Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT-traineeship junior software developer

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Developer / .NET Core

Bedrijfsomschrijving Voor een technisch bedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een Software Developer. Het betreft een bedrijf dat IT oplossingen ontwikkelt voor hun klanten, bestaande uit ruim 50 medewerkers, verdeeld over verschillende teams. Het is een platte organisatie met een vlotte besluitvorming, een informele cultuur en veel passie voor het vak. Als Developer werk je samen in een development subteam dat bestaat uit ongeveer 7 personen. Je werkt samen met developers, business analisten en een projectleider. Samen werken jullie aan klantspecifieke oplossingen waarmee processen geautomatiseerd worden, processen met elkaar verbonden worden of waarmee het gebruik van

Bekijk vacature »

Lead Developer

Telecats is op zoek naar een Lead Developer Functie omschrijving Je werk als lead developer Als lead developer maak je onderdeel uit van het team van software architecten, lead developers en software engineers en ben je betrokken bij de doorontwikkeling van de producten van Telecats. Telecats helpt klanten met het optimaliseren van hun klantcontact, van telefonie tot het slim toepassen van spraaktechnologie en machine learning. Binnen Telecats wordt onder andere gewerkt met Java, Spring, Maven en Angular. Telecats werkt onder andere samen met een remote team van software developers. Als contactpersoon van dit remote team zorg je voor het afstemmen

Bekijk vacature »

Systeembeheerder VMware

Senior Systeembeheerder VMware Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder VMware en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: Dienstverband voor onbepaalde tijd Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bedrijfsomschrijving Voor een leuke en klein bedrijf ben ik op zoek naar Medior PHP developer. Je komt terecht in een leuk, gezellig en hecht team van ambitieuze ontwikkelaars en designers. Je gaat werken aan hun eigen ontwikkelde platform die gebruikt wordt door freelancers die een soort payrollconstructie aangaan. Het platform is zo succesvol geworden dat ze daarom per direct op zoek zijn naar een PHP Developer. Hun motto is Work hard, play hard.... maaaaaaaaar elke dag met veel plezier aan het werk! Functieomschrijving We zoeken een PHP developer die het platform samen met het team naar grotere hoogtes kan laten

Bekijk vacature »

Senior Software Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je komt te werken is een enterprise omgeving waarbij IT een belangrijke rol speelt. Door de vele veranderingen in de markt waar zij op in moeten spelen, werken zij met innovatieve technologieën. Het team is erg stabiel en werkt continue aan het optimaliseren van de complexe omgeving, het implementeren van vernieuwingen. Jou kennis, expertise en enthousiasme zal hier een belangrijke bijdrage aan leveren! Belangrijk onderdeel van de werkzaamheden zal het optimaliseren van de Cloud omgeving zijn. Er heerst een familiare sfeer en collegialiteit is een belangrijk element. De maximale werkweek bestaat uit 40 uur deze zijn

Bekijk vacature »

Business Developer Refurbished

Bestaande en nieuwe afzetkanalen aanboren om de verkopen van refurbished en andere niet-nieuwe apparaten omhoog te brengen. Wat doe je als Business Developer Refurbished bij Coolblue? Als Business Developer Refurbished ben jij verantwoordelijk om zoveel mogelijk afzetkanalen te vinden voor refurbished apparaten voor de beste prijs. Dit zijn voornamelijk opkopers en andere tussenpartijen. Ook Business Developer Refurbished worden? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Vrijheid hebben om zelf je afzetkanalen te zoeken en een door jou gekozen verkoopstrategie te hanteren Bij opkopers, kringloopwinkels en andere verkopers van 2de hands witgoed langs gaan

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Full-Stack Developer

Bedrijfsomschrijving The organization is one of the big ones in the field of performance marketing. They are known as an organization that builds high-quality software and algorithms. The software and algorithms are used with organizations to increase sales/branding at peak times. The organization is not known as the cheapest in the market but the solution they build works so well that they have large customers worldwide. The organization has experienced tremendous growth in recent years and is therefore looking to strengthen its development team. As a Fullstack Software Developer you will be working in the Tech Team. The cool thing

Bekijk vacature »

Front-End Developer Design System

Samen met andere developers en designers bij Coolblue maak jij onze webshop elke dag een beetje beter om zo onze klanten blij te maken. Wat doe je als Front-End Developer Design System bij Coolblue? Bij Coolblue speelt het Design System team een belangrijke rol in het garanderen van de beste klantreis. Het team werkt samen met Designers en Developers om een ​​verzameling tried and true bouwstenen, patronen en richtlijnen op te bouwen. Je werkt aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop en bent ervan overtuigd dat mooi design voor iedereen toegankelijk moet zijn. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve

