Connectie maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Support medewerker

Als Support medewerker bij Prosoftware zorg je ervoor dat zorgverleners optimaal gebruik kunnen maken van onze softwareproducten. Je bijt je helemaal vast in de gebruikersvragen die de klant meldt: je analyseert de situatie en legt je gevonden oplossing uit aan de klant. We zoeken een analytische doorzetter die het leuk vindt om ons softwareprogramma voor de zorg van A tot Z te leren kennen. Je bent samen met vier helpdeskcollega's het visitekaartje van het bedrijf en je doorgrond samen de complexe administratieve processen in de zorg. Onze klanten zijn werkzaam in de zorg en niet computer-minded en dat verdient een

Bekijk vacature »

System Developer

Je zorgt ervoor dat alle Coolblue’ers veilig en snel toegang krijgen tot de juiste systemen. Wat doe je als System Developer bij Coolblue? Met je Powershell skills automatiseer je handmatig werk. Zo kunnen onze collega’s gemakkelijk op interne en externe systemen inloggen. Met de Adaxes workflows zorg je ervoor dat de support afdeling de juiste tools heeft om de eindgebruikers op weg te helpen of een self-service oplossing aanbieden zodat de eindgebruikers dat zelf kunnen regelen. Kortom: je gaat collega's met Identity en Access processen ondersteunen. Ook System Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Cloud Engineer

Senior Cloud Engineer Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren Cloud Engineer en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: Dienstverband voor onbepaalde tijd Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière door meteen mee te bouwen aan dingen zoals een optimaal werkende website aan de hand van je PHP kennis. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken.

Bekijk vacature »

Fullstack Developer /.NET Core

Bedrijfsomschrijving Als Fullstack Developer kom je te werken in de regio Almere bij een organisatie, dat als internationale marktleider opereert op het gebied van detailhandel. Vanuit ruim tienduizend locaties verkopen zij hun producten aan de klanten. Om diverse data en bedrijfsprocessen van HR, CRM tot inkoop overzichtelijk in beeld te hebben heeft de organisatie een bedrijf kritische applicatie ontwikkeld. Ter versterking van het development team, bestaand uit 6 ontwikkelaars, is de organisatie op zoek naar een ervaren Fullstack Developer. Als Full stack Developer zal je bezighouden met zowel het development als het onderhoud van de applicatie. Jouw werkzaamheden zullen 80%

Bekijk vacature »

Front-End Developer Design System

Samen met andere developers en designers bij Coolblue maak jij onze webshop elke dag een beetje beter om zo onze klanten blij te maken. Wat doe je als Front-End Developer Design System bij Coolblue? Bij Coolblue speelt het Design System team een belangrijke rol in het garanderen van de beste klantreis. Het team werkt samen met Designers en Developers om een ​​verzameling tried and true bouwstenen, patronen en richtlijnen op te bouwen. Je werkt aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop en bent ervan overtuigd dat mooi design voor iedereen toegankelijk moet zijn. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve

Bekijk vacature »

PLC Programmeur

Vind jij het leuk om machines tot leven te wekken door het programmeren van PLC's? Dan is dit de functie die bij jou past! Organisatie Vanuit Dordrecht werkt de organisatie aan projecten binnen de machinebouw. Hoewel ze een wat kleinere organisatie zijn, hebben ze mooie turn-key oplossingen voor internationale klanten binnen de food-, non-food- en chemische industrie. Vanuit de locatie in Dordrecht worden de machines opgebouwd en vervolgens bij de klant in bedrijf gesteld. Doordat ze momenteel groeiende zijn, zijn ze opzoek naar versterking voor het programmeren, testen en aansturingen van de systemen. Sfeer De organisatie is van oudsher een

Bekijk vacature »

High Tech Software Developer (C#.NET)

(Senior) High Tech Software Developer (C#.NET) (C#/ .NET. / WPF/Prism. Winform/CAB, WCF) Intro Are you a Software Professional and do you have experience in developing software in an object-oriented way using C#/ .NET? And do you have profound knowledge of full system software development from the embedded platform up-to the operator facing applications. Then I have the perfect position for you! For our client, a fast-dynamic technical company, we are looking for several Senior Software Developers (C#.NET). You will be part of the Software team, You will be end-to-end responsible for realization of software in C# in the software department,

