Kan dit korter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »

Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:10:59
Quote Anchor link
Dat is meer werk denk?
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 00:16:05
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:11:27
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:09:25:
Dat is netheid, daar kan geen fout in zitten? Maar inderdaad ik moet het netter doen


Niet alleen netheid, En daar heb je degelijk wel een fout in zitten.
Jij gebruikt op de regel van geboorte datum 4x een <td></td> terwijl de rest maar uit 2 bestaan. Dit zorgt er voor dat de maand en jaar select buiten de rest valt.

Als je netjes script kun je de fouten beter achterhalen.




Toevoeging op 13/10/2011 23:13:05:

- Aar - op 13/10/2011 23:09:58:
beter gebruikt hij geen tabellen, maar netjes CSS....


Dat is waar aar tabellen kun je beter door div's veranderen en je positie bepalen door je css.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:13:37
Quote Anchor link
oke dat is het volgende project
Gewijzigd op 13/10/2011 23:14:02 door Jerry php
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:15:11
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:13:37:
oke dat is het volgende project


Was mijn link wat je wilt maken?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:16:43
Quote Anchor link
De positie kan je het beste met floats doen, combinaties met absolute en relative vermeid ik altijd. Daarmee maak je CSS altijd lastiger dan het is, en daarmee is de kans dat beiden met elkaar gaan rellen een stuk groter.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:18:58
Quote Anchor link
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:20:37
Quote Anchor link
met float kan je elementen naast elkaar zetten, totdat er een clear volgt. Voor Treinenweb gebruik ik ook float's voor het dropdownmenu, zodat ik met een list in HTML alles horizontaal krijg.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:21:32 door - Ariën -
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:21:05
Quote Anchor link
Wow.. wat een taaltje :P
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:21:52
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:18:58:
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link


Sorry, maar jou link klopt voor geen meter.
Waar is bij jou het aanmeld button gebleven.
Tevens zie ik nergens meer bij jou staan: *Deze zijn verplicht.
Tevens zit er een verborgen select veld achter jou jaar tallen select.
Gewijzigd op 13/10/2011 23:22:42 door Frank WD
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/10/2011 23:23:56
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:21:05:
Wow.. wat een taaltje :P

Engels he... ;-)
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:24:20
Quote Anchor link
Frank van sloten op 13/10/2011 23:21:52:
Jerry php op 13/10/2011 23:18:58:
Dus dit is overbodig?

#bgegevens
{
position: absolute;
margin-left: 50px;
}

Jij wilt de position weg doen, en met float werken? Heb er zelf nog nooit mee gewerkt, is dat fijner?

Toevoeging op 13/10/2011 23:19:12:

@frank,

nee ik heb het nu al. kijk maar op mijn link


Sorry, maar jou link klopt voor geen meter.
Waar is bij jou het aanmeld button gebleven.
Tevens zie ik nergens meer bij jou staan: ^Deze zijn verplicht.


sorry maar ik zie het gewoon goed.
dit zie ik:

Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:28:28
Quote Anchor link
bekijk mijn link in de jou gebruikte explorer.
Was dat wat je gebruikt FF of google crome?
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:30:16
Quote Anchor link
google chrome, zoals hierboven op het plaatje, ik gebruik altijd google chrome, nou lekker dan.. hoe ga ik dit ooit oplossen..
 
- SanThe -

- SanThe -

13/10/2011 23:31:21
Quote Anchor link
In Firefox is het ook een puinhoop.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:32:17
Quote Anchor link
Oh. fijn.. en nu? :(
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:32:35
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:30:16:
google chrome, zoals hierboven op het plaatje, ik gebruik altijd google chrome, nou lekker dan.. hoe ga ik dit ooit oplossen..


Nogmaals. Bekijk mijn link eens in Google Crome.
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:33:08
Quote Anchor link
Hoe bedoel je jouw link, welke?

Toevoeging op 13/10/2011 23:33:51:

Ik weet al welke link, ik maak er even een screentje van

Toevoeging op 13/10/2011 23:35:01:

Dan krijg ik dit :

Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:39:07
Quote Anchor link
Screen is niet zichtbaar.

Jerry php op 13/10/2011 23:33:08:
Hoe bedoel je jouw link, welke?

Toevoeging op 13/10/2011 23:33:51:

Ik weet al welke link, ik maak er even een screentje van

Toevoeging op 13/10/2011 23:35:01:

Dan krijg ik dit :

Afbeelding
 
Jerry php

Jerry php

13/10/2011 23:40:02
Quote Anchor link
Afbeelding
 
Frank WD

Frank WD

13/10/2011 23:41:00
Quote Anchor link
Jerry php op 13/10/2011 23:40:02:
Afbeelding
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.