MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:32:38
Anchor link
Hallo progammeurs,

Mijn community/sociaal netwerk is bijna af.
Je kan je al registreren en etc.
Maar ik krijg graag reactie's van jullie wat jullie van het design vinden.
De website is: www.mybuddies.nl
Alvast bedankt.
Gewijzigd op 02/02/2012 22:48:27 door Chris -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 12:39:38
 
Aad B

Aad B

02/01/2012 22:34:01
Anchor link
Link geeft: Webprijsjes.nl is in onderhoud ??
Gewijzigd op 02/01/2012 22:35:07 door Aad B
 
Remco van Akker

Remco van Akker

02/01/2012 22:38:18
Anchor link
Sorry heb een verkeerde link ingetypt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 22:40:00
Anchor link
- Wit op geel is moeilijk te lezen
- Waarom gebruik je tabellen voor in layout? Vivjes, juist gebruik van HTML-elementen en CSS is hét helemaal.
- Als ik een herhaling zie van   voorspelt dit niet veel goeds.
Gewijzigd op 02/01/2012 22:41:19 door - Ariën -
 
- SanThe -

- SanThe -

02/01/2012 22:43:48
Anchor link
HTML niet valid.
Bij foute inlog of aanmelding staat de melding op een zeer vreemde plaats. Op de admin pagina staat het onderste blok helemaal naar rechts.

Toevoeging op 02/01/2012 22:49:24:

Als je een beetje rond klikt dan zie ja al snel dat er zeer weinig goed gaat. Teksten en menu is zo goed als niet te lezen.

Kwam ik tegen:
Deze pagina is niet voor jou beschikbaar!
Uitlogggen
Ik ben niet ingelogd en toch: Admin is als je vriend toegevoegd!
Gewijzigd op 02/01/2012 22:49:57 door - SanThe -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2012 23:13:12
Anchor link
En je site is niet echt veilig. Zie je PM...

- Verder ben ik op je site hier daar ingelogd, maar soms ook niet.
- Ik kan oneindig lang iemand proberen blijven toe te voegen als vriend
- De profielpagina is raar uitgelijnd.
Gewijzigd op 02/01/2012 23:23:59 door - Ariën -
 
Wouter J

Wouter J

02/01/2012 23:25:22
Anchor link
Design ziet er niet echt goed uit. Leuk hoor, als het een van je eerste site's is, maar nee om professioneel te gaan is er nog heel wat meer nodig. Je ziet duidelijk dat deze site door iemand is gemaakt die nog niet veel verstand heeft van webdesign.
Dit maakt helemaal niks uit, maar probeer dan niet zo'n project meteen te beginnen. Leren kost tijd, je kan niet in 1 dag rekenen en dus ook niet in 1 dag designen.

Kijk eens rond op free webtemplates, of zelfs betaalde en kijk hoe dat design eruit ziet. Ga naar facebook, linkedIn, twitter, hyves, enz. en kijk wat je daar het beste van vind. Schrijf dit soort dingen op, teken het na en zo krijg je een boek met wat jij mooi vind in een website. Ga vervolgens deze dingen verwerken in je nieuwe design.

Met designen is ook kleur een belangrijk. En dat mis je ook zo te zien. Licht blauw en licht geel als achtergrond is niet echt geschikt. Voor achtergrond wat donkere kleuren of hele lichte (bijna tegen wit aan), maar vooral geen felle kleuren.

Achtergrond leid ook te veel af, maak deze een effen kleur of met een vaag klein patroontje erin. Maar niet van die photoshop blokjes naast elkaar.

En de code ...slik... duidelijk is dat je nog heel wat maandjes je moet verdiepen in HTML en CSS:
- Interne CSS, plaats dit in een stylesheet
- Forms maak je niet op met tabellen, en ook niet met divs zoals dan snel wordt gedacht
- Navigatie is een lijst, gebruik dus lists in HTML (<ul><li>list item</li></ul>)
- Als je meer dan 1 <br /> of &nbsp; achter elkaar gebruikt moet je dit weghalen en oplossen met CSS.
- Gebruik geen inline CSS (width="", style="", cellspacing="", enz.)
- Een label zonder tekst erin kun je gewoon weg laten, is alleen maar misleidend

Samenvattend: Doe eerst eens wat aan je Design en Script vaardigheden en kom in april weer terug op dit project en maak er iets moois van, iets echt moois!
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 08:26:47
Anchor link
Bedankt voor jullie kritiek.
Ik zal er aan werken.
Mijn design ervaring is zeer goed.
Ik maak zelfs designs voor websites.
Maar bij de layout van MyBuddies had ik geen inspiratie.
Er is niks mis met me design zeggen de andere.
Scripten ben ik nog niet echt een topper in.
Daar geef ik je gelijk in.
Ik ben nog in de leer ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:13:39
Anchor link
Zorg dat wel het lek dicht...
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:42:18
Anchor link
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 09:54:26
Anchor link
Is er geen "Password vergeten optie?"


