[Review]sitebeta

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:22:00
Quote Anchor link
Die grijze kleur komt waarschijnlijk door de background-color die je div#maincontainer meegeeft. Verder wordt die ruimte tussen je content en je menu toch echt veroorzaakt door die margin-top die in div#content staat...
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 05:00:46
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:25:00
Quote Anchor link
na het verwijderen van dat behoud ik die ruimte niet. En vervloed het weer tot 1 geheel.
Die grijze kleur MMM eens zien
En dat was hij dus ook :s.Weeral dom van me.

Maar BTW hoe vind je hem nu eig ?.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:29:00
Quote Anchor link
Hoe vind ik wat?
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Zo supergoeie hersenen :)

Neen , ik bedoel de site nu ?
Breedte achtergrond allemaal anders hoor.!
 
Kwastie

Kwastie

02/02/2008 23:34:00
Quote Anchor link
ik weet niet of het al gezegt is: Contact formulier Captcha toevoegen? en veld namen veranderen.. (random 'name')
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:36:00
Quote Anchor link
@Kwastie : captcha neen. Ik heb al dergelijk iets. Je eerste keer kan gespamd worden. maar ik heb staan in script
set_session();
Maar moet ik hier dan gewoon 3600 sec zetten voor je 1 uur te laten wachten ?
 
Marien xD

Marien xD

02/02/2008 23:37:00
Quote Anchor link
Om me bij deze verhalen aan te sluiten:

Mijn eerste indruk toen ik op de website kwam was: o, weer iemand die weet hoe die HTML en CSS schrijft en dit graag aan de buitenwereld wil showen door te zeggen dat het een 'design bedrijf' is.

Mijn advies, ga een concept uitwerken, word creatief. Ik ben ooit ook zo begonnen. Ook ik heb moeite gedaan om alles te leren. En stom gezegd kan dit gewoon niet.

Kijk ook even naar je teksten, die staan barstensvol spelling fouten. Even je tekst door Word heen halen ruimt al een heel stuk op.

Neem gewoon alle reacties eens serieus en leer ervan. Steek je kop niet in het zand.

Ik laat het hierbij. Veel succes in de toekomst.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:40:00
Quote Anchor link
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:41:00
Quote Anchor link
Blanche schreef op 02.02.2008 23:29:
Hoe vind ik wat?
Hahaha, het was een lange dag. Ik las 'vinden' in de betekenis van zoeken->vinden, maar goed...

Het wordt al iets beter, maar zoals hierboven ook gezegd wordt ben je er nog lang niet.

ps. Wat betreft het taalgebruik, kijk ook eens naar de grammatica. Je lijkt wel een duitser met het gebruik van al die hoofdletters bij zelfstandig naamwoorden...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
- -

- -

02/02/2008 23:50:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 23:40:
@Marien : Ik ben niet zomaar een lieveling. Wij willen echt service geven hoor.
ik ben niet alleen in het bedrijfje , en met een vereniging zoals de boerinnenbond schop je al meteen wat succes.

Ik zal de teksten controleren kan zijn door het snel typen een foutje te maken. Ik typ vaak blindelings :)


Als jij een service wilt geven zou ik toch echt eerst eens serieus overkomen en een mooi design maken wat bijvoorbeeld wat meer richting web2.0 gaat. Je teksten moeten wat volwassener overkomen.

Over het design zelf: saai, en hij lijkt mij oud.
Qua inhoud: doe in godsnaam Eens Wat Aan het Gebruik van die Tussentijdse Hoofdletters in je Zinnen. Staat niet professioneel.
Verder moet je eens letten op je zinsbouw. Klopt niet echt. En ja, het is er vanaf te lezen dat je onder de 15 bent.

Als je je layout hebt veranderd, heb ik nog een tip voor je Portfolio: maak gebruik van lightbox (AJAX). Ziet er netjes uit zeker als je design ook richting web2.0 gaat ;-)
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:51:00
Quote Anchor link
Ik heb het door de word gehaald. er waren hoogstens 5 foutjes van woordkeuze zelf. op dt fouten controleer ik niet nog niet dus.

Zn's Oei ? Even boekje zoeken :)
Het wordt beter :)
er zijn mogelijke klanten die graag layer 7 zien :).