Bekijk vacature »

Front-end Developer / Angular

Bedrijfsomschrijving Als Front-end Developer ga je in een DevOps team aan de nieuwste digitale technologieën werken om klanten over de hele wereld te ondersteunen met het optimaliseren van (afval)waterzuivering systemen. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning zorgen jij en je team voor inzichten die ernstige milieu en watervervuiling weten te voorkomen. Jouw ervaring als Front-end developer zorgt ervoor dat deze klanten altijd de nieuwste gebruikersinterfaces hebben en zo makkelijk mogelijk deze data kunnen lezen. Zo is de organisatie al meer dan honderd jaar actief bezig met het aanpakken van confrontaties

Bekijk vacature »

Java developer (medior & senior)

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Java Software Engineers met ervaring in back-end en front-end software ontwikkeling. Ben jij de Java Software Engineer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt?

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Randstad is een pionier in de hr-dienstverlening. Sinds de oprichting in 1960 zijn wij uitgegroeid tot dé grootste hr-dienstverlener in de wereld. Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, kandidaten, medewerkers en de maatschappij als geheel. In de hele wereld, en zeker ook in onze thuismarkt Nederland. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de hedendaagse technologie en innovatie, ondersteunen we mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. Dit noemen we human forward. Randstad Groep Nederland

Bekijk vacature »

Klassieke Oracle ontwikkelaar die Apex wil gaan on

Bedrijfsomschrijving Dagelijks worden in in de zorg enorme aantallen data geproduceerd. Van medicijngebruik van patiënten tot aan loonkosten van personeel. Deze data bevat een schat aan informatie die pas zichtbaar wordt als ze op de juiste manier worden verzameld, opgeslagen, beheerd, bewerkt en vergeleken. Hiermee helpen zij medische instellingen om hun informatiepositie te verbeteren. Kijk bijvoorbeeld op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering en marktpositie. Functieomschrijving Mijn klant heeft de huidige Oracle applicaties volledig binnen Forms reports en designer draaien. De bedoeling is dat al deze applicaties omgezet worden naar Apex applicaties in de toekomst. Daarom is mijn klant ter uitbreiding

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Medior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little C# or JavaScript. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you.” You enjoy doing this Writing PHP code, but can also find your way in

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 21:26:21
Quote Anchor link
als ik localhost doe, krijg ik totaal geen melding

PHP hulp

PHP hulp

17/04/2021 10:29:02

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/10/2011 21:26:43
Quote Anchor link
Omdat het misschien gelukt is? Wat verwacht je anders dan?
Gewijzigd op 18/10/2011 21:27:01 door - Ariën -

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

18/10/2011 21:34:16
Quote Anchor link
staat er al wat data in je database ?

probeer dit eens the showe op je screen

Jerry php

Jerry php

18/10/2011 23:09:52
Quote Anchor link
Dit is nu mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php

error_reporting(E_ALL);

//Stap1. Connectie met de server maken
$connect = @mysql_connect("localhost","GEHEIM","GEHEIM")
or die(mysql_error());

//Stap2. Database selecteren
mysql_select_db("GEHEIM",$connect)
or die("Kan de database niet vinden");

$query =
" SELECT id,voornaam,achternaam,leeftijd
FROM gegevens "
;

$result = @mysql_query($_query,$_conn)
or die(mysql_error());

echo $result;

?>

Er staat data in de tabel, maar hij geeft het niet weer..

Jens erd

Jens erd

18/10/2011 23:51:27
Quote Anchor link
Haal die @ is weg, dan krijg je vanzelf te zien wat je fout doet. overigens moet je een query eerst fetchen (mysql_fetch_assoc() o.i.d.) om data te verkrijgen.
Gewijzigd op 19/10/2011 12:16:09 door Jens erd

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

19/10/2011 07:35:37
Quote Anchor link
Echt, je doet weer ziks met mijn advies. Waarom zie ik WEER een @ staan?
En waarom zie ik een: '$_query' staan, terwijl je '$query' gebruikt?

Gebruik eens een goed editor, dan krijg je zulke fouten niet, en worden variabelen, functies etc... automatisch aangevuld bij het typen. Een aannrader is NetBeans...

