Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 00:27:50
Quote Anchor link
Ik ga morgen even kijken. bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 15:21:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 00:28:19
Quote Anchor link
Misschien heb je geen SELECT-rechten? Zou ook kunnen.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:13:32
Quote Anchor link
Ik heb alle @ weggehaald zoals jullie zeiden, dus hier is mijn code, en helemaal beneden staat het resultaat.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php

error_reporting(E_ALL);

//Stap1. Connectie met de server maken
$connect = mysql_connect("localhost","GEHEIM","GEHEIM")
or die(mysql_error());

//Stap2. Database selecteren
mysql_select_db("GEHEIM",$connect)
or die(mysql_error());

$query =
" SELECT id,voornaam,achternaam,leeftijd
FROM gegevens "
;

$result = mysql_query($query,$connect)
or die(mysql_error());

$gegevens = mysql_fetch_assoc($result);

foreach($gegevens as $value)
{

    echo $value;    
}


?>


dit krijg ik nu als ik hem open:

Afbeelding
Gewijzigd op 22/10/2011 16:21:42 door Jerry php
 
Victor -

Victor -

22/10/2011 15:25:55
Quote Anchor link
je hebt een verkeerd wachtwoord ingevuld, of een verkeerde gebruikersnaam. of een gebruikersnaam die geen rechten heeft op de tabel
lees ook gewoon wat Aar vertelt.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:26:58
Quote Anchor link
Ja maar dat begrijp ik niet, want als ik hem op mijn ftp zet, doet hij het gewoon goed?
Maar ik kan toch ook niet dit als mysql_connect hebben:

$connect = mysql_connect("localhost","GEBRUIKERSNAAM phpmyadmin","WACHTWOORD phpmyadmin")
Gewijzigd op 22/10/2011 15:39:01 door Jerry php
 
Victor -

Victor -

22/10/2011 15:53:53
Quote Anchor link
jawel?
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:55:21
Quote Anchor link
Dus die gegevens kloppen gewoon, de localhost, en dan de username en wachtwoord van een phpmyadmin account, maar die gegevens klopppen echt allemaal, ik weet echt niet wat er aan de hand is..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 19:11:22
Quote Anchor link
rechten!!!

Jerry php op 22/10/2011 15:13:32:
Afbeelding
Gewijzigd op 22/10/2011 19:12:50 door - Ariën -
 
Maarten PHP

Maarten PHP

22/10/2011 19:23:33
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2011 19:11:22:
rechten!!!

Jerry php op 22/10/2011 15:13:32:
Afbeelding
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 19:30:38
Quote Anchor link
Aha vandaar, ik dacht dat die uit een kant en klare webserverpakket kwam die half gemod was...

En is het probvleem opgelost? Juiste rechten?
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:48:21
Quote Anchor link
Wat bedoel je met rechten? hoe kan ik die veranderen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 22:50:37
Quote Anchor link
phpMyAdmin, de users-table?
Kan ook zo zijn dat de database geen rechten heeft voor jouw user?
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:54:51
Quote Anchor link
Oke dit begrijp ik even niet?
Ik hoef toch geen rechten te hebben om die gegevens op te halen? ik bedoel, wat zou ik moeten doen om die gegevens te krijgen als het namelijk wel lukt al ik hem upload op ftp, en niet lukt als ik localhost gebruik
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 22:56:06
Quote Anchor link
Elke user heeft zijn eigen rechten.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:57:48
Quote Anchor link
Dus hoe zou ik mezelf rechten moeten geven dan?
 
- SanThe -

- SanThe -

22/10/2011 23:00:14
Quote Anchor link
Draai je zelf dan wel een database local? En heb je die dezelfde user en password gegeven als bij je host?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:00:36
Quote Anchor link
Via phpMyAdmin, als root, kan je eens proberen.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:03:05
Quote Anchor link
- SanThe - op 22/10/2011 23:00:14:
Draai je zelf dan wel een database local? En heb je die dezelfde user en password gegeven als bij je host?


Dat is dus denk ik het probleem, ik weet niet hoe je die database local krijgt, ik heb namelijk nog niets gedaan, alleen gegevens ingevuld, maar het de database nog gewoon bij mijn dj-jeremy.nl staan, maar ik vond het al zo raar, want hoe kan ik ooit verbinding maken als ik die database niet local heb staan. Hoe doe je dat? Ik heb er namelijk nog nooit mee gewerkt ( op local dan )
Gewijzigd op 22/10/2011 23:03:37 door Jerry php
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:09:24
Quote Anchor link
Je probeert dus vanaf je eigen PC te connecten met de MySQL van je webhosting, via 'localhost' met daarbij de inloggegevens van de MySQL op je hosting?

Dat zal uiteraard niet werken.
 
Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:11:42
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2011 23:09:24:
Je probeert dus vanaf je eigen PC te connecten met de MySQL van je webhosting, via 'localhost' met daarbij de inloggegevens van de MySQL op je hosting?

Dat zal uiteraard niet werken.


Ja dat probeer ik steeds te zeggen. Sorry :( Wat is de oplossing dan?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.