Lightbox ! Idd die moet ik hebben...
Had ik al aan gedacht, maar moet nog een uitvoering zoeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Joren de Wit

Joren de Wit

02/02/2008 23:54:00
Quote Anchor link
De spellingscontrole van word is maar een hulpmiddel, absoluut geen garantie dat je tekst grammaticaal en spellingstechnisch correct is. Daar zul je toch echt je eigen hersenen voor moeten gebruiken. En als je daar zelf niet goed genoeg in bent, het door iemand laten doen die dat wel kan...

Neem maar van mij aan dat het zoals het nu is, echt een drama is.
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 23:56:00
Quote Anchor link
Ok , Blanche. Hier even FF wordbook toevoegen die controleert ook al een deeltje. Maar heb alleen nog niet gevonden hoe teksten controleren zelf.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/02/2008 00:02:00
Quote Anchor link
Vergeet al die hulpmiddelen, die zullen jouw grammatica fouten er echt niet uithalen. Het FF woordenboek zal hooguit een matige spellingscontrole opleveren meer niet. Het zal jou er zeker niet op wijzen dat zinnen als
Quote:
Hij hielp niet veel omdat hij denk ik uit mijn standpunt ook wou dat ik het leerde.
gewoon een grammaticaal drama zijn. Dat zul je toch zelf moeten inzien.

Dus mijn tip: ga Nederlands leren of laat je teksten door iemand controleren die de Nederlandse taal wel beheerst. Dit is niet lullig bedoeld overigens...
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:06:00
Quote Anchor link
Ik zal NU teksten lezen.
herbekijken en nog eens herbekijken.!
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/02/2008 00:29:00
Quote Anchor link
Ubuntu Linux Firefox 2.0.0.10 de layout valt helemaal uit elkaar.
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 00:30:00
Quote Anchor link
Screen ?.
 
Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 10:15:00
Quote Anchor link
Hey wouter! Nog maar weer een layout aan het klussen?

Ik heb even je teksten doorgelezen en ik weet niet of het gezegt is maar die moet je echt goed herlezen. Vertel alleen wat nodig is. Veel van je geschiedenis op het gebied van webdesign zegt me helemaal niks.

Verder zou ik in je portfolio alleen website's plaatsen die ook daadwerkelijk online zijn gekomen. Dit heb je volgens mij niet verder uitgewerkt dan een plaatje in photoshop.
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 10:34:00
Quote Anchor link
wouter doe je wel eens aan opmaak?
Design
Wou
Design, css,

nouja kijk zelf maar wat ik bedoel..
Screen

Ps. je portfolio pagina? niet doen!
laat OF voledige designs zien. OF zeg niet wouter design, css, html maar wouter' photoshop (ziet er niet uit als photoshop trouwens)

het is niet beledigend bedoeld.. en ik weet wel, zo was ik ook 2 jaar geleden.. maar toen werd ik ook recht gezet met zulke topics als deze ^^.


Met vriendelijke groet,
DirkJan Heinen
 
Wouter K

Wouter K

03/02/2008 12:06:00
Quote Anchor link
1. Ik snap de header totaal niet :s.
2. Wat bedoel je met opmaak
3. Portfolio :
-> Ik heb 2 gemaakte online dingen.
-> Ik wil dat de potentiële klant ziet hoe ik ong. werk. Styl en dergelijke.
-> Verder kunnen ze deze plaatjes verder laten uitwerken.
-> En wat als ik nu de mooiste uitwerk en online zet is dat mss beter ?.
4. Heinen , en dergelijke van opleiding webdesign.
Voor jullie is het pakken makkelijker omdat jullie opleiding doen.
Ik Overweeg zelfs een cursus TE gaan volgen. Zodat ik mee kan volgen.
5. Niks of dan ook niks van mijn portfolio is uitgewerkt met PS.

@ Crispijn : Ik wil het nog hebben over uitgewerkt online.
Als je pas begint heb je niet meteen succes. dus ik moet in het begin eigenlijk het zo doen.

+++++++++++++
Verdere Updates
-----------------------
-Pakketten Verkopen.
-Hoe ik dit nog ga doen zoek ik nog eventjes uit.
-About pagina veranderen.
+++++++++++++
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.