MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:25:54
Anchor link
@wouter, het gaat hier om een placeholder en de footer, dat weetje he?
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 02:26:56
 
Wouter J

Wouter J

04/01/2012 19:27:56
Anchor link
@eddy, het gaat hier om een inlog formulier. Het belangrijkste van een Social Media site, hier begint alles. En een footer, niet heel erg belangrijk maar ook een footer moet te lezen zijn...

Maar ik hou wel op, als je niet naar me wilt luisteren vind ik het goed. Anders loopt het weer zo af als de vorige discussie.. EEN WAARSCHUWING :S

Edit:
Aangepast wat gevraagd is hieronder
Gewijzigd op 04/01/2012 19:37:24 door Wouter J
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:29:57
Anchor link
@wouter, dus omdat het contract laag ligt en dus volgens jou het moeilijk leesbaar is kan niemand inloggen en is het belangrijkste formulier in een Socialwebsite helemaal onbruikbaar? In de footer staan dingen die reguliere gebruikers vrijwel nooit nodig hebben toch? Hoe dan ook, hier komen we toch niet uit, ieder z'n eigen mening. En inderdaad, het is een mening in dit geval.

PS: 'een waarschuwing' mag gewoon in hoofdletters hoor.
Gewijzigd op 04/01/2012 19:30:24 door Eddy B
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:42:34
Anchor link
Regel 1 bij het maken van een website: never get emotional. Uiteraard moet en mag je trots zijn op hetgeen je maakt, maar probeer je er (zeker in de beginfase) niet té veel aan te hechten.

Waarom? Omdat als je je ergens aan hecht en iemand dan kritiek / feedback geeft op jouw werk, je je dan snel persoonlijk aangevallen voelt.

Eddy, ik proef dat een beetje bij jou. Het design wat je gemaakt hebt is leuk, maar er kan ook nog een hoop aan verbeterd worden. Dit bedoel ik niet negatief, maar het is gewoon opbouwende kritiek. Het feit dat de topicstarter alles wat jij maakt helemaal geweldig vindt is natuurlijk hartstikke leuk, maar besef je ook dat hij nog een beginner is.

De opmerkingen van Wouter snijden wel degelijk hout. Dit is geen persoonlijke aanval op jouw design... maar gewoon een feit. Een te laag contrast (en ook een te hoog contrast) kan ervoor zorgen dat tekst minder goed / minder prettig leesbaar is. Is het dan helemaal niet leesbaar? Nee dat niet, maar je moet wel (extra) moeite doen om het te lezen. En moeite doen... dat is iets waar geen enkele website bezoeker zin in heeft. Eddy, jij zegt "In de footer staan dingen die reguliere gebruikers vrijwel nooit nodig hebben toch?". Misschien heb je daar gelijk in, maar dat betekent niet dat ze daarom slecht zichtbaar moeten zijn. Een reddingsvest is oranje. Vrijwel nooit zul je een reddingsvest nodig hebben... maar ALS je het dan nodig hebt is het toch wel heel handig als je het goed kunt zien.

Anyhow... de moraal van het verhaal. Als mensen kritiek / feedback geven probeer dit dan niet als een persoonlijke aanval te zien, maar beschouw het als een leermoment en sta er voor open.
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:45:05
Anchor link
Nogmaals, ik heb niks tegen kritiek noch tegen Wouter.

Ik ben geen designer en dat wil ik ook niet worden, en dat is meteen de reden dat ik er niet al te goed in ben.

Ozzie, bedankt voor je reactie maar het blijft alleen maar een meningsverschil over contrast en niks meer?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 19:46:03
Anchor link
Het is geen feit het is een menings verschil -.-
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:49:00
Anchor link
@Remco, het is wel een feit dat contrast nodig is, dat weten we allemaal. Het gaat alleen over dit geval, na mijn mening hoort een footer(lees: linkjes naast elkaar) en placeholder niet al te veel contrast te hebben.

Als Wouter dit niet vind is dat geen probleem, maar ik krijg het idee dat er meteen een beerput wordt opengetrokken van emoties en haat?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 19:50:32
Anchor link
Dat is een feit ja.
Maar jou design vinden ze niet beter.
Maar ik misschien wel.
Mening verschil toch?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:50:48
Anchor link
Oké Eddy. Niks aan het handje. Je kunt in ieder geval uberhaupt al designen. De meeste programmeurs kunnen dat niet. Ik kan wel designen en ook programmeren, maar op het gebied van programmeren weet ik dat er hier op het forum meer kundige mensen aanwezig zijn en dan maak ik graag gebruik van hun expertise en ideeën en tips. Op die manier helpen we elkaar een handje.

