MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:48:54
Anchor link
Jaja weet ik.
Wou het alleen ff zeggen ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 12:59:34
 
Wouter J

Wouter J

04/01/2012 20:50:06
Anchor link
Maar met photoshop kun je ook al nadenken over padding/margin.

En verder:
De schaduw van de header is veel te veel. Maak het een heel klein vaag schaduwtje, zodat de gebruiker doorhebben dat de content achter de header valt, maar dat het niet stoort in de tekst.

Zorg dat je een grootte foto hebt die over de hele achtergrond verspreid staat. Anders staat het zo vreemd.

Het blauw van de login button komt nog nergens terug. Maak misschien het streepje tussen de sitenaam en de slogan ook deze kleur blauw.

De header zweeft nu. Geef hem een top shadow, of een border of een backgound color mee. In elk geval iets waarin de tekst lekker op zijn gemak kan rond hangen, nu hangt het op het randje van de afgrond zenuwachtig te zweven.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:53:03
Anchor link
@Wouter
Ik vind geen goede grote stockphoto die gratis is om te gebruiken..
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:54:47
Anchor link
Als je verkleint, probeer dan de schaal(?) hetzelfde te halen en eventueel te croppen.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:59:22
Anchor link
@Eddy
Wouter zegt dat ik de foto over de hele achtergrond moet doen.
Maar ik heb al die stock foto's niet -.-
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 21:00:31
Anchor link
Dan moet je zelf even kijken wat je het liefst hebt? Stock foto's zijn meestal ook niet gratis.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:22:12
Anchor link
@Eddy
Klopt.

Ik weet het echt niet meer hoor...
Ik ga nu me eigen gang en kijk wat er uit komt.
Heb zeker wat aan 7 pagina's tips en kritieks ;)
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:23:04
Anchor link
@Remco,

Kijk anders eens hier: http://www.everystockphoto.com/index.php
En een verzameling van verschillende website's vind je hier: http://ep2.nl/thread-2142.html

Bij de eerste link denk ik haast dat je wel een mooie afbeelding kunt vinden voor je Social Media site.

Tevens over het huidige design. Ik vond je eerste ontwerp met de blauwe menu balk mooier dan de huidige. Tevens zal ik kijken na de optie om je footer in de zelfde blauwe balk kunt zetten mocht je weer na dat ontwerp gaan kijken.

Tip/Idee:
Is het misschien een optie/idee/gedachten gang om je inlog form bij jou header te zetten (rechts). Dan heb je eventueel in je content ruimte om een registreer form te maken. Zo heb je 2 hoofd zaken voor een social media site te pakken na mijn mening.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:24:26
Anchor link
@Frank
Bedankt voor de websites, ik zal ff rond snuffelen.
Jou tip heb ik vaak genoeg gekregen van anderen XD
Maar dat past niet bij dit design (vindt ik).
Gewijzigd op 04/01/2012 21:24:35 door Remco van Akker
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:31:05
Anchor link
@Remco,

Geen dank kijk maar wat je er mee kunt.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:17:05
Anchor link
Mijn design is bijna af.
Ik hoef nog alleen wat tussen die login form en tussen die tags wat te zetten en ik ben klaar!
Wat vinden jullie er van?
http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png

BTW: Als je met je muis over het design houd en er komt een vergroot glas
tekentje te voorschijn, klik dan 1x op de pagina.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:17:45 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:18:55
Anchor link
Maar... wat moet mij als bezoeker nou overhalen om me aan te melden. Dat mis ik nog ;-)
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:20:43
Anchor link
@Aar
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)
Maar is het design beter? :)
Gewijzigd op 05/01/2012 15:21:09 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:22:41
Anchor link
Een stuk beter. :-)
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:43:03
Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 15:20:43:
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)

Kun je dat nu dan ook in het design zetten. Hoeft geen echte tekst te zijn, een simpel lorem ipsum kan ook. Zo kun je zien waar de content komt en hoe je het gaat aanpakken.

Ook zou ik bij de hover over het menu nog steeds een klein kleurverloopje behouden, zoals in het normale menu.
De menu tekst mag ook nog wel iets groter, en de menu balk weer iets kleiner. Dat zorgt ervoor dat het wat beter bij elkaar past.

Als laatste kritiek dan nog de footer. Daar staat de tekst nog steeds los, zonder achtergrond of kadertje er omheen. Maak daar misschien hetzelfde van als je menu.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:50:43
Anchor link
@Wouter
Klopt.
Maar heb nu nog geen idee waar ik tekst moet plaatsen?
Misschien boven de foto? dan duw ik de rest eventjes allemaal een stukje omlaag?
Of zou ik het tussen de form en tags doen? (wat mij zelf minder mooi lijkt)

Die hover met een verloop in is een goed idee.
Ik ga er aan werken!

Even over die footer..
Een balk lijkt mij zelf niet mooi.
Heb het al geprobeerd, maar het staat niet.

BTW: Ik moest ook kijken naar facebook, twitter en etc van jullie, en die hebben hun footer ook gewoon als tekst onderaan staan.
Daar is niks mis mee.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:53:05 door Remco van Akker
 
 - Diov  -

- Diov -

05/01/2012 15:53:26
Anchor link
Misschien bij de footer een kader met schaduw?
Weet nu niet direct een voorbeeld.

Toevoeging op 05/01/2012 15:55:52:

Nog iets dat ik erbij wil voegen, op die foto heeft die ene in het witte shirt 'konijnentanden'. Is het niet beter om die weg te werken of een andere foto te kiezen in dezelfde style?
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:59:52
Anchor link
Ik zou de content onder de foto plaatsen. Inloggen is het belangrijkste, waarom je je moet registreren is ook belangrijk, maar zou ik er wel onder zetten. Misschien de foto een stukkie kleiner, waardoor inloggen en de tag mooi onder elkaar komen en waardoor je met een normaal beeldscherm de content ook meteen kan zien?
 
- Raoul -

- Raoul -

05/01/2012 16:51:19
Anchor link
Ik zou ook een ander lettertype gebruiken
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 16:52:06
Anchor link
@Raoul
Nee doe ik niet ;)

Waarom niet?
Gewoon.

Toevoeging op 05/01/2012 17:01:47:

Wat zou ik doen mensen?
Deze: http://i43.tinypic.com/ngsepf.png
of deze: http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.