Nog wat opmerkingen:
- Als ik inlog met een foute username/password, dan staat er in de header: "Vul een gebruikersnaam in en een wachtwoord.". Waarom staat dit niet op een parate pagina. Op deze manier zien mensen gauw deze melding over het hoofd.
Gewijzigd op 03/01/2012 09:56:34 door - Ariën -
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 09:56:04
Anchor link
Ben ik mee bezig.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:46:19
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 09:42:18:
Ik heb de lek bij het uploaden van de avatar gedicht.
Wil je even voor me testen Aar?

Bij de profielfoto/avatar (beiden een groot verschil) is het nog steeds mogelijk.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 10:48:49
Anchor link
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 10:56:19
Anchor link
Qua beveiliging mist er inderdaad nog het een en ander..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 10:57:14
Anchor link
Remco van Akker op 03/01/2012 10:48:49:
Oh...
Maar ik snap het niet hoe het met end() moet.
Kan je een stukje code laten zien?

je moet met end() naar het laatste element kijken van de array. Dat is je extentie.

Over je layout:
Neem een nieuwe layout, en gooi dit weg.

Zelf maken of een design kopen/downlaoden maakt niet uit. Maar kijk zeker eens naar andere grote sites zoals Hyves, Facebook, Tweakers, Fok etc...

Zorg er voor dat er gewoon goede gebruikersvriendelijkheid in zit. Ik zie dat dit op veel plekken mist.

Wat voorbeelden:
- Bijna bij elk formulier staat geen opzichtige melding dat het gelukt is, waarna het formulier opnieuw wordt getoond. Ik zou er gewoon een zichtbare melding van maken die je max. 5 sec. laat zien, met een doorklik-link, waarna je e.v.t het formulier weer ziet.

- Het inloggen kent geen mail-controle dus dut trekt echt uiteindelijk een hoop spammers aan

- Waarom kan ik een vriend tig keer achterelkaar toevoegen? De knop zou moeten veranderen in 'Verwijder Vriend'

- Regelmatig krijg ik (validatie?) foutmeldingen waarbij er een foutmelding op de site staat, zonder dat de layout betrokken wordt.

- Op je forum.php en je view_topic.php is je menu opeens heel anders?

Ik heb echt hierdoor een idee dat de scripting aan alle kanten rammelt.

Mijn advies: Sluit de website, ga eens kijken naar andere designs kijk eens hoe deze eruit zien. Laat uiteindelijk de als een dummy site (zonder werkendheden) reviewen.

Pas de wijzigingen toe, en en ga beginnen met scripten, en stel beperkt een testpubliek op voor een beta-test.
Gewijzigd op 03/01/2012 11:03:24 door - Ariën -
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:07:57
Anchor link
Wie was er zou grappig geweest om de site te hacken??
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 11:10:06
Anchor link
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2012 11:11:11
Anchor link
Ik in ieder geval niet....

het zou eigenlijk wel een wijze les kunnen zijn door lering te trekken dat je altijd uploadsysteem door een veiligheidscontrole laat gaan tijdens je test-periode en niet openbaar open zet.

Toevoeging op 03/01/2012 11:12:09:

Chris Horeweg op 03/01/2012 11:10:06:
Wie heeft de website er nou weer helemaal vanaf gegooid? :/

Of remco heeft zelf de .htaccess aangepast, zodat hij alleen de site kan bekijken?
 
Chris -

Chris -

03/01/2012 11:12:51
Anchor link
Ah, dat kan inderdaad ook nog ja.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

03/01/2012 11:16:14
Anchor link
Nope.
Iemand heeft mijn site gehackt en ik kon niks meer...
Dus heb ik hem offline gegooid....
Echt niet grappig mensen, niet grappig...
 

Pagina: 1 2 3 ... 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.