Wat betreft contrast... niet zo spannend om daar een hele discussie aan te wijden. Maar misschien een tip. Maak in Photoshop gebruik van de laagstijl "kleurbedekking". Je kunt dan real-time de kleur van de tekst aanpassen zodat je kunt zien wat voor effect dat heeft op de leesbaarheid. Ik denk dat je dan inderdaad zult ervaren dat een iets donkerdere tekst prettiger leest.

Maar zoals je zelf al aangaf ben je geen designer en wil je dat niet worden. Zelfkennis is de sleutel tot succes en afgaande op jouw uitspraak komt dat wel goed.
 
Wouter J

Wouter J

04/01/2012 19:51:14
Anchor link
Contrast is zeker wel een feit, maar goed. Wees maar lekker trots op jullie design, dan leef ik mijn leven wel verder en lig ik echt geen nacht wakker om, ik hoop jullie wel zodat jullie dit design even kunnen afmaken.
 
Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

04/01/2012 19:51:21
Anchor link
Het is wel een feit . Maarja maakt niet uit , had nog een ideetje voor de voorpagina van je site.
Misschien een lijst met laatste 5mensen die zij ingelogd?
Of een balkje met nr1 Mybuddies (persoon waarvan profiel meest bezocht is . )
Gewijzigd op 04/01/2012 19:54:18 door Bas van de Steeg
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

04/01/2012 19:51:45
Anchor link
@iedereen laten we samen een social network maken dan :P als de ene het beter weet dan de andere teminste zo komt het nu wel over vind ik
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:54:13
Anchor link
Eigenlijk lieg ik nog ook, ik wil docent mediatechnologie worden. Dus dat is onder andere PHP, dat wel.

Niet spannend, maar ik vind het wel interessant moet ik eerlijk zeggen. Ik ben zelf niet zo'n photoshopper maar het is goed om in gedachten te houden in het vervolg.

Hoe dan ook, bedankt. :)

Toevoeging op 04/01/2012 19:55:48:

@Nick: Ik ben toevallig met twee klasgenoten bezig een socialnetwork te maken(gewoon voor de fun of it), komt veel bij kijken moet ik zeggen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/01/2012 19:57:30
Anchor link
Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:54:13:
Eigenlijk lieg ik nog ook, ik wil docent mediatechnologie worden. Dus dat is onder andere PHP, dat wel.

Niet spannend, maar ik vind het wel interessant moet ik eerlijk zeggen. Ik ben zelf niet zo'n photoshopper maar het is goed om in gedachten te houden in het vervolg.

Al doende leert men...

Eddy Bisschops op 04/01/2012 19:49:00:
Als Wouter dit niet vind is dat geen probleem, maar ik krijg het idee dat er meteen een beerput wordt opengetrokken van emoties en haat?

Ik heb ook wel eens een conflictje gehad met Wouter ;) en hij kan soms wat fel reageren, maar dat gebeurt nu eenmaal wel eens in het heetst van de strijd. Ik geloof niet dat er sprake is van emoties of haat hoor... en zoals ik al zei, never get too emotional ;)

* Mensen, graag weer on topic allemaal... we dwalen af. *
Gewijzigd op 04/01/2012 19:58:33 door Ozzie PHP
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

04/01/2012 19:58:26
Anchor link
@Eddy
jaa dat zal vast wel daarom begin ik er ook niet aan xD.
zoiezo boven facebook en twitter kom je niet meer uit
Hyves denk ik nog van wel als je echt iets beters maakt dan Hyves.
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 19:59:35
Anchor link
@Nick, nee dat is natuurlijk onzin? Twitter kwam ook uit het niets toch?

Maar inderdaad, zoals Ozzie eigenlijk al zei: ontopic.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:44:34
Anchor link
Wat vinden jullie hier van?
http://i41.tinypic.com/2rfanid.png
Foto is niet in top kwaliteit.
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:46:23
Anchor link
Je foto is zo uitgerekt dat je gozer bovenin er nu uitziet alsof ie z'n vrienden wilt opeten o.i.d.? ;-D

Let vooral op padding, en geef je forms een mooi design.

Kijk anders eens op dribbble.com.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:47:21
Anchor link
Klopt, mijn foto is uitgerekt xd
Maar kan geen goede foto vinden :(
Trouwens, dit was in photoshop gemaakt.
Niet in CSS hoor ;)
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:48:13
Anchor link
Ja, maar daarom moet je natuurlijk wel op padding en margin letten?
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.