Bekijk vacature »

ICT projectleider

Ben jij opzoek naar een uitdagende functie als ICT projectleider? Ben jij graag dynamisch bezig met het bedenken van IT-oplossingen bij de actualiteit in de zorg? Lees dan snel verder. ICT projectleider Rotterdam, Fulltime Wat ga je doen? Als ICT-projectleider bedenk jij samen met de leverancier naar de beste oplossingen voor het registreren van patiëntgegevens van verschillende zorginstellingen en zorg jij ervoor dat het soepel verloopt. Daarnaast ben je bezig met het verbeteren van de bestaande IT-processen en bedenk je graag ook nieuwe processen. Jij zorgt er voor dat de gebruikers goed kunnen werken met de applicaties; IT-procedures werkinstructies en

Bekijk vacature »

Informatiebeheerder

Kom jij onze organisatie versterken? Als Informatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor een adequate informatievoorziening en optimale inzet van IT-resources, die aansluiten bij de behoeftes van Cure Afvalbeheer. De inhoudelijke focus van je werk ligt op Data Analytics en Enterprise Data Management. Je speelt een belangrijke rol in de ambities van Cure Afvalbeheer om verder te digitaliseren en automatiseren. Het ontwikkelen van een efficiënte samenwerking met interne gebruikers is daarbij een speerpunt. Je werkt ook intensief samen met de functioneel beheerder en externe beheerders, consultants en softwareleveranciers als het gaat om het uitvoeren en begeleiden van beheer op diverse gebieden: technisch,

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom je te werken bij een internationaal gerenommeerd onderzoeksinstituut. Dagelijks is dit instituut verantwoordelijk voor de juiste samenwerking, toegankelijkheid en communicatie voor circa 9000 interne gebruikers. In een team van elf ontwikkelaars ben je als Senior Java Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van functionele ontwerpen naar technische oplossingen. Deze projecten bestaan o.a. projecten zoals het implementeren van Elastic Search en het koppelen van CMS. Ook fungeer je als vraagbaak voor je collega’s op het gebied van backend softwareontwikkeling. Daarnaast denk je graag mee op het gebied van architectuur qua mogelijke oplossingen en innovatie. Momenteel zijn

Bekijk vacature »

GIS Developer

Bedrijfsomschrijving Als GIS Developer kom je te werken bij een high-tech ingenieursbureau in de regio van Utrecht. Al ruim 15 jaar werken ze aan de eigen ontwikkeling van innovatieve applicaties op het gebied van mobiliteit en infrastructuur. Met al hun jaren ervaring bedenken en ontwikkelen ze geografische oplossingen voor grote en bekende organisaties in Nederland. Momenteel maken duizenden gebruikers gebruik van hun applicaties en proberen ze constant vernieuwend te zijn in hun aanbod naar klanten. Je komt te werken in een informeel Agile minded team van 25 collega's, waarvan 6 andere (GIS) developers. Als Developer ben je in teamverband verantwoordelijk

Bekijk vacature »

Mendix Advanced Developer (NL)

Mendix Advanced Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Mendix Advanced Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties.". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company Als Mendix Advanced Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead, Mendix Developers en Solution Consultants. Wij zetten Mendix in voor kritieke processen waarbij applicaties optimaal moeten performen om dagelijks rond de

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Met jouw slimme en gave oplossingen breng je mensen en werk dichter bij elkaar. Samen met jouw team uiteraard. Binnenstromende functionele vragen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 00:27:50
Quote Anchor link
Ik ga morgen even kijken. bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

17/04/2021 10:48:04

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 00:28:19
Quote Anchor link
Misschien heb je geen SELECT-rechten? Zou ook kunnen.

