MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 11:22:19
Anchor link
@Wouter
Heel erg bedankt voor je reactie.
Me ontwerp van de hoofdpagina is al klaar.
Het is inderdaad wel goed om eerst HTML te doen.
Dat heb ik ook gedaan.
Ik moet nu nog alleen de andere ontwerpen maken :)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 16:27:05
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2012 11:37:27
Anchor link
Dus je als je een huis gaat bouwen, ga je ook maar direct beginnen met het opzetten van de fundering, en het metselen van de stenen zonder dat je weet hoe je huis er uit komt te zien?

En wat nou als het toch niet bevalt, ga je dan de hele layout weer omgooien?
Je kan inderdaad je kop in het zand steken en tips negeren, en tegen de steen aanstoten, maar je kan ook natuurlijk iets met de aangedragen tips doen.

het is altijd het beste om eerst in Photoshop, of welk ander programma dan ook een voorbeeld te maken. Daarin kan je naar alle believe spelen met wat je wilt, totdat het aan je eisen voldoet.
Gewijzigd op 04/01/2012 11:41:38 door - Ariën -
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 12:28:16
Anchor link
De website loopt nog steeds door..
Met die shuifbalk onderin.
Hoe zorg ik er voor dat dit niet meer gebeurt??
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

04/01/2012 12:34:10
Anchor link
Minder breed maken.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 12:36:14
Anchor link
Al opgelost :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2012 12:36:23
Anchor link
Jacco Brandt op 04/01/2012 12:34:10:
Minder breed maken.

De #wrapper dus.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 12:36:50
Anchor link
Heb ik al gedaan ;)
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

04/01/2012 15:22:46
Anchor link
Ik kende mybuddies nog op bythost wat is daar mee gebeurt?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2012 15:41:07
Anchor link
Pepijn --- op 04/01/2012 15:22:46:
Ik kende mybuddies nog op bythost wat is daar mee gebeurt?

Kan je overigens wel via PM afhandelen, denk ik zo. Laten we maar even ontopic blijven vanwege het design.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 17:49:52
Anchor link
@Pepijn
Er is niks met MyBuddies gebeurd hoor ;)
Hij is alleen naar betaalde webhost verhuist 2 maanden geleden..


Toevoeging op 04/01/2012 17:52:27:

http://i39.tinypic.com/16isbqd.png
Dat is me ontwerp tot nu toe.
Ik vind het zelf nog kaal maar ik weet niet
wat ik erbij moet toevoegen...
Misschien later een youtube video
als rondleiding?

BTW:
Let niet op die registreer button.
Die word echt wel groter dan in het ontwerp.
Gewijzigd op 04/01/2012 17:53:23 door Remco van Akker
 
 - Diov  -

- Diov -

04/01/2012 18:00:06
Anchor link
Die foto in het midden van die wereld deed me direct denken aan Facebook.
Misschien iets originelers bedenken?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 18:01:16
Anchor link
@Dem
Is goed.
Maar wat?
Ik kan steeds niks bedenken voor op de hoofdpagina.
 
 - Diov  -

- Diov -

04/01/2012 18:10:23
Anchor link
Ik zou ook niet echt weten wat je er anders kan op doen?
Als je het ook met een gsm kan gebruiken misschien dan een foto trekken met iemand die een smartphone vasthoudt met jouw site erop?

Informatie? Misschien wel het nieuws van de dag zoals op Hyves.
Met meer informatie bedoel ik wat kan je allemaal doen op de site?
Waarom zou ik voor Mybuddies gaan in plaats van Netlog of Facebook bijvoorbeeld?

Misschien een gedacht om een kader te maken waarin ongeveer 12 willekeurige komen te staan van profielen (wel vragen of dit mag aan degene die uw site gebruikt)? En later als je site druk is, dat ze moeten betalen ofzo voor daar te komen te staan?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 18:32:06
Anchor link
Dat over die profielen had ik ook al in me hoofd.
Maar dat hebben vele.
Zie flubby.nl en zikle.nl, die hebben het ook.
Maar je hebt me wel op weg geholpen met je reactie!

BTW: Dat ene ding dat iemand een telefoon vast houd met mijn website erop
is wel een leuk idee :)
 
 - Diov  -

- Diov -

04/01/2012 18:35:03
Anchor link
Dankje,
flubby en zikle ken ik niet echt.
Ben een belg en heb er trouwens nog nooit van gehoord.
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 18:36:11
Anchor link
Ik raad je aan wat minder donkere kleuren te gebruiken, vooral zwart is niet echt een uitnodigende kleur. Ook je logo kan beter, de "sketchbook-look" font is niet meer echt een hype.

Ik heb een opzetje gemaakt. (verveling)

Afbeelding
 
 - Diov  -

- Diov -

04/01/2012 18:38:02
Anchor link
Die foto past er wel bij.
Misschien dat zwart vervangen dan door dat blauw?
Misschien klein beetje dat blauw lichter maken?
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 18:41:42
Anchor link
Blauw zal ik niet doen, probeer een beetje vernieuwend te zijn. Blauw wordt ook al gebruikt door Facebook(donker) en Twitter(licht).

Ik zal kijken naar groen of oranje.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 18:41:58
Anchor link
@Eddy
Wow mooi! Heel erg leuk idee :)
Zou ik het mogen gebruiken :$
Trouwens, mijn font is appleberry :3

Toevoeging op 04/01/2012 18:42:22:

De andere zeggen juist van niet dat ik velle kleuren moet nemen..
Gewijzigd op 04/01/2012 18:42:35 door Remco van Akker
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 18:43:44
Anchor link
Het gaat niet om het font, de look van "getekend in je schrift" is gewoon uit, de hype is voorbij. Hetzelfde geldt bijv. voor inner-glow en tables.

Ik zal proberen een beetje het design te verbeteren, heb toch een avondje vrij. En het design is vrij te gebruiken, ga je gang! :)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.