goedkope domeinnamen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 02:22:02
Quote Anchor link
Hey guys,

Ik zit met een probleem. Ik host een VPS bij STRATO. Dat bevalt goed. Ik bestel daar ook mijn domeinnamen, maar je kunt daar (standaard) geen subdomein voor instellen. Dit houdt kortweg in dat de webmail (die via Plesk op een subdomein draait) niet bereikbaar is.

Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan zorgen dat de webmail in plaats van via "webmail.domein.nl" via "domein.nl/webmail" bereikbaar is. Dat gaat denk ik nog wel lukken. Maar Plesk zelf (het adminpanel waar klanten inloggen) gebruikt links naar het subdomein, dus dan gaat het alsnog mis. Nu kan ik dat ook wel weer gaan ombouwen, maar dat gaat me een hoop tijd kosten, en met wat pech worden mijn wijzigingen mogelijk overschreven tijdens een update van Plesk.

Nu denk ik dus dat misschien wel de beste oplossing is om al mijn domeinnamen gewoon ergens anders te gaan hosten waar ik wel subdomeinen kan aanmaken.

Nu is mijn vraag, welke hostingpartij is een goede? Mijn belangrijkste punten. Ik wil de domeinnamen zo goedkoop mogelijk registeren, ik moet subdomeinen kunnen maken en ik moet in ieder geval de mogelijkheid hebben om de "bekende" TLD's te registreren, dus denk aan de .nl .com .eu enzovoorts.

Iemand een tip?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 01:43:07
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

12/07/2015 14:05:01
Quote Anchor link
Je kan eventueel, wat ik zelf ook doe, de domeinnamen bij partij 1 afnemen en daar de dns instellen naar partij 2.

Ik gebruik Versio voor de domeinnamen (goedkoop), echter hun hosting was ik een paar jaar geleden niet tevreden over en neem ik nu elders af.
Gewijzigd op 12/07/2015 14:05:20 door Bas IJzelendoorn
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 15:22:59
Quote Anchor link
Bas, dat is precies wat ik bedoelde ;) De VPS laat ik (vooralsnog) gewoon bij STRATO. En de domeinnamen wil ik dan ergens anders onderbrengen.

Hoe bevalt Versio? Werkt het goed/makkelijk? Gaat alles zoals gewenst? Heb je vervelende dingen meegemaakt?

Ik zag trouwens op hun website dit plaatje. Ziet het er ook echt zo uit?

Afbeelding
Wat me opviel was dat er 2x hetzelfde A-record instaat voor tandartsgids.nl en www.tandartsgids.nl. Enig idee waarom dat is?

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Versio (of eventueel een andere hoster voor domeinnamen)?
 
Randy vsf

Randy vsf

12/07/2015 16:34:54
Quote Anchor link
Ja zo ziet het er bij versio uit.
Daar heb je wel volledige controle.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 16:35:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 15:22:59:
Wat me opviel was dat er 2x hetzelfde A-record instaat voor tandartsgids.nl en www.tandartsgids.nl. Enig idee waarom dat is?


Kan van elk 1 weg.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 16:43:41
Quote Anchor link
Oké thanks. Wat is trouwens die "10" bij het MX-record?

Het valt me op dat al die subdomeinen naar hetzelfde ip-adres gaan. Waarom dan niet *.tandartsgids.nl? Of zitten daar nadelen aan?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 16:52:04
Quote Anchor link
Dat is een volgorde als je meerdere MX records hebt.

xxxxx MX xxxxx 5
xxxxx MX xxxxx 10

Gebruik altijd xxxxx 5.
Indien niet bereikbaar ga naar xxxxx 10
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 16:55:53
Quote Anchor link
Thanks SanThe, alleen snap ik het niet :)

Waar haal je die 5 vandaan? En waar staan die "5" en "10" dan voor?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:19:32
Quote Anchor link
- SanThe - op 12/07/2015 16:52:04:
xxxxx MX xxxxx 5
xxxxx MX xxxxx 10
xxxxx MX xxxxx 20


Stel je hebt 2 of meer MX servers dan heeft elk MX record een ander getal.
Het laagste getal geeft aan dat je daar moet aankloppen met mail.
Mocht die server niet bereikbaar zijn dan ga je naar de server met het volgende getal.
De getallen geven hierbij alleen maar de volgorde aan.