Toevoeging op 19/10/2011 20:14:04:

Oh ja, enne, je hebt er niks aan om een query te echoén. Je krijgt een resultset terug.

Om de data op te halen, moet je het eerste fetchen met mysql_fetch_assoc.
Gewijzigd op 19/10/2011 07:35:48 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

19/10/2011 22:48:45
Quote Anchor link
EDIT:
ik heb even geprobeert met die mysql_fetch_assoc, en het werkt goed, hij haalt ze nu op, en ik doe ze in een foreach lus en het werkt, ik krijg ze inderdaad te zien. En hoe krijg ik nou precies alleen de id bijvoorbeeld?

EDIT:
En trouwens, ik heb nu netbeans gedownload, de php versie, maar wat moet ik kiezen als ik een nieuw project ga maken?
- PHP application
- PHP application with existing sources
- PHP application from remote server

??
Gewijzigd op 19/10/2011 23:05:00 door Jerry php

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

19/10/2011 23:46:19
Quote Anchor link
Als je één record op wilt halen, gebruik je WHERE in je query. Een while-loop is dan ook overbodig.

Victor -

Victor -

20/10/2011 11:26:57
Quote Anchor link
@ Jerry:

Ze zeggen het letterlijk
-PHP application = PHP applicatie
- PHP application with existing sources = PHP applicatie met bestaande bestanden
- PHP application from remote server = PHP applicatie van een andere server

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 12:05:56
Quote Anchor link
En verder kan het geen kwaad om er eens mee te spelen. Een verkeerde optie had niks ernstigs gedaan. Jerry, neem overal de tijd voor, en ga ook eens op onderzoek uit.

Jerry php

Jerry php

20/10/2011 18:58:36
Quote Anchor link
Oke, maar is die PHP application from remote server een connectie met een database, of ftp server of iets dergelijks, wat bedoelen ze daarmee?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 19:08:04
Quote Anchor link
Een server op afstand. Ik heb die functie nooit gebruikt, maar ik vermoed dat dit misschien het inladen van een source via CVS/SVN/Git (juist, zie Wikipedia) zou zijn. Niet echt interessant voor een eenmans-projectje en een beginner.

De eerste twee opties lijken me van toepassing voor jouw.

Jerry php

Jerry php

20/10/2011 20:12:59
Quote Anchor link
maar op een of andere manier doet hij het niet..
ik probeer nu de netbeans aan mijn ftp te hangen, alles was correct, maar hij upload hem niet, en als ik op localhost zet, doet hij het ook niet..
Er staat dit in het programma zelf:

file test.php Cannot upload file test.php (unknown reason).

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/10/2011 20:33:43
Quote Anchor link
Normaal hoef je voor localhost geen FTP-server te draaien.
Double-check je gegevens eens gewoon, misschien klopt er iets niet, anders zou het een firewall-issue kunnen zijn.

Verder ontneemt dit euvel in ieder geval niet je programmeer-hobby.

Jerry php

Jerry php

21/10/2011 21:08:01
Quote Anchor link
Ja maar ik vind het toch wel heel erg iritand, want het lijkt me heel fijn dat als ik save dat ik het gelijk kan zien.. Ik heb alles goed gezet, maar zelfs de localhost doet het ook niet.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 21:10:11
Quote Anchor link
Tja, kijk of je gegevens kloppen.

En anders... kijk hier..
Schijnt aan Java te liggen.
Gewijzigd op 21/10/2011 21:11:37 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

21/10/2011 21:47:35
Quote Anchor link
het lukt me niet.. dit is echt jammer. Want het zou echt fijn zijn! :(

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 22:10:44
Quote Anchor link
Wat lukt je niet? Wat heb je geprobeerd?

Jerry php

Jerry php

21/10/2011 22:15:39
Quote Anchor link
Sommige zeggen dat ik passive mode moet doen, doe ik, verandert niets. De localhost werkt nog steeds niet, die gegevens kloppen echt goed. Heb de dingen gedaan die te maken hebben met java, geen resultaat. Ben nu aant proberen met wamp, maar dat is helemaal geen pretje, dus ik zou het het liefste alsnog met netbeans willen doen.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2011 22:20:45
Quote Anchor link
Je kan altijd je site op je eigen PC ontwikkelen, dan heb je geen FTP-functie in Netbeans nodig.

Als je site goed werkt, kan je het altijd uploaden via een FTP-client.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.