MyBuddies.nl

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:48:54
Anchor link
Jaja weet ik.
Wou het alleen ff zeggen ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 01:35:23
 
Wouter J

Wouter J

04/01/2012 20:50:06
Anchor link
Maar met photoshop kun je ook al nadenken over padding/margin.

En verder:
De schaduw van de header is veel te veel. Maak het een heel klein vaag schaduwtje, zodat de gebruiker doorhebben dat de content achter de header valt, maar dat het niet stoort in de tekst.

Zorg dat je een grootte foto hebt die over de hele achtergrond verspreid staat. Anders staat het zo vreemd.

Het blauw van de login button komt nog nergens terug. Maak misschien het streepje tussen de sitenaam en de slogan ook deze kleur blauw.

De header zweeft nu. Geef hem een top shadow, of een border of een backgound color mee. In elk geval iets waarin de tekst lekker op zijn gemak kan rond hangen, nu hangt het op het randje van de afgrond zenuwachtig te zweven.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:53:03
Anchor link
@Wouter
Ik vind geen goede grote stockphoto die gratis is om te gebruiken..
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 20:54:47
Anchor link
Als je verkleint, probeer dan de schaal(?) hetzelfde te halen en eventueel te croppen.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 20:59:22
Anchor link
@Eddy
Wouter zegt dat ik de foto over de hele achtergrond moet doen.
Maar ik heb al die stock foto's niet -.-
 
Eddy B

Eddy B

04/01/2012 21:00:31
Anchor link
Dan moet je zelf even kijken wat je het liefst hebt? Stock foto's zijn meestal ook niet gratis.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:22:12
Anchor link
@Eddy
Klopt.

Ik weet het echt niet meer hoor...
Ik ga nu me eigen gang en kijk wat er uit komt.
Heb zeker wat aan 7 pagina's tips en kritieks ;)
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:23:04
Anchor link
@Remco,

Kijk anders eens hier: http://www.everystockphoto.com/index.php
En een verzameling van verschillende website's vind je hier: http://ep2.nl/thread-2142.html

Bij de eerste link denk ik haast dat je wel een mooie afbeelding kunt vinden voor je Social Media site.

Tevens over het huidige design. Ik vond je eerste ontwerp met de blauwe menu balk mooier dan de huidige. Tevens zal ik kijken na de optie om je footer in de zelfde blauwe balk kunt zetten mocht je weer na dat ontwerp gaan kijken.

Tip/Idee:
Is het misschien een optie/idee/gedachten gang om je inlog form bij jou header te zetten (rechts). Dan heb je eventueel in je content ruimte om een registreer form te maken. Zo heb je 2 hoofd zaken voor een social media site te pakken na mijn mening.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

04/01/2012 21:24:26
Anchor link
@Frank
Bedankt voor de websites, ik zal ff rond snuffelen.
Jou tip heb ik vaak genoeg gekregen van anderen XD
Maar dat past niet bij dit design (vindt ik).
Gewijzigd op 04/01/2012 21:24:35 door Remco van Akker
 
Frank WD

Frank WD

04/01/2012 21:31:05
Anchor link
@Remco,

Geen dank kijk maar wat je er mee kunt.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:17:05
Anchor link
Mijn design is bijna af.
Ik hoef nog alleen wat tussen die login form en tussen die tags wat te zetten en ik ben klaar!
Wat vinden jullie er van?
http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png

BTW: Als je met je muis over het design houd en er komt een vergroot glas
tekentje te voorschijn, klik dan 1x op de pagina.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:17:45 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:18:55
Anchor link
Maar... wat moet mij als bezoeker nou overhalen om me aan te melden. Dat mis ik nog ;-)
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:20:43
Anchor link
@Aar
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)
Maar is het design beter? :)
Gewijzigd op 05/01/2012 15:21:09 door Remco van Akker
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2012 15:22:41
Anchor link
Een stuk beter. :-)
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:43:03
Anchor link
Remco van Akker op 05/01/2012 15:20:43:
Geen zorgen.. dat komt er heus wel ;)

Kun je dat nu dan ook in het design zetten. Hoeft geen echte tekst te zijn, een simpel lorem ipsum kan ook. Zo kun je zien waar de content komt en hoe je het gaat aanpakken.

Ook zou ik bij de hover over het menu nog steeds een klein kleurverloopje behouden, zoals in het normale menu.
De menu tekst mag ook nog wel iets groter, en de menu balk weer iets kleiner. Dat zorgt ervoor dat het wat beter bij elkaar past.

Als laatste kritiek dan nog de footer. Daar staat de tekst nog steeds los, zonder achtergrond of kadertje er omheen. Maak daar misschien hetzelfde van als je menu.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 15:50:43
Anchor link
@Wouter
Klopt.
Maar heb nu nog geen idee waar ik tekst moet plaatsen?
Misschien boven de foto? dan duw ik de rest eventjes allemaal een stukje omlaag?
Of zou ik het tussen de form en tags doen? (wat mij zelf minder mooi lijkt)

Die hover met een verloop in is een goed idee.
Ik ga er aan werken!

Even over die footer..
Een balk lijkt mij zelf niet mooi.
Heb het al geprobeerd, maar het staat niet.

BTW: Ik moest ook kijken naar facebook, twitter en etc van jullie, en die hebben hun footer ook gewoon als tekst onderaan staan.
Daar is niks mis mee.
Gewijzigd op 05/01/2012 15:53:05 door Remco van Akker
 
 - Diov  -

- Diov -

05/01/2012 15:53:26
Anchor link
Misschien bij de footer een kader met schaduw?
Weet nu niet direct een voorbeeld.

Toevoeging op 05/01/2012 15:55:52:

Nog iets dat ik erbij wil voegen, op die foto heeft die ene in het witte shirt 'konijnentanden'. Is het niet beter om die weg te werken of een andere foto te kiezen in dezelfde style?
 
Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:59:52
Anchor link
Ik zou de content onder de foto plaatsen. Inloggen is het belangrijkste, waarom je je moet registreren is ook belangrijk, maar zou ik er wel onder zetten. Misschien de foto een stukkie kleiner, waardoor inloggen en de tag mooi onder elkaar komen en waardoor je met een normaal beeldscherm de content ook meteen kan zien?
 
- Raoul -

- Raoul -

05/01/2012 16:51:19
Anchor link
Ik zou ook een ander lettertype gebruiken
 
Remco van Akker

Remco van Akker

05/01/2012 16:52:06
Anchor link
@Raoul
Nee doe ik niet ;)

Waarom niet?
Gewoon.

Toevoeging op 05/01/2012 17:01:47:

Wat zou ik doen mensen?
Deze: http://i43.tinypic.com/ngsepf.png
of deze: http://i39.tinypic.com/1zf79m8.png
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.