Duidelijker?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:26:41
Quote Anchor link
Ja, duidelijker ... maar waarom dan 5, 10 en 20 en niet 1, 2 en 3?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:29:08
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 12/07/2015 17:26:41:
Ja, duidelijker ... maar waarom dan 5, 10 en 20 en niet 1, 2 en 3?


Mag ook.
Maar dat zie eigenlijk nooit.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:30:44
Quote Anchor link
Hmmm, oké ... maar als ik dat plaatje zie, dan zie ik alleen maar "10" staan en geen andere getallen. In dit geval slaat het dus eigenlijk nergens op? :-s
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:41:13
Quote Anchor link
In bovenstaand is er maar 1 MX server en dan heeft dat getal inderdaad weinig nut.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:45:00
Quote Anchor link
Allright, thanks SanThe!

Toevoeging op 12/07/2015 17:45:40:

Oh ja, als iemand nog een goedkope domeinnaamaanbieder weet, hoor ik dat graag! Anders wordt het denk ik Versio.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2015 17:45:41
Quote Anchor link
1 MX-server is wel riskant. Menig hostingpartij levert een fallback.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 17:47:42
Quote Anchor link
Aar, ik heb geen idee hoe zoiets werkt met een fallback. Kun je er meer over vertellen? (Toevallig een idee hoe ik dat bij STRATO moet instellen?)
 
- SanThe -

- SanThe -

12/07/2015 17:50:07
Quote Anchor link
- Aar - op 12/07/2015 17:45:41:
1 MX-server is wel riskant. Menig hostingpartij levert een fallback.


Valt wel mee.
Als de MX server niet bereikbaar is houden de andere mailservers de mail een tijdje (vaak zelfs 5 dagen) vast. Als je zelf een mailserver hebt ingericht en daar goede antispam in hebt geregeld kan een fallback er voor zorgen dat de spam alsnog wordt doorgegeven. Ikzelf ben geen voorstander van een fallback.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/07/2015 17:53:25
Quote Anchor link
Stel dat je VPS onverhoopt platligt. Dan wil je wel dat de mails bewaard worden. Dat een verzendende partij het een paar dagen blijft proberen weet je nooit zeker.

@Ozzie: En hoe dat instelt is de besproken volgorde in je DNS. Of Strato het ondersteunt weet ik niet. Maar je kan het hen vragen.
Gewijzigd op 12/07/2015 17:54:24 door - Ariën -
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

12/07/2015 17:58:38
Quote Anchor link
@Ozzie: Ik zit er over na te denken om ook zoiets te doen: Bij zo'n STRATO VPS moet je daar zelf een webserver op installeren ? Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?
Gewijzigd op 12/07/2015 18:10:16 door Paco de Wulp
 
Randy vsf

Randy vsf

12/07/2015 18:34:51
Quote Anchor link
Paco de Wulp op 12/07/2015 17:58:38:
@Ozzie: Ik zit er over na te denken om ook zoiets te doen: Bij zo'n STRATO VPS moet je daar zelf een webserver op installeren ? Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?


google eens op strato vps ervaringen. Kan erover meepraten. ben zelf pas verhuisd naar een andere hoster
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2015 19:35:31
Quote Anchor link
@Paco

>> Wat moet je uberhaupt allemaal nog zelf installeren ?

In principe niks. Je kunt kiezen uit een pre-installed installatie. Dan heb je bijv. direct Centos 7 met Plesk 12 erop staan. Ze geven alleen geen ondersteuning op Plesk, dus je zult veel dingen zelf moeten uitzoeken. En je domeinnamen zou ik dus wel ergens anders registreren zoals ik eerder al heb uitgelegd.
Gewijzigd op 12/07/2015 19:35:50 door Ozzie PHP
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.