Header already sent oplossing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

- SanThe -

- SanThe -

09/11/2011 12:43:18
Quote Anchor link
Zie de vorige posts want je hebt nog niks aangepast.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:28:59
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/11/2011 12:44:41
Quote Anchor link
En wederom krijg je het voorelkaar om HTML boven session_start te zetten. Ook dat is een header().

Trek je conclusies maar weer ;-)....
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 09:41:32
Quote Anchor link
Hoe laat hier zien dat hij de gebruiker heeft toegevoegd?
Want dat is die echo, nu doe ik dat met if(true), maar dat is
niet echt gebruikelijk..


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
            {

                include 'dbconfig.php';

                $username = $_POST['username'];
                $password = $_POST['password'];

                $query = "INSERT INTO users (user, password)
                          VALUES ('$username', '$password')"
;

                $result = mysql_query($query)
                          or die(mysql_error());
                
                if(true)
                {

                echo "U heeft onderstaande medewerker toegevoegd! <br />";
                echo "Gebruikersnaam: <b>" .$username. "</b><br />";
                echo "Wachtwoord: <b>" .$password."</b> <br />  ";
                echo "U wordt automatisch doorgestuurd naar het admin-paneel.";
                }

                
                if(true)
                    {

                        header("refresh: 3; url=users.php");
                    }
            }

?>
 
Mitchell -

Mitchell -

10/11/2011 11:03:24
Quote Anchor link
Wanneer ik de header() functie gebruik zet ik standaard bovenaan mijn pagina ob_start(); werkt ook altijd.
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:05:49
Quote Anchor link
Ja maar ik heb er 3.. dus hoe zou ik dat dan moeten doen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:20:47
Quote Anchor link
Waarom gebruik je steeds die if(true) { ...} ?

Mitchell van Wijngaarden op 10/11/2011 11:03:24:
Wanneer ik de header() functie gebruik zet ik standaard bovenaan mijn pagina ob_start(); werkt ook altijd.

Dus als het rem-controle lampje van je auto hinderlijk brandt, plak jij deze dan ook af, dat het toch maar een irritant lampje is?

ob_start(); is NIET de manier om header-foutmeldingen op te lossen, je verbergt ze alleen, en dat is niet de goede oplossing.

ob_start(); hoor je hier gewoon niet voor te gebruiken. Zorg liever dat je gewoon geen output voor je headers knalt. Weg met die ob_start() dus.

Jerry php op 10/11/2011 09:41:32:
Hoe laat hier zien dat hij de gebruiker heeft toegevoegd?

Lijn 17 t/m 20 is output, waarna een header komt. Zorg eerst dat de header() komt, en toon daarna de output. EN haal die onzinnige true-statements eens weg.
Gewijzigd op 10/11/2011 11:25:56 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:25:41
Quote Anchor link
Ja ik weet niet wat ik anders moet plaatsen. Ik loop daar steeds tegenaan..
Hoe moet het anders?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:26:21
Quote Anchor link
Dat zeg ik toch? Eerst de header, dan de output?

Je weet wat de header is, en ook wat de output is?
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:26:43
Quote Anchor link
Ik weet niet hoe ik mijn code anders zou moeten doen.. kun je een voorbeeld geven hoe ik het kan oplossen? aangezien ik meerdere headers heb

Toevoeging op 10/11/2011 11:27:04:

de output is toch de echo?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:28:32
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
header('....');
echo "bla!";


En ik raad je aan om eens wat met de gegeven adviezen te doen.
- SQL injection
- Foutafhandeling
- Variabelen buiten quotes
Gewijzigd op 10/11/2011 11:29:47 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:30:20
Quote Anchor link
Ja maar hoe wil je dat in mijn code doen?
Want ik moet namelijk controleren of de werknemer wel toegevoegd is, en daarna komt die header / echo
En nu doe ik dat met de if(true) maar dat is niet echt bepaald correct en fijn. Ik zoek iets anders voor die if(true)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:35:39
Quote Anchor link
logisch nadenken en kijken of iets gelukt is of niet, en dan de actie uitvoeren?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
$result = mysql_query("SELECT... FROM.... WHERE...");
if($result) {
 header('refresh... location:bla.php');
 echo "Gelukt";
} else {
 echo "Niet gelukt enzo.." .mysql_error();
}
Gewijzigd op 10/11/2011 11:37:33 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:36:45
Quote Anchor link
Ja, maar ik zou niet weten waarop ik moet kijken of het gelukt is, ik kan toch niet kijken of result gelukt is?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:37:58
Quote Anchor link
Jerry php op 10/11/2011 11:36:45:
Ja, maar ik zou niet weten waarop ik moet kijken of het gelukt is, ik kan toch niet kijken of result gelukt is?

Waarom kan dat niet, bovenstaand voorbeeld laat zien dat het kan?
Als er maar geen andere output voor staat.
Gewijzigd op 10/11/2011 11:38:40 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:39:09
Quote Anchor link
Oke, dus als ik if($result) doe, dan kijkt hij of het gelukt is?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:43:34
Quote Anchor link
correct....
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 11:46:26
Quote Anchor link
Maar nu iets anders, als ik het bestand op mn localhost uittest, krijg ik die melding niet van de header, maar als ik hem dan op mijn webserver zet, krijg ik het wel?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 11:51:53
Quote Anchor link
Er is alsnog output? Zie je error? De lijn staat er aangegeven.
Zorg wel dat display_errors op1 staat, en error_reporting op E_ALL
Gewijzigd op 10/11/2011 11:52:35 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

10/11/2011 12:04:56
Quote Anchor link
De errors enzo staan inderdaad aan, maar hij geeft niets weer. het is dezelfde code.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 12:08:59
Quote Anchor link
Zie mijn vorige reactie, ergens is toch output.
Gewijzigd op 10/11/2011 12:09:24 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.