:00
Anchor link
Zullen oude topics nog op een of andere manier bereikbaar blijven? Sommige topics zijn best aardig reference materiaal, misschien moeten we er een paar opslaan voor later, read-only.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 21:38:32
 
Mar cel

Mar cel

24/12/2009 22:07:00
Anchor link
Ja daar dacht ik ook aan. De script/tutoriallib blijft toch wel bestaan? Anders moet heel google ook weer geupdated worden. Haal iig een bezem er door heen;)
 
Jelmer -

Jelmer -

24/12/2009 22:26:00
Anchor link
Dat bezemmen is makkelijker gezegd dan gedaan. Een tijd geleden zijn er een aantal mods nog mee bezig geweest de scripts door te nemen, te testen op fouten en eventueel een beetje te verbeteren, maar dat kost enorm veel tijd.

Misschien kunnen we dat vóór 6 januari nog een beetje crowdsourcen. Bookmarklet aanklikken als je dit ene script of die ene tutorial of dat ene topic van enig waarde acht. Ik (of iemand anders als die zich geroepen voelt) houd op m'n server bij welke pagina's dit zijn en maak ze "offline" beschikbaar en als dat nodig is doorzoekbaar.

Zou daar vraag naar zijn? Zo ja, dan maak ik morgen nog een scriptje daarvoor.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

25/12/2009 02:49:00
Anchor link
Hmm.. pro of geen pro...
 
---- ----

---- ----

27/12/2009 23:46:00
Anchor link
Jammer dat alle post word gereset
Kunnen we niet gewoon doen

Dat mensen zn naam + Post kunnen opgeven
En dat ze die bij het Nieuwe PHPhulp weer terug krijgen..
Ik was best wel blij met mn 70Post ofsooiets xD
 
- -

- -

28/12/2009 01:18:00
Anchor link
@Jelmer: Jouw posts over OO-zaken zijn bijvoorbeeld erg interessant. Als je nou eens een script maakt dat alle topics opslaat waarin jij een reactie hebt gegeven, langer dan 200 tekens? ;-)
 
Thijs X

Thijs X

28/12/2009 01:30:00
Anchor link
Om alle topics te verwijderen zou beetje zonde zijn imo.
 
M Ypma

M Ypma

28/12/2009 03:13:00
Anchor link
Ik zou het persoonlijk ook erg vinden als alle topics zouden verdwijnen. Valt er niet een migratie scriptje in elkaar te draaien Bas?

Er zit veel nuttigs tussen al het onnuttige...maar om nou bij 0 te beginnen... dat klinkt mij las een dood steek voor phphulp. Ik heb er voorlopig wel wat te zoeken door mensen te helpen.Maar ik denk dat er veel meer mensen zijn die wat hebben aan oudere topics. En trouwens wij ook, het is erg effectief om te verwijzen naar eerdere topics waar een bepaalde probleem stelling al eerder is behandeld/opgelost.

En techniek mag in mijn ogen nooit een drempel zijn voor dit soort problemen, die kunnen prima opgelost worden.
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

28/12/2009 07:29:00
Anchor link
Alles word gereset? Damns... word even dus wat oude posts opslaan op me pctje... :oP
 
- SanThe -

- SanThe -

28/12/2009 07:37:00
Anchor link
Alle oude posts verwijderen zou een van de domste handelingen zijn.
 
Niels K

Niels K

28/12/2009 09:51:00
Anchor link
Ja zeker, ik gebruik veel post om wat te leren..
 
Zero XT

Zero XT

28/12/2009 10:59:00
Anchor link
Ik denk dat de oude PHPHulp database niet zomaar word weggegooid.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

28/12/2009 11:04:00
Anchor link
DROP DATABASE phphulpoud;

Is zo gebeurt hoor ;) maar het zou zeer zeker wel jammer zijn. Een eventuele read only versie zou een goede oplossing zijn als het niet over te zetten is (waar ik eigenlijk wel op hoop)
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

28/12/2009 11:17:00
Anchor link
Ben het eens met TJVB. Een read-only versie zou al top zijn! Ik heb er al zoveel van geleerd van de posts, en het heeft me al zovaak uit problemen geholpen, en met mij nog veel anderen denk ik...
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2009 21:22:00
Anchor link
Ik wil wel een botje maken die alle topics even opzoekt en netjes alle berichten opslaat, read-only. Ik kan het alleen niet zelf hosten. Wel kan ik er een duidelijkere layout van maken.

Edit: is al geregeld, ik maak een botje dat alle berichten opslaat en het wordt voor mij gehost!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 

28/12/2009 22:02:00
Anchor link
Tommy schreef op 28.12.2009 21:22:
Ik wil wel een botje maken die alle topics even opzoekt en netjes alle berichten opslaat, read-only. Ik kan het alleen niet zelf hosten. Wel kan ik er een duidelijkere layout van maken.

Edit: is al geregeld, ik maak een botje dat alle berichten opslaat en het wordt voor mij gehost!

Alle berichten?
Dat zijn er dan wel veel. Als je al naar de url kijkt zijn er theoretisch 69658 topics.... (Verwijderde topics en de topics van 'Meld dit script / tutorial / boek' kan je niet opslaan.

Volgens mij is het de beste oplossing als Bas gewoon er voor zorgt dat de post gemigreerd worden.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/12/2009 22:12:00
Anchor link
Ik heb toch niets te doen en dan hoeft Bas geen apart archief te gaan bouwen.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

28/12/2009 23:32:00
Anchor link
Veel succes, misschien kan je dan ook in een keer een nieuwe community opzetten, met de gestolen inhoud van phphulp.
 
- -

- -

28/12/2009 23:41:00
Anchor link
Dudes, het is toch van de zotten dat een lid een bot moet gaan bouwen, omdat de beheerder niet even een migratiescriptje (in elkaar) kan draaien? We zijn allemaal PHP'ers en we weten allemaal dat dat misschien even prutsen is met relaties in de database e.d., maar dat kan niet moeilijk zijn. Kortom: houd op met zeuren en wacht even totdat Bas zelf komt zeggen dat hij dat gaat doen. Hij heeft ook wel wat anders te doen in zijn kerstvakantie dan dit soort discussies volgen. Hij heeft alleen gezegd dat de postcount weer op 0 gaat. Who gives a shit?

Just my two cents...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/12/2009 00:18:00
Anchor link
Gast, ik ben net 10 minuten bezig en ik heb alle topics al in m'n db zitten. Over een half uurtje heb ik alle berichten er ook bij zitten. Het is alleen dat deze bak niet veel kracht heeft anders had ik het al lang klaar! Was ik nou bezig met een simpele layout om het uit te lezen.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.