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:13:32
Quote Anchor link
Ik heb alle @ weggehaald zoals jullie zeiden, dus hier is mijn code, en helemaal beneden staat het resultaat.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php

error_reporting(E_ALL);

//Stap1. Connectie met de server maken
$connect = mysql_connect("localhost","GEHEIM","GEHEIM")
or die(mysql_error());

//Stap2. Database selecteren
mysql_select_db("GEHEIM",$connect)
or die(mysql_error());

$query =
" SELECT id,voornaam,achternaam,leeftijd
FROM gegevens "
;

$result = mysql_query($query,$connect)
or die(mysql_error());

$gegevens = mysql_fetch_assoc($result);

foreach($gegevens as $value)
{

echo $value;    
}

?>

dit krijg ik nu als ik hem open:

http://img35.imageshack.us/img35/2954/resultu.png[/IMG][/URL]
Gewijzigd op 22/10/2011 16:21:42 door Jerry php

Victor -

Victor -

22/10/2011 15:25:55
Quote Anchor link
je hebt een verkeerd wachtwoord ingevuld, of een verkeerde gebruikersnaam. of een gebruikersnaam die geen rechten heeft op de tabel
lees ook gewoon wat Aar vertelt.

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:26:58
Quote Anchor link
Ja maar dat begrijp ik niet, want als ik hem op mijn ftp zet, doet hij het gewoon goed?
Maar ik kan toch ook niet dit als mysql_connect hebben:

$connect = mysql_connect("localhost","GEBRUIKERSNAAM phpmyadmin","WACHTWOORD phpmyadmin")
Gewijzigd op 22/10/2011 15:39:01 door Jerry php

Victor -

Victor -

22/10/2011 15:53:53
Quote Anchor link
jawel?

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 15:55:21
Quote Anchor link
Dus die gegevens kloppen gewoon, de localhost, en dan de username en wachtwoord van een phpmyadmin account, maar die gegevens klopppen echt allemaal, ik weet echt niet wat er aan de hand is..

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 19:11:22

Maarten PHP

Maarten PHP

22/10/2011 19:23:33

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 19:30:38
Quote Anchor link
Aha vandaar, ik dacht dat die uit een kant en klare webserverpakket kwam die half gemod was...

En is het probvleem opgelost? Juiste rechten?

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:48:21
Quote Anchor link
Wat bedoel je met rechten? hoe kan ik die veranderen?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 22:50:37
Quote Anchor link
phpMyAdmin, de users-table?
Kan ook zo zijn dat de database geen rechten heeft voor jouw user?

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:54:51
Quote Anchor link
Oke dit begrijp ik even niet?
Ik hoef toch geen rechten te hebben om die gegevens op te halen? ik bedoel, wat zou ik moeten doen om die gegevens te krijgen als het namelijk wel lukt al ik hem upload op ftp, en niet lukt als ik localhost gebruik

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 22:56:06
Quote Anchor link
Elke user heeft zijn eigen rechten.

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 22:57:48
Quote Anchor link
Dus hoe zou ik mezelf rechten moeten geven dan?

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2011 23:00:14
Quote Anchor link
Draai je zelf dan wel een database local? En heb je die dezelfde user en password gegeven als bij je host?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:00:36
Quote Anchor link
Via phpMyAdmin, als root, kan je eens proberen.

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:03:05
Quote Anchor link
- SanThe - op 22/10/2011 23:00:14:
Draai je zelf dan wel een database local? En heb je die dezelfde user en password gegeven als bij je host?

Dat is dus denk ik het probleem, ik weet niet hoe je die database local krijgt, ik heb namelijk nog niets gedaan, alleen gegevens ingevuld, maar het de database nog gewoon bij mijn dj-jeremy.nl staan, maar ik vond het al zo raar, want hoe kan ik ooit verbinding maken als ik die database niet local heb staan. Hoe doe je dat? Ik heb er namelijk nog nooit mee gewerkt ( op local dan )
Gewijzigd op 22/10/2011 23:03:37 door Jerry php

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2011 23:09:24
Quote Anchor link
Je probeert dus vanaf je eigen PC te connecten met de MySQL van je webhosting, via 'localhost' met daarbij de inloggegevens van de MySQL op je hosting?

Dat zal uiteraard niet werken.

Jerry php

Jerry php

22/10/2011 23:11:42
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2011 23:09:24:
Je probeert dus vanaf je eigen PC te connecten met de MySQL van je webhosting, via 'localhost' met daarbij de inloggegevens van de MySQL op je hosting?

Dat zal uiteraard niet werken.

Ja dat probeer ik steeds te zeggen. Sorry :( Wat is de oplossing dan?

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.