PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 ... 51 52 53 volgende »

Niels K

Niels K

25/02/2011 19:20:37
Anchor link
PHP Jasper op 25/02/2011 14:16:29:
Uhm, ik kijk niet veel tv ;) vooral films..

edit: even een artikeltje schrijven voor Nederlands.. :)


Eddie Wallie @ de slimste mens van de wereld FTW

@Chris.

Lol, dat is toch een gemene.. Eerst dacht ik, ik laat andere mensen antwoorden.. Maar laat ik zelf mijn mening neergooien.

Naar mijn weten komt er __blaat uit.
Gewijzigd op 25/02/2011 19:26:22 door Niels K
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 19:26:54
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

25/02/2011 23:01:30
Anchor link
dat denk ik zelf ook
 
Jasper DS

Jasper DS

25/02/2011 23:02:14
Anchor link
klopt ook ;)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/02/2011 16:58:16
Anchor link
HeHe eindelijk een nieuwe headset
Nu kan ik niet meer op de draad knabbelen xD deze is draadloos
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

26/02/2011 17:01:13
Anchor link
haha, deed ik ook altijd. dit is inmiddels mijn 4e en ik heb het inmiddels afgeleerd :)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/02/2011 17:03:03
Anchor link
Zijn van die slechte gewoontes :P Beter geen draden dan kan je het makkelijker afleren

Toevoeging op 26/02/2011 17:07:40:

Als ik geen signaal heb en ik heb wel mijn headset aanstaan schakelt hij over naar FM
 
Jasper DS

Jasper DS

26/02/2011 17:35:56
Anchor link
Ik snap niet hoe het hem lukt een site te maken
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

26/02/2011 17:54:18
Anchor link
@jordi, ik had last maar 1 oor daardoor heb ik het dus afgeleerd want ik wilde er nog even mee doen maar heb inmiddels al weer een nieuwe

@jasper, lol
 
Bram Boos

Bram Boos

27/02/2011 14:06:52
Anchor link
@Jasper; hahahah ga naar die site promootsnel ofzo, je krijgt echt overal foutmeldingen enzo :P
 
Jasper DS

Jasper DS

27/02/2011 14:08:50
Anchor link
Ik zal het eens checken :)

edit:

hiphoi sql injectie :) http://www.promootsnel.nl/index.php?pagina='
Gewijzigd op 27/02/2011 14:16:57 door Jasper DS
 
Niels K

Niels K

28/02/2011 18:39:21
Anchor link
@Jasper

Preciesos.. Admin wachtwoord is ook niet moeilijk ... ^^

Btw, Iedereen goed het weekend doorgekomen? :=) Kzelf wel, zaterdag een tafeltennis toernooi gehad heerlijk ontspannend..
 
Jasper DS

Jasper DS

28/02/2011 18:58:15
Anchor link
ja, alleen ben ik maar aan het twijfelen over mijn studie richting.
 
Niels K

Niels K

28/02/2011 19:02:23
Anchor link
Dat heb ik gezien aan het topic :-) Als je echt wat wilt leren, raad ik je het werken/leren aan, maar zoek dan wel een goed bedrijf ;)
 
Jasper DS

Jasper DS

28/02/2011 19:07:08
Anchor link
dus nu gewoon een algemene richting doen tot ik 18 jaar ben?
 
Niels K

Niels K

28/02/2011 19:13:34
Anchor link
uh, moet je 18 jaar zijn in België voordat je mag gaan werken?
 
Jasper DS

Jasper DS

28/02/2011 19:14:46
Anchor link
ja tot 18 jaar leerplicht.
 
Niels K

Niels K

28/02/2011 19:15:42
Anchor link
Daarom zei ik ook werken & leren of kunnen ze dat bij jullie nog niet ? =)
 
Jasper DS

Jasper DS

28/02/2011 19:18:59
Anchor link
nee ik denk van niet, je hebt in het beroeps onderwijs wel stage's maar daar is webdesign of ict geen mogelijkheid.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

28/02/2011 21:37:07
Anchor link
In nederland studeren ^^ je hebt BOL (school +stage ) en BBL (4dagen werk 1 dag school)
 
K i p

K i p

28/02/2011 23:23:34
Anchor link
als je snel wilt afvallen moet je veel bewegen
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.