PHP-hulp praat topic

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 ... 51 52 53 volgende »

06/03/2011 20:38:11
Anchor link
PHP Jasper op 06/03/2011 20:15:42:
ja?! dat zeg ik toch? ;)

Toevoeging op 06/03/2011 20:16:28:

of moest het "PHP: Hypertext Preprocessor" zijn? :)


Ja, die php is van belang, anders werkt het toch niet meer... En ik laat gelijk zien hoe het nou precies zit.
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 12:19:10
 
Jasper DS

Jasper DS

06/03/2011 20:42:04
Anchor link
prima, ik wacht. :)

@ karl ik heb echt nog een stomme vraag:
ik heb op mijn privé site een blog en ik gooi over het bericht enkel mysql_real_escape_string. Als ik dan output krijg ik mijn dubbel quotes geëscaped (\"). Hoe los je dat ook al weer op? :$
(htmlentities heb ik ook geprobeerd) Maar het rare is(?) dat mijn quotes in de database ook al geëscapes zijn
Gewijzigd op 06/03/2011 20:49:26 door Jasper DS
 

06/03/2011 20:52:43
Anchor link
magic quotes uit.
Addslashes weghalen.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/03/2011 20:55:34
Anchor link
Addslashes gebruik ik niet? dus het zal wel aan magic quotes liggen. Dit moet in de .ini aangepast worden dus dat moet ik aan mijn hosting vragen?
 

06/03/2011 20:58:14
Anchor link
ja
 
Jasper DS

Jasper DS

06/03/2011 20:58:28
Anchor link
kan blijkbaar ook via .htaccess
-> gelukt :) php_flag magic_quotes_gpc Off
Gewijzigd op 06/03/2011 21:04:19 door Jasper DS
 
Chris -

Chris -

07/03/2011 09:02:01
Anchor link
Een hoster die standaard MQC aan heeft staan.. #instant #fail

Shared hosting die niet juist is opgezet waardoor je in één keer alle klanten kan hacken.. #instant #fail

Hosting account voor €2,- in de maand afnemen en huilen als ze downtime hebben.. #instant #fail
 
Jasper DS

Jasper DS

07/03/2011 09:07:28
Anchor link
ja die hosting heb ik! ;)
 
Bram Boos

Bram Boos

07/03/2011 17:21:36
Anchor link
Slecht nieuws jongens: ik ben er weer! Lekker getraind en gefeest dit weekend. Even geen php of verslag hoeven zien :D
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

07/03/2011 17:46:16
Anchor link
Wat voor werkplek hebben jullie?
En wat voor een pc? Scherm grote etc? toetsenbord.. etc??

Hier-->
CPU: i7 2.93GHz
HDD: 80gb corsair SSD, 1tb Samsung
Ram: 8gb corsair(4x2gb)
GPU: Saphire (ati radeon) HD6850
OS: Windows 7 premium 64-bits
Monitor (aantal 1x): 24" LG Flatron W2486L
Programmas: Notepad++, HeidiSQL, Xampp
Aansturing: Draadloze muis + toetsenbord van HP
Gewijzigd op 07/03/2011 17:47:52 door Ocirina Ocirina
 
Niels K

Niels K

07/03/2011 18:45:03
Anchor link
Ik heb lekker twee schermen =)

Iedereen fijn weekeinde gehad?

Toevoeging op 07/03/2011 19:31:10:

Kga trouwens een boot halen weet nog niet welke.

plaatjes hier onder:

Afbeelding
Afbeelding
 

07/03/2011 19:56:51
Anchor link
Niels toen ik dat las dacht ik dat je:
Afbeelding
bedoelde :-P
 
Niels K

Niels K

07/03/2011 20:28:11
Anchor link
Dus...

Haha

EDIT:

Resizen van mijn images gaat een beetje verkeerd? Of iig het tonen daarvan? (klik erop).
Gewijzigd op 07/03/2011 20:28:57 door Niels K
 

07/03/2011 20:55:25
Anchor link
Niels Kieviet op 07/03/2011 20:28:11:
Dus...

Haha

EDIT:

Resizen van mijn images gaat een beetje verkeerd? Of iig het tonen daarvan? (klik erop).


phphulp == verneukt
 
Jasper DS

Jasper DS

07/03/2011 22:56:44
Anchor link
Ik sluit de computer voor vandaag.. bye ;-)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/03/2011 14:04:29
Anchor link
eindelijk mijn cydia repository af :P heb er 2 dagen op zitten hameren :P
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/03/2011 14:14:09
Anchor link
Een watte? :p
 
Jasper DS

Jasper DS

08/03/2011 14:17:03
Anchor link
wat vinden jullie van mijn nieuwe logo:
Afbeelding

ik ben niet zo grafisch aangelegd.. iemand tips? (Het moet wel nog wat beter uitgelijnd worden)

het grijze zal ik ook nog maar aanpassen..
Gewijzigd op 08/03/2011 14:20:40 door Jasper DS
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

08/03/2011 14:20:42
Anchor link
Schaduwwerking erin? zodat de cirkels 'bol' lijken te staan?
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/03/2011 14:22:01
Anchor link
Dat vierkantje moet op het rondje aansluiten. En de DS vind ik ook niet zo geweldig voor de rest wel leuk.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 ... 51 